Δοκιμή Ford Puma 1.0 Ecoboost mHEV 125 PS Auto

Με το ήπια υβριδικό Ford Puma των 125 ίππων στην Κεφαλονιά! Διανύσαμε με την αυτόματη έκδοση 1.500 χλμ. και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή Ford Puma

Το Ford Puma είναι ένα μοντέλο που κατάφερε να εδραιωθεί στην κατηγορία των μικρών SUV, προβάλλοντας μεταξύ άλλων και τον πολυβραβευμένο Ecoboost κινητήρα του. Πλέον, η γκάμα του είναι υπερπλήρης και σε μεγάλο βαθμό εξηλεκτρισμένη, εφοδιάζοντας τον 1.000άρη με ήπια υβριδική τεχνολογία. Αυτή τη φορά δοκιμάζουμε την βασική επιλογή των 125 ίππων, η οποία στην προκειμένη περίπτωση εξοπλίζεται και με το αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων. Στη διάρκεια της δοκιμής διανύσαμε 1.500 χλμ. κινούμενοι σε κάθε λογής διαδρομή και έφτασε η στιγμή να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Ford Puma ST 

Στο αισθητικό επίπεδο, το Ford Puma χαρακτηρίζεται από τα “sportive” στοιχεία του, ειδικά στην προκειμένη περίπτωση που εξοπλίζεται με το πακέτο ST-Line, γεγονός που επιβεβαιώνεται και με την σχετική σήμανση στο πλαϊνό τμήμα. Στο εμπρός τμήμα συναντάμε LED φωτιστικά σώματα, ομοίως και στο πίσω, ενώ οι ζάντες αλουμινίου είναι μεγέθους 17 ιντσών. Λόγω του ST-Line πακέτου, το Ford Puma της δοκιμής φέρει τον χαρακτηριστικό εμπρός προφυλακτήρα με το σκουρόχρωμο πλαίσιο, ενώ στο πίσω μέρος συναντάμε διαχύτη στο χρώμα του αμαξώματος, χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης και μία διακριτική αεροτομή. Το αμάξωμα αγγίζει σε μήκος τα 4.186 χλστ., σε πλάτος τα 1.930 χλστ., σε ύψος τα 1.537, ενώ το βάρος διαμορφώνεται στα 1.280 κιλά.


Ποιοτικό, πρακτικό και “sportive” στο εσωτερικό
Περνώντας στο εσωτερικό του Ford Puma, όπως έχουμε αναφέρει ξανά στο παρελθόν, είναι εμφανής η προσπάθεια της εταιρείας με σήμα το μπλε οβάλ να διατηρήσει σε υψηλό επίπεδο την ποιότητα. Οι επενδύσεις του ταμπλό είναι μαλακές στο επάνω μέρος και οι ραφές δημιουργούν ένα καλαίσθητο αποτέλεσμα. Ταυτόχρονα, το τριάκτινο τιμόνι με τα paddles και το επίπεδο κάτω τμήμα του, τα αλουμινένια πεντάλ και τα “τύπου” carbon διακοσμητικά στοιχεία δίνουν έναν σπορ τόνο στο Ford Puma. Στην κεντρική κονσόλα συναντάμε μία οθόνη μεγέθους 8 ιντσών για την ενημέρωση των επιβατών, ενώ πίσω από το τιμόνι υπάρχει επίσης μία πλήρως ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών που προβάλλει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις στον οδηγό. Εκεί απεικονίζεται επίσης και ποιο προφίλ οδήγησης από τα πέντε διαθέσιμα έχει επιλεχθεί (Normal, Sport, Trail, Slippery και Eco).

Όσον αφορά στους χώρους, το Ford Puma θα ικανοποιήσει μία οικογένεια με τέσσερα μέλη, αφού στην πίσω σειρά καθισμάτων υπάρχει ικανοποιητικός χώρους ακόμα και για δύο ενήλικες. Εξίσου μελετημένος είναι και ο χώρος αποσκευών, ο όγκος του οποίου φτάνει τα 456 μαζί με το MegaBox. Πρόκειται για τον πρόσθετο χώρο κάτω από το πάτωμα του πορτμπαγκάζ, ο οποίος φέρει αδιάβροχη επένδυση και στόμιο αποστράγγισης.

“Το 10 το καλό” ο 1.000άρης Ecoboost
Ιδιαίτερες συστάσεις για τον τρικύλινδο χιλιάρη κινητήρα της Ford δεν χρειάζονται, μιας και έχει αποδείξει τις αρετές του στο παρελθόν και σε άλλα μοντέλα, πόσο μάλλον στην ήπια υβριδική του έκδοση, που ωφελεί στη μείωση κατανάλωσης και ρύπων. Όπως ήδη αναφέραμε, στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 125 ίππους και 170 Nm ροπής, τιμές που είναι επαρκείς για να κινήσουν αξιοπρεπώς το σχετικά ελαφρύ Ford Puma. Βέβαια, στην προκειμένη περίπτωση ο κινητήρας “συνεργαζόταν” με ένα εξαιρετικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που ολοκλήρωνε ακαριαία τις αλλαγές σχέσεων. Το αποτέλεσμα είναι η επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται μέσα σε 10,2 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα.

Στην Ελλάδα το υβριδικό Ford Puma με 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Πόσο κοστίζει;

Σχετικά με την κατανάλωση, η εταιρεία ανακοινώνει 6,1-6,5 λτ./100 χλμ., τιμή που είναι άκρως ρεαλιστική, αφού κινούμενοι σε μεικτές συνθήκες οδήγησης είδαμε στον υπολογιστή ταξιδιού τη μέση τιμή να διαμορφώνεται στα 6,7 λτ./100 χλμ. Όσο για τις εκπομπές ρύπων, διαμορφώνεται σύμφωνα με τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά στα 137-146 γρ./χλμ.

Ολοκληρωμένο SUV με “οδηγοκεντρικά” στοιχεία
Το Ford Puma καταφέρνει να αφήνει εξαιρετικές εντυπώσεις σε όποιο “τερέν” κι αν κινείται. Στη διάρκεια του ταξιδιού από την Αθήνα μέχρι το λιμάνι της Κυλλήνης, το μικρό SUV “ξεδίπλωσε” πλεονεκτήματα όπως η κορυφαία ποιότητα κύλισης, με την μόνωση της καμπίνας να μηδενίζει τους αεροδυναμικούς θορύβους. Από την άλλη πλευρά, στις επαρχιακές οδούς της Κεφαλονιάς τον πρώτο λόγο είχε το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο διακρίνεται για την πολύ καλή πληροφόρηση που παρέχει στον οδηγό. Τα φρένα ανταποκρίθηκαν χωρίς να υστερούν σε αίσθηση, παρά την ύπαρξη ταμπούρων στον πίσω άξονα και η ανάρτηση είναι σφικτή χωρίς να προβληματίζει ακόμα και στο “ταλαιπωρημένο” οδικό δίκτυο του νησιού. Όσο για τον κινητήρα, σε συνδυασμό με το εξαιρετικό κιβώτιο ταχυτήτων, καταφέρνει να κινεί σβέλτα το αμάξωμα όταν επιλεχθεί το “Sport”. Σε αυτό το προφίλ οδήγησης, η απόκριση του τρικύλινδρου είναι εξαιρετική και το κιβώτιο αφήνει τις στροφές να αυξηθούν πριν προχωρήσει σε αλλαγή. Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει στο “Eco”, που όταν επιλεχθεί η κατανάλωση μπορεί να μειωθεί και να φτάσει ακόμη και κοντά στα 5,5 λτ./100 χλμ.

Στο ταμείο
Η τιμή του Ford Puma με τον ήπια υβριδικό Ecoboost των 125 ίππων, το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και το πλούσια εξοπλισμένο πακέτο ST-Line ξεκινά από τα 23.759 ευρώ. Αξίζει να σημειώσουμε πως στην περίπτωση του χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, η τιμή μειώνεται στα 21.402 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.