Δοκιμή Citroen C4 1.6 e-HDi

Η νέα πετρελαιοκίνητη έκδοση ενός από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της Citroen, δεν φέρει εντυπωσιακές αλλαγές, παρά ορισμένες τροποποιήσεις ώστε να συνεχίσει την εξαιρετική πορεία που έχει διαγράψει έως τώρα στην ευρωπαϊκή αγορά.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Λένε πως το να φτάσει κάποιος στην κορυφή δεν είναι δύσκολο, όμως η δυσκολία έγκειται στο να παραμείνει εκεί. Κάπως έτσι και στην περίπτωση της Citroen, οι Γάλλοι παρουσίασαν μια νέα έκδοση της C4, την eHDi, με σκοπό να διατηρήσουν ένα από τα κορυφαία τους μοντέλα σε επίπεδα πωλήσεων, αντίστοιχα με αυτά που την έχουμε συνηθίσει. Ο συνδυασμός ποιότητας και τιμής, υπήρξε καθοριστικός παράγοντας για την καλή πορεία της Citroen C4 1.6 Diesel και στην ελληνική αγορά, η οποία τελευταία έχει κατακλυστεί από τις πετρελαιοκίνητες προτάσεις των κατασκευαστών και ως εκ τούτου, η προσπάθεια για να ξεχωρίσει κάποιο μοντέλο γίνεται πολύ δύσκολη.

Ιδιαίτερα μάλιστα όταν πρόκειται για μια από τις πιο σημαντικές κατηγορίες της αγοράς, όπως αυτή των οικογενειακών αυτοκινήτων, στην οποία ο ανταγωνισμός των Ευρωπαίων κατασκευαστών, θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί και ως “αδυσώπητος”. Εξωτερικά, η νέα έκδοση της C4 είναι στα γνωστά επίπεδα της γαλλικής εταιρείας, τη στιγμή που το εσωτερικό είναι πρακτικό μεν, απαιτεί εξοικείωση δε, λόγω της ύπαρξης πολυάριθμων και διαφορετικής χρησιμότητας κουμπιών. Οι χώροι είναι επαρκείς τόσο στο εσωτερικό όσο και στις αποσκευές, όπου η χωρητικότητα φτάνει στα 380 λίτρα. Η θέση οδήγησης είναι άνετη και πρακτική, ενώ το υψηλό επίπεδο της ποιότητας κύλισης δεν εκπλήσσει, αφού αποτελούσε ανέκαθεν ένα από τα δυνατά σημεία του Γάλλου κατασκευαστή.

Ο τούρμπο-κινητήρας των 1.6 λίτρων δίνει την αίσθηση πως αποδίδει με ευκολία τους 114 ίππους και πως αν η Citroen το επιθυμούσε, θα μπορούσε να αποδώσει και παραπάνω. Σε αυτό, προφανώς βοηθά και η ροπή των 27,4 κιλών, που προσφέρει ζωντάνια σχεδόν από τις 1500 στροφές, η οποία συνεπάγεται άνεση κατά την κίνηση, είτε σε αστικό είτε σε εθνικό οδικό δίκτυο. Αυτή η άνεση, συνεπάγεται με τη σειρά της δυνατότητα περιορισμού της κατανάλωσης, αφού μόλις ο οδηγός εξοικειωθεί με το σύνολο πετρελαιοκινητήρας-καλές αναρτήσεις-6τάχυτο κιβώτιο και το συνδυάσει εποικοδομητικά, τότε η κίνηση στο δρόμο με καλή κατανάλωση είναι περισσότερο από εφικτή. Σε κάθε περίπτωση, οι επιλογές των μηχανικών της Citroen στη C4 αφορούν στο μέσο οικογενειάρχη, οπότε οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων, του κιβωτίου και η δύναμη του αυτοκινήτου εν γένει, προορίζονται για να εξυπηρετήσουν περισσότερο την ενεργητική ασφάλεια, παρά τις “ορέξεις” ενός οδηγού που απαιτεί περισσότερο γκάζι και οριακές επιδόσεις. Όμως αυτό, θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ, αφού όποιος αγοράσει ένα οικογενειακό αυτοκίνητο σαν την Citroen C4 Diesel, πρέπει να θυμάται το σκοπό για τον οποίο το αγόρασε.

Σε ποια τιμή όμως; Η τιμή της Citroen C4 eHDi ξεκινά 17.400 ευρώ, ενώ η έκδοση της δοκιμής μας στοίχιζε 18.570 ευρώ με όφελος απόσυρσης και Green Bonus.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: ndouzinas@traction.gr