Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 208 στην υβριδική του έκδοση

Το Peugeot 208 επέστρεψε αναβαθμισμένο και πλέον με υβριδική έκδοση. Το δοκιμάζουμε και βλέπουμε πως είναι από επιδόσεις και κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η κατηγορία των supermini όπως έχουμε ξαναγράψει είναι μία από τις δημοφιλέστερες αλλά και το πλέον έντονο ενδιαφέρον. Και αυτό γιατί εκτός από μεγάλο μερίδιο αγοράς (δεύτερη κατηγορία σε πωλήσεις στην χώρα μας μετά τα B-SUV) είναι και αυτή με μερικούς από τους πιο διαχρονικούς και ιστορικούς παίκτες… Ford Fiesta, VW Polo, Toyota Yaris, Opel Corsa μάχονται δεκαετίες τώρα, όπως εξάλλου και το γαλλικό μοντέλο της δοκιμής μας. Το 208 (πάλαι ποτέ 205 κ.λ.π.) αποτελεί μεγάλο κεφάλαιο στην κατηγορία και πλέον πέντε χρόνια μετά το λανσάρισμά του επανέρχεται αναβαθμισμένο και με υβριδική έκδοση.

Ανασχεδιασμένο εμφανισιακά με όλες εκείνες τις πινελιές που το καθιστούν ξεχωριστό αλλά και με τρεις LED «νυχιές» εκατέρωθεν του προφυλακτήρα εμπρός, που θυμίζουν αγωνιστικό Le Mans της μάρκας (αλλά απαιτούν και προσοχή κατά το παρκάρισμα). Αλλαγές υπάρχουν και στο πίσω μέρος σε κάτοπτρα φώτων και προφυλακτήρα.

Μία από τα ίδια ισχύουν και για την καμπίνα του 208 που κινείται στο ίδιο μήκος κύματος με το εξωτερικό, προτάσσοντας ένα “πρόσωπο” που δεν θα αφήσει κανένα ασυγκίνητο. Οι Γάλλοι έχουν κάνει και εδώ πολύ καλή δουλειά και στον τομέα της ποιότητας κατασκευής με προσεγμένα υλικά στο σύνολο των επιφανειών που θα έρθουν σε επαφή με τα χέρια σας και πολύ καλή συναρμολόγηση και συναρμογή που δεν αφήνει τριγμούς να κάνουν την εμφάνιση τους.


Όσο για το design, τα λόγια περιττεύουν με τη σχεδίαση του ταμπλό αλλά και των πολύ καλών σε άνεση και στήριξη καθισμάτων να δημιουργούν ένα περιβάλλον που δύσκολα αποχωρίζεσαι στην καθημερινότητα σου. Τέτοιο design δικαιολογεί και εργονομικές ατέλειες όπως είναι το χαμηλά τοποθετημένο τιμόνι που κρύβει ελαφρώς τον υψηλής ευκρίνειας πίνακα πληροφοριών, αν θέλετε να έχετε σωστή θέση οδήγησης και δεν ξεπερνάτε τα 1,75 μ. σε ύψος. Για τους ψηλούς το τιμόνι θα βρίσκεται πάντα πιο χαμηλά από το ιδανικό, αλλά μπρος στα κάλλη… Ο οδηγός έχει στη διάθεση του τον 3D πίνακα πληροφοριών, ενώ μπορεί να αλλάξει τη διαμόρφωση του εξυπηρετώντας διαφορετικές επιθυμίες. Μία ακόμη οθόνη δέκα ιντσών έχει χρησιμοποιηθεί για το σύστημα πολυμέσων, η οποία προσφέρει επίσης πρόσβαση στις ρυθμίσεις του κλιματισμού αλλά και στις ρυθμίσεις των συστημάτων ασφάλειας και άνεσης του 208 αλλά και στις επιλογές για τον ατμοσφαιρικό φωτισμό της καμπίνας.

Η καμπίνα φέρει αρκετούς για το μέγεθος του 208 αποθηκευτικούς χώρους, τόσο στην κεντρική κονσόλα όσο και στις πόρτες, ενώ δύο άτομα μέσου ύψους θα κάτσουν άνετα και στα πίσω καθίσματα με τους ψηλότερους να νιώθουν τον διαθέσιμο χώρο για το κεφάλι τους να εξαντλείται. Στην κεντρική κονσόλα του 208 θα βρείτε ακόμη και βάση στήριξης για το κινητό σας κάτι που απουσιάζει αδικαιολόγητα από τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα όχι μόνο αυτής αλλά των περισσότερων κατηγοριών. Αναφορικά με το πορτμπαγκάζ η χωρητικότητα του φτάνει στα 352 λίτρα με τα καθίσματα στη θέση τους και τα 1.163 με την αναδίπλωση τους και φόρτωμα μέχρι την οροφή.

Οδηγώντας το γαλλικό supermini αντιλαμβάνεσαι πως έχεις να κάνεις με ένα στιβαρό αυτοκίνητο με εξαιρετική για την κατηγορία του ποιότητα κύλησης. Η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου και προσφέρει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Όσον αφορά την υβριδική τεχνολογία, η εφαρμογή της στο 208 με 48βολτη εκτέλεση προσφέρει ένα μοτέρ 28 ίππων και 55 Nm που σε αγαστή συνεργασία με το νέο 1.2 λτ. PureTech κύκλου Miller κάνει εξαιρετική δουλειά. Η ισχύς του βενζινοκινητήρα φτάνει τα 100 άλογα και 205 Nm και στην πράξη έχει εξαιρετική απόκριση στο γκάζι τόσο στις επιταχύνσεις από στάση όσο και τις εν κινήσει. Σε αυτό συνδράμει και το νέο, εξηλεκτρισμένο, 6άρι αυτόματο, διπλού συμπλέκτη κιβώτιο ταχυτήτων. Τα νούμερα (10,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και  τελική ταχύτητα 193 χλμ./ώρα), μπορεί να μην ενθουσιάζουν, όμως δεν λένε την αλήθεια. Και θα γράψω αυτό που είπα στους συναδέλφους στο γραφείο. Από τα λίγα μη σπορ (επιδόσεων) αυτοκίνητα που με έκαναν να θέλω να βυθίσω το γκάζι στο πάτωμα. Όσον αφορά στην κατανάλωση, σε πραγματικές συνθήκες μείναμε στα 6,9 λίτρα/100 χλμ. Φυσικά αν θέλετε ακόμη καλύτερη απόκριση δεν έχετε παρά να επιλέξετε το πρόγραμμα Sport (υπάρχει και το Normal), ενώ για βελτιστοποίηση της κατανάλωσης υπάρχει το ECO.

Φυσικά το νέο Peugeot 208 έχει υπερπλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, ενώ διαθέτει όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και αποφυγής ατυχήματος. Η τιμή του είναι στην υβριδική έκδοση που δοκιμάζουμε εδώ ξεκινά από τα 24.100 ευρώ, ενώ η τιμή του αμιγώς βενζινοκίνητου από τα 20.400 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.