Δοκιμάζουμε το μικρό SUV διπλού καυσίμου (φυσικό αέριο-βενζίνη)

Πλέον είναι πολύ λίγα τα εργοστασιακά αυτοκίνητα διπλού καυσίμου με φυσικό αέριο. Ένα από αυτά είναι το Seat Arona. Ας το δούμε αναλυτικά σε πραγματικές συνθήκες

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Tο μικρό SUV της Seat, ονόματι Arona, βρίσκεται πλέον εδώ και περίπου τέσσερα χρόνινα στην αγορά. Πριν από περίπου δύο χρόνια είχαμε ένα περιορισμένης έκτασης facelift για το ισπανικό μοντέλο, το οποίο πλέον έφτασε η στιγμή να το δοκιμάσουμε και στην έκδοση διπλού καυσίμου με βενζίνη και φυσικό αέριο από το εργοστάσιο. Πριν όμως αναφερθούμε σε αυτή, ας δούμε ποιες είναι οι αλλαγές που φέρει το ανανεωμένο μοντέλο σε σχέση με αυτό που αντικατέστησε.

Περνάμε κατευθείαν στο επίκεντρο των αλλαγών, ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου. Στο εμπρός τμήμα έχει ανασχεδιαστεί ο προφυλακτήρας, με τους κυκλικούς προβολείς να έχουν τοποθετηθεί υψηλότερα. Στο πίσω μέρος, οι διαφορές είναι λιγότερο εμφανείς και περιορίζονται στη σχεδίαση του κάτω μέρους του προφυλακτήρα. Κατά τα άλλα, δεν απουσιάζουν τα crossover χαρακτηριστικά, όπως για παράδειγμα οι πλαστικές επενδύσεις στο κάτω μέρος του αμαξώματος και οι ράγες οροφής, ενώ νέας σχεδίασης είναι και οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 16 έως 18 ιντσών. Στην περίπτωση δε της έκδοσης δοκιμής (Χperience), υπάρχει το χαρακτηριστικό λογότυπο στην πίσω κολόνα (C-Pillar), αλλά και η διχρωμία του αμαξώματος. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μήκος του ανανεωμένου Seat Arona αγγίζει τα 4.154 χλστ., το πλάτος τα 1.780 και το ύψος τα 1.537 χλστ. Τέλος μία “κρυφή” αλλαγή στην συγκεκριμένη έκδοση είναι η διπλή υποδοχή για πλήρωση καυσίμου, η οποία αποκαλύπτεται με το άνοιγμα της σχετικής τάπας. Η μία είναι η κλασσική για την βενζίνη και η άλλη για οτ φυσικό αέριο.

Σύγχρονο και ποιοτικό
Σημαντικές αλλαγές έχουν γίνει και στο εσωτερικό του ανανεωμένου crossover, με την ισπανική εταιρεία να έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην βελτίωση της ποιότητας. Στο επάνω τμήμα του ταμπλό συναντάμε μαλακές επιφάνειες, ενώ η συναρμογή των πλαστικών ικανοποιεί. Στην κεντρική κονσόλα συναντάμε την στάνταρ ψηφιακή οθόνη αφής μεγέθους 8,25 ιντσών για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών, ενώ αισθητική αναβάθμιση αποτελούν οι γκρι αεραγωγοί του διζωνικού κλιματισμού και ο κρυφός φωτισμός. Από εκεί και πέρα, οι θέσεις για μικροαντικείμενα στο κεντρικό “τούνελ” είναι επαρκείς, ενώ μεγάλες θήκες υπάρχουν και στις πόρτες και στο κεντρικό υποβραχιόνιο (διαθέσιμο αποκλειστικά στην έκδοση Xperience). Οι χώροι στην καμπίνα θα καλύψουν τις ανάγκες μίας τετραμελούς οικογένειας, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει μειωθεί στα 282 λίτρα από τα 400 των συμβατικών εκδόσεων, λόγω της ύπαρξης των δεξαμενών φυσικού αερίου. Ακόμη μία αλλαγή βρίσκεται στον πίνακα οργάνων, ο οποιος εντός του στροφομέτρου έχει ένδειξη στάθμης φυσικού αερίου, ενώ στον υπολογιστή ταξιδιού αναφέρει καταναλώσεις αλλά και αυτονομία και με τα δύο καύσιμα.


Τρικύλινδρος TSI με 110 ίππους
Η έκδοση διπλού καυσίμου με φυσικό αέριο του Seat Arona παίρνει πνοή από τον 3κύλινδρο 1,0 TSI κινητήρα του ομίλου VW, ο οποίος δέχτηκε τις απαραίτητες μετατροπές ώστε να καταναλώνει φυσικό αέριο αλλά και βενζίνη. Με την εκκίνηση του, το μοτέρ καταναλώνει αποκλειστικά φυσικό αέριο, το οποίο αποθηκεύεται σε τρεις δεξαμενές συνολικής χωρητικότητας 13,8 κιλών. Μόνο σε κρύες εκκινήσεις για ελάχιστο χρόνο ή όταν δεν υπάρχει φυσικό αέριο, το μοτέρ εκκινεί ή/και συνεχίζει με βενζίνη (το αντίστοιχο ρεζερβουάρ είναι χωρητικότητα 9 λτ.). Η αλλαγή δεν μπορεί να γίνει δηλαδή χειροκίνητα όπως στις εκδόσεις αυτοκινήτων με υγραέριο. Η μετάβαση από το ένα καύσιμο στο άλλο δεν γίνεται αντιληπτή, Ο κινητήρας αυτός αποδίδει 90 ίππους, ενώ η πραγματική μέση κατανάλωσή του είναι στα 5,0 κιλά CNG/100 χλμ. (δηλαδή περίπου 9 ευρώ). Παράλληλα «γεμίζεις» με περίπου 25 ευρώ.

Στην πράξη: Έμφαση στην άνεση
Ξεκινώντας από τον τρικύλινδρο TSI, το μοτέρ των 90 ίππων είναι αρκετά πρόθυμο από τις 2.000 σ.α.λ. και μετά, με αποτέλεσμα το Seat Arona να επιταχύνει με προθυμία. Σίγουρα, το “κροτάλισμα” κάνει αισθητή την παρουσία του όταν οι στροφές λειτουργίας αυξάνονται, αλλά σε καμία περίπτωση δεν σε κάνει να δυσανασχετήσεις. Συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο που έχει καλή αίσθηση και η κλιμάκωση των σχέσεων βοηθά το μοτέρ να αναπτύξει τις αρετές του. Το τιμόνι είναι ελαφρύ αλλά αρκετά ακριβές για μικρό SUV, ενώ η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη με τρόπο τέτοιο ώστε να μην επιτρέπει ιδιαίτερες κλίσεις στο αμάξωμα, έχοντας παράλληλα και καλή απόσβεση κραδασμών. Τα φρένα είναι δυνατά και αξίζει να τονίσουμε ότι υπάρχουν δίσκοι τόσο στον εμπρός, όσο και στον πίσω άξονα. Τέλος, η θέση οδήγησης θα ικανοποιήσει ανεξαρτήτου αναστήματος, μιας και περιλαμβάνει ποικιλία ρυθμίσεων, ενώ η περιφερειακή ορατότητα είναι άριστη.

Στο ταμείο
Η τιμή του ανανεωμένου Seat Arona στην έκδοση διπλού καυσίμου με φυσικό αέριο ξεκινά από τα 20.590 ευρώ για το Style και φτάνει στα 23.790 για την κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Xperience. Τέλος, αξίζει να αναφέρω πως, ως εργοστασιακό μοντέλο φυσικού αερίου, το Seat Arona TGI μπορεί να κυκλοφορεί ελεύθερα στον δακτύλιο και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]