Δοκιμή Citroen C4 C-Cross 1.2 PureTech 130 PS EAT8

Δοκιμάζουμε το ολοκαίνουργιο Citroen C4 C-Cross στην έκδοση με τον 1.200άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα των 130 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το ολοκαίνουργιο Citroen C4 C-Cross είναι ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο, καθώς θα μπορούσα να το περιγράψω ως το μοντέλο που… είναι όλα όσα δεν είναι! Και τι εννοώ; Μα φυσικά την ωδή στην διαφορετικότητα που επιχειρεί, καθώς συνδυάζει και μάλιστα με επιτυχία χαρακτηριστικά από πολλά διαφορετικά είδη αυτοκινήτων, χωρίς όμως να ανήκει στην κατηγορία τους. Εμείς λοιπόν σε αυτή την πρώτη μας γνωριμία μαζί του, το δοκιμάζουμε στην έκδοση με τον βραβευμένο τούρμπο βενζινοκινητήρα 1.2 λτ. PureTech των 130 ίππων, ο οποίος στην συγκεκριμένη περίσταση συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.

Εντυπωσιακό, διαφορετικό, γεμάτο ένταση
Θα είμαι ειλικρινής, όπως πάντα εξάλλου, απέναντί σας. Όταν βλέπω σε εικόνες τέτοια αυτοκίνητα γεμάτα σχεδιαστικές… εξάρσεις, κρατάω μικρό καλάθι, για όταν θα το δω διά ζώσης. Και αυτό γιατί τις περισσότερες φορές, έχουμε ένα σχεδιαστικό συνονθύλευμα και όχι ένα καλαίσθητο αποτέλεσμα. Στην περίπτωση του νέου Citroen C4 C-Cross αυτό δεν ισχύει. Σχεδιαστικά έχει γίνει εξαιρετική δουλειά. Από όποια γωνία και αν κοιτάξεις το αυτοκίνητο έχει κάτι να σου πει, χωρίς να γίνεται φλύαρο. Καμπύλες γραμμές, αιχμηρές άκρες, κυρτή γραμμή οροφής, έντονο πλαϊνό ανάγλυφο αλλά και “σκαμμένο” σε δύο σημεία καπό, διχοτομημένο πίσω παρμπρίζ, τρία πλευρικά τζάμια, φώτα που δεν θυμίζουν κανένα άλλο αυτοκίνητο αλλά και Airpumps, συνυπάρχουν αρμονικά! Απόδειξη πως η Citroen ξαναβρήκε τον δρόμο της, μετά από αρκετά χρόνια εσωτερικής αλλά και εξωτερικευμένης, μέσω τον μοντέλων της, αναζήτησης. Εμένα το συνολικό αποτέλεσμα μου άρεσε πάρα πολύ. Το αν σου αρέσει και εσένα δεν μπορώ να το γνωρίζω και δεν θέλω να σε προκαταβάλω. Μπορώ όμως να σου πω πως αν δεις από κοντά το αυτοκίνητο και το παρατηρήσεις σίγουρα θα αντιληφθείς πως οι Γάλλοι έκαναν δουλειά στην σχεδίαση. Αφήνοντας το αισθητικό και υποκειμενικό φυσικά κομμάτι στην άκρη θα αφήσω και μερικούς ψυχρούς αριθμούς, έτσι για να γνωρίζουμε για τι ακριβώς μιλάμε. Αυτοί έχουν να κάνουν με τις διαστάσεις του αυτοκινήτου και την απόστασή του από το έδαφος. Το Citroen C4 C-Cross λοιπόν έχει μήκος 4.360 χλστ. πλάτος 2.032 χλστ. (με τους καθρέφτες στην κανονική τους θέση, 1.834 χλστ. με τους καθρέφτες αναδιπλωμένους) και ύψος 1.525 χλστ. Το μεταξόνιό του είναι στα 2.670 χλστ. και η απόστασή του από το έδαφος είναι στα 156 χλστ.

Ευρύχωρο, ποιοτικό και πρακτικό
Το νέο Citroen C4 C-Cross συνεχίζει την υπαρξιακή του… φιλοσοφία και στο εσωτερικό, καθώς οι χωροταξικές λύσεις και η εκμετάλλευση χώρων παραπέμπει σε πολυμορφικό (χωρίς το αυτοκίνητο να ανήκει στην συγκεκριμένη κατηγορία). Εξάλλου, η Citroen έχει μεγάλη παράδοση σε αυτό τον τομέα. Ενδεικτικά οι Γάλλοι κάνουν λόγο για θήκες συνολικής χωρητικότητας 39 λίτρων. Μάλιστα στην μεριά του συνοδηγού υπάρχει συρτάρι και θέση για στήριξη τάμπλετ, ενώ στην κεντρική κονσόλα η θήκη είναι τεράστια. Το μεγάλο άνοιγμα θυρών εξασφαλίζει εύκολη είσοδο/έξοδο, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι στα 380 λίτρα (νούμερο που φτάνει στα 1.250 λίτρα με την αναδίπλωση της πίσω σειράς καθισμάτων). Τα υλικά στην πλειοψηφία τους είναι ποιοτικά, με καλό φινίρισμα και με καλή αίσθηση κατά την αφή ακόμη και στα πιο χαμηλά σημεία. Όπως σε κάθε σύγχρονο αυτοκίνητο έτσι και εδώ οι οθόνες έχουν πάρει τα ηνία στο ταμπλό και στον πίνακα οργάνων. Μοναδική ένστασή μας εδώ η μικρή οθόνη πληροφοριών που έχει πάρει την θέση του πίνακα οργάνων (διαθέτει και οπίσθιο φωτισμό) και με περιορισμένες πληροφορίες. Επιλογή που σύμφωνα με την Citroen έχει γίνει συνειδητά για λόγους ασφάλειας, προκειμένου να μην αποσπάτε η προσοχή του οδηγού. Η βασική οθόνη όμως στο κέντρο του ταμπλό, είναι 10 ιντσών και… παίρνει εκδίκηση, καθώς είναι υπερπλήρης πληροφοριών και με εξαιρετική ανάλυση.


Παραδοσιακή, οδηγική προσέγγιση 
Οδηγώντας το νέο Citroen C4 C-Cross αντιλαμβάνεσαι πως η Citroen αν και σε τεχνολογία και εμφάνιση βάδισε στην αιχμή, στην οδηγική συμπεριφορά επέλεξε την παράδοση! Έτσι, ηχομόνωση και άνεση είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Η ανάρτησή του αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω και φυσικά διαθέτει το Progressive Hydraulic Cushion (που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της μάρκας). Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό. Ταξιδεύεις ατσαλάκωτος και νιώθεις το αυτοκίνητο να κυλά πάνω σε… υγρό και όχι σε οδόστρωμα. Φοβερή άνεση και μπράβο στην Citroen που τιμά το παρελθόν της και την παράδοσή της στην οδική συμπεριφορά των μοντέλων της. Από εκεί και πέρα η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και η προτεραιότητα στην άνεση επιτρέπουν κάποιες κλίσεις στο αμάξωμα κατά τις στροφές, ενώ το ανασήκωμα ή του βούτηγμα του εμπρός μέρους στις απότομες αλλαγές ταχύτητας δεν είναι ιδιαίτερα έντονο, χάρη κυρίως στην σχετικά μικρή διαδρομή της ανάρτησης.

Μικρό και θαυματουργού μοτέρ
Τα έχουμε πει πολλές φορές για το συγκεκριμένο μοτέρ. Μπορεί να είναι μόλις 1.200 κ.εκ. αλλά εκπλήσσει ευχάριστα με την απόδοσή του από χαμηλά. Σας φαίνομαι υπερβολικός; Μια δοκιμή θα σας πείσει! Παρά τα 1.353 κιλά του αμαξώματος, ο τρικύλινδρος PureTech με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του, σπρώχνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα το C4 σε 9,4 δλ. ενώ του χαρίζει τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα. Σε συνδυασμό πάντα και με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο EAT8. Φυσικά οι τιμές αυτές είναι στο οδηγικό πρόγραμμα Sport, ενώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει επίσης το Comfort και το Eco. Στο τελευταίο πάντως η απόκριση στο γκάζι είναι μάλλον… νωχελική, το ίδιο και οι αλλαγές στο κιβώτιο. Αυτό όμως είναι και το τίμημα για να πετύχεις μια χαμηλή μέση κατανάλωση ή αλλιώς χαμηλότερη από τα 7,6 λίτρα/100 χλμ. μέσης κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες που καταγράψαμε εμείς (5,8 λιτρα/100 χλμ. δίνει το εργοστάσιο). Στα βασικά χαρακτηριστικά του μοτέρ να πούμε πως αποδίδει τους 130 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ.

Για το τέλος άφησα τις εκδόσεις και τις τιμές του νέου Citroen C4 C-Cross. Το μοντέλο της δοκιμής μας ξεκινά από τα 23.650 ευρώ και 21.250 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο. Από την άλλη στην έκδοση με τους 100 ίππους ξεκινά από τα 17.950 ευρώ, ενώ η έκδοση των 155 ίππων κοστίζει 28.400 ευρώ και διατίθεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο. Στις diesel εκδόσεις θα αναφερθούμε σύντομα, όταν και θα οδηγήσουμε την αντίστοιχη πετρελαιοκίνητη έκδοση.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]