Δοκιμή Ford Puma 1.5 EcoBlue 120 PS

"Βασιλιάς" πρακτικότητας και κυρίως οικονομίας! Δοκιμάζουμε το B-SUV με κινητήρα πετρελαίου που του χαρίζει πραγματική μέση κατανάλωση που εντυπωσιάζει!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ford Puma Diesel

Το Ford Puma είναι ένα αυτοκίνητο με το οποίο είχα διανύσει στο παρελθόν αρκετά χιλιόμετρα, μιας και με την ήπια υβριδική, βενζινοκίνητη έκδοση των 125 ίππων είχα κάνει 1.500 χλμ. κατά την καλοκαιρινή απόδραση στο νησί της Κεφαλονιάς (πατώντας εδώ μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή). Αυτή τη φορά, στο πάρκινγκ του TractioN βρέθηκε η πετρελαιοκίνητη έκδοση και αν θέλετε το συμπέρασμα της δοκιμής σε μία μόνο φράση, αυτή είναι αναμφισβήτητα: “Βασιλιάς οικονομίας”! Αυτή τη φορά, λοιπόν, θα επικεντρωθούμε κατά κύριο λόγο στον τετρακύλινδρο κινητήρα EcoBlue των 120 ίππων.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Ford Kuga PHEV 225 PS

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, το Ford Puma διακρίνεται για τα δυναμικά του χαρακτηριστικά. Λογικό, αφού και ως πετρελαιοκίνητο προσφέρεται με το πακέτο ST-Line στη βασική του έκδοση. Αυτός είναι και ο λόγος που συναντάμε στο αυτοκίνητο δοκιμής στοιχεία όπως οι ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών, εμπρός γρίλιες με μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα, διαχύτη στο χρώμα του αμαξώματος, χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης και μία διακριτική αεροτομή. Όσο για τις διαστάσεις, το αμάξωμα αγγίζει σε μήκος τα 4.186 χλστ., σε πλάτος τα 1.930 χλστ., σε ύψος τα 1.537, ενώ το βάρος διαμορφώνεται στα 1.280 κιλά.


Κορυφαίος εξοπλισμός από την βασική έκδοση
Το στάνταρ βασικό πακέτο ST-Line προσφέρει “sportive” στοιχεία που κυριολεκτικά μεταμορφώνουν την καμπίνα. Αυτή η ατμόσφαιρα δημιουργείται από την πρώτη κιόλας στιγμή, με τον οδηγό να ανοίγει την πόρτα και να αντικρύζει το μαρσπιέ με το λογότυπο “ST-Line”. Εν συνεχεία, ακολουθεί το flat-bottom τιμόνι, τα αλουμινένια πεντάλ και το χειρόφρενα με δερμάτινη επένδυση. Πέρα, όμως, από τα sportive στοιχεία, το Ford Puma διακρίνεται για τον εξαιρετικό εξοπλισμό. “Καρδιά” του ψηφιακού περιβάλλοντος είναι το σύστημα πολυμέσων SYNC 3, το οποίο ελέγχεται από τον οδηγό μέσω οθόνης 8,3 ιντσών. Μέσω αυτής, απολαμβάνει υπηρεσίες συνδεσιμότητας (Android Auto – Apple CarPlay), σύστημα πλοήγησης και πολλά άλλα. Επιπλέον, πίσω από το τιμόνι υπάρχει ακόμα μία οθόνη μεγέθους 12,3 ιντσών σε ρόλο πίνακα οργάνων, μέσω της οποίος ο οδηγός ενημερώνεται με όλες τις απαραίτητες ενδείξεις.

Εξαιρετικά τα καταφέρνει και στους χώρους το Ford Puma, το οποίο στο εσωτερικό του θα φιλοξενήσει με κάθε άνεση μία τετραμελής οικογένεια. Υπάρχουν αρκετοί χώροι για μικροαντικείμενα στην κεντρική κονσόλα, αλλά και στις τσέπες των θυρών. Βέβαια, το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι οι χώροι αποσκευών, με τα 456 λτ. να είναι μία πολύ καλή επίδοση για αυτοκίνητο της B-SUV κατηγορίας. Bonus το καλομελετημένο MegaBox, ένας πρόσθετος χώρος κάτω από το πάτωμα του πορτμπαγκάζ, ο οποίος φέρει αδιαβροχοποιημένη επένδυση και στόμιο αποστράγγισης. Στο video μας που ακολουθεί θα δείτε ότι πρόκειται για μία κορυφαία λύση ώστε το πάτωμα πορτμπαγκάζ να παραμένει πάντα καθαρό.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη traction.gr (@traction.gr)

Κινητήρας: Ροπάτος και οικονομικός
Πάμε στον πετρελαιοκινητήρα του Ford Puma, ο οποίος μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις τόσο για τις ανάγκες του σε καύσιμο, όσο και με τις επιδόσεις που χαρίζει στο Ford Puma. Ονομάζεται EcoBlue και είναι ένα τετρακύλινδρο μοτέρ χωρητικότητας 1.499 κ.εκ., το οποίο φέρει δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους (16v), turbo VGT (μεταβλητή γεωμετρία πτερυγώσεων) και σύστημα ψεκασμού common rail. Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η ισχύς να φτάνει τους 120 ίππους και η μέγιστη τιμή της ροπής να αγγίζει τα 285 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 1.348 κιλών είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε 10,3 δλ. (9,8″ με τον κινητήρα βενζίνης 125 ίππων), ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 185 χλμ./ώρα. Πάμε και στην κατανάλωση, η οποία με ξάφνιασε θετικά, αφού κινούμενος σε μεικτές συνθήκες και χωρίς το πρόγραμμα ECO, είδα την μέση τιμή να περιορίζεται στα μόλις 4,5 λτ./100 χλμ. Αυτή η επίδοση καθιστά το Ford Puma Diesel ως το  B-SUV με την χαμηλότερη κατανάλωση συγκριτικά με όσα έχουμε δοκιμάσει μέχρι σήμερα.

Στον δρόμο: Όσο οδηγοκεντρικό μπορεί να είναι ένα B-SUV
Μπορεί η συγκεκριμένη κατηγορία να δίνει έμφαση στην πρακτικότητα, αλλά στην περίπτωση του Ford Puma, όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, υπάρχουν εκείνα τα οδηγοκεντρικά στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει. Αρχικά, το τιμόνι πέρα από την ωραία αίσθηση προσφέρει και την απαιτούμενη πληροφόρηση, το ίδιο ισχύει και για τον επιλογέα (χειροκίνητη έκδοση δοκιμής) ο οποίος έχει σχετικά μικρές διαδρομές και πολύ θετικό κούμπωμα. Τα φρένα ανταποκρίθηκαν χωρίς να υστερούν σε αίσθηση, παρά την ύπαρξη ταμπούρων στον πίσω άξονα και η ανάρτηση είναι σφικτή χωρίς να προβληματίζει, με αποτέλεσμα να εξαλείφονται οι έντονες κλίσεις του αμαξώματος. Για το τέλος αφήσαμε τον κινητήρα, ο οποίος πέρα από οικονομικός, προσφέρει και ικανοποιητικές επιδόσεις. Από χαμηλά είναι αισθητή η ροπή, ενώ ο θόρυβος μπορεί να χαρακτηριστεί κουραστικός μόνο σε υψηλές στροφές, εκεί δηλαδή που οι κινητήρες πετρελαίου δεν έχει νόημα να λειτουργούν μιας και “στερεύουν” από δύναμη.

Στο ταμείο
Η τιμή του πετρελαιοκίνητου Ford Puma ξεκινά από τα 22.158 ευρώ στην χειροκίνητη έκδοση δοκιμής. Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 119 γρ./χλμ., συνεπώς απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας, ενώ κυκλοφορεί ελεύθερα στον δακτύλιο.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.