Δοκιμή Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDi 48V Hybrid DCT 160 PS

Το ξεχωριστό και ανανεωμένο Hyundai i30 Fastback ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογικές λύσεις, φέρει πλούσιο εξοπλισμό, δύναμη που περισσεύει και τιμή που δεν περνά απαρατήρητη.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Hyundai i30 Fastback δοκιμή Traction 2021

Σε μια μικρομεσαία κατηγορία που βρίθει από SUVs και hatchbacks το πεντάθυρο Hyundai i30 Fastback είναι αναμφίβολα ξεχωριστό. Ξεχωρίζει μάλιστα για όλους τους σωστούς λόγους αφού το αμάξωμα του αποπνέει δυναμισμό και κομψότητα, ενσωματώνει coupe στοιχεία στη σχεδίαση του με ιδιαίτερα αρμονικό τρόπο, ενώ μετά και την ανανέωση που δέχτηκε τραβά τα βλέμματα στο δρόμο ακόμη πιο πειστικά. Χωρίς να υπάρχουν ενστάσεις για την ήδη δυναμική και αρμονική του εικόνα, η κορεάτικη εταιρία φρεσκάρισε το i30 στιλιστικά, για να συμβαδίζει και με το οικογενειακό look της υπόλοιπης γκάμας της. Το δοκιμάσουμε ως ήπια υβριδικό, στην έκδοση με το αυτόματο DCT κιβώτιο των επτά σχέσεων και το νέο 4κύλινδρο turbo κινητήρα των 160 ίππων, μια έκδοση που δεν πρόκειται να αφήσει κανένα αδιάφορο.

Ώριμος δυναμισμός
Το τελικό αποτέλεσμα αναφορικά με την αισθητική ανανέωση του i30 Fastback δικαιώνει τις επιλογές της Hyundai ανεβάζοντας το μοντέλο της ένα σκαλί ψηλότερα στον κρίσιμο τομέα του κύρους. Μεγάλοι πρωταγωνιστές στην ανασχεδίαση του εμπρός μέρους ο προφυλακτήρας και η νέα μεγάλη γρίλια με την εικόνα να συμπληρώνεται από την ανανεωμένη σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων με την χαρακτηριστική “υπογραφή” των LED φώτων ημέρας. Το ξεχωριστό πίσω μέρος δεν δέχτηκε αλλαγές και δεν τις χρειαζόταν αφού και τώρα καταφέρνει να συμβαδίζει αρμονικά με το υπόλοιπο αμάξωμα.

Στη δυναμική εικόνα του ανανεωμένου i30 Fastback βοηθούν και οι διαστάσεις με το μήκος να φτάνει τα 4.455 χλστ. και το πλάτος τα 1.795 χλστ. τη στιγμή που το ύψος βρίσκεται στα συγκρατημένα 1.425 χλστ. Με το μεταξόνιο στα 2.650 το μοντέλο της κορεάτικης εταιρίας προσφέρει μια ευρύχωρη καμπίνα που θα φιλοξενήσει τέσσερις ενήλικες αλλά και έναν ακόμη πέμπτο, σε κατάσταση ανάγκης, ή ένα παιδί χωρίς προβλήματα.

Χωρίς θυσίες στην ευρυχωρία
Στο πίσω κάθισμα τα λογικά παράπονα τους θα εκφράσουν εκείνοι που ξεπερνούν τα 1,85 μ. σε ύψος καθώς θα νιώσουν την κεκλιμένη οροφή να έρχεται κοντά στο κεφάλι τους, ένα στοιχείο που δεν στέκεται ικανό να επηρεάσει την γενικά πολύ καλή εικόνα στην ευρύχωρη καμπίνα του i30 Fastback, η οποία συνδυάζεται και με δυναμική εξωτερικά σχεδίαση. Σε πολύ καλά επίπεδα βρίσκεται και ο εκμεταλλεύσιμος χώρος αποσκευών με 450 λίτρα, όταν τα πίσω καθίσματα βρίσκονται στη θέση τους και 1.351 λίτρα όταν αυτά αναδιπλωθούν.

Η Hyundai δεν προχώρησε σε σχεδιαστικές αλλαγές στην καμπίνα του i30 Fastback, η οποία διατηρεί τη λειτουργικότητα και τα υψηλά επίπεδα εργονομίας του προηγούμενου μοντέλου. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ποιοτικά με μαλακές στην αφή επιφάνειες στο πάνω μέρος του ταμπλό, ενώ στα γνωστά επίπεδα Hyundai βρίσκεται η συναρμογή και συναρμολόγηση, η οποία δεν αφήνει περιθώρια για παράπονα. Ο οδηγός απολαμβάνει μια πολύ καλή θέση οδήγησης που προσφέρει μεγάλο εύρος ρυθμίσεων με το τιμόνι να βρίσκεται ψηλά και να έρχεται εύκολα στα μέτρα του, όπως και το κάθισμα που προσφέρει καλή πλευρική στήριξη. Ο πίνακας πληροφοριών φέρει οθόνη με διαγώνιο στις επτά ίντσες , ενώ οχτώ ίντσες είναι η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων. Και στις δύο περιπτώσεις οι πληροφορίες παρουσιάζονται με εύκολα κατανοητό τρόπο, ενώ και οι δύο οθόνες ξεχωρίζουν για την πολύ γρήγορη απόκριση τους.

Και δυνατό και ήπια υβριδικό
To i30 Fastback είναι διαθέσιμο με μια σειρά από μοτέρ πετρελαίου και βενζίνης που μπορούν να ικανοποιήσουν διαφορετικά γούστα. Το μοντέλο που είχαμε στη διάθεσή μας ήταν η κορυφαία από πλευράς απόδοσης έκδοση που συνδυάζει ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48 V με το νέο 4κύλινδρο μοτέρ των 1,5 λίτρων της Hyundai. Με την βοήθεια turbo αυτό το σύνολο αποδίδει 160 ίππους και 253 Nm ροπής στις 5.500 και 1.500-3.500 σ.α.λ. αντίστοιχα προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις στο i30 Fastback που ζυγίζει για την περίσταση 1.302-1.453 κιλά, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού. Τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 8,8 δευτερόλεπτα και η τελική φτάνει στα 210 χλμ./ώρα. Στις επιταχύνσεις από στάση ο ηλεκτρικός κινητήρας του συστήματος προσθέτει άλλους 5,4-13,6 ίππους στη διαδικασία, μειώνοντας έτσι την όποια καθυστέρηση από το turbo στις χαμηλές στροφές, ενώ υποβοηθά με αυτό τον τρόπο και στην εξοικονόμηση καυσίμου.

Το 48βολτο υβριδικό σύστημα φροντίζει επίσης να γεμίζει την μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται κάτω από το χώρο των αποσκευών, αλλά και να επεμβαίνει στη λειτουργία του θερμικού μοτέρ με στόχο την περαιτέρω εξοικονόμηση καυσίμου. Έτσι, σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο ή το “έξυπνο” μηχανικό κιβώτιο iMT των έξι σχέσεων σβήνει το μοτέρ όταν οι ταχύητα κίνησης πέφτει κάτω από τα 30 περίπου χιλιόμετρα ανά ώρα, ενώ διαθέτει και λειτουργία “sailing” που απομονώνει και σβήνει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης όταν το i30 Fastback κινείται σε σχετικά επίπεδο δρόμο και ο οδηγός του δεν απαιτεί δύναμη από το μοτέρ. Η Hyundai ανακοινώνει μικτή κατανάλωση κατά το πρότυπο NEDC στα 5-5,4 λίτρα/100 χλμ., και εκπομπές CO2 στα 114-124 γρ./χλμ.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής η μέση κατανάλωση έφτασε στα 7,6 λίτρα/100 χλμ. μια πολύ καλή τιμή δεδομένης της απόδοσης αλλά και της χωρητικότητας του δυναμικού και πολιτισμένου σε λειτουργία κινητήρα που έχει ως σύμμαχο και το πολύ καλό DCT κιβώτιο που ανεβάζει και κατεβάζει ταχύτητες γρήγορα και σχεδόν ανεπαίσθητα.

Με το 1500άρι μηχανικό σύνολο και το ήπια υβριδικό σύστημα, τo i30 Fastback έχει τα φόντα να υποστηρίξει τις επιθυμίες του οδηγού του σε κάθε διαδρομή. Η άνεση από την ανάρτηση βρίσκεται σε καλά επίπεδα είτε κινείστε στην πόλη είτε έξω από αυτή, ενώ ελέγχει ικανοποιητικά και τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Το τιμόνι είναι άμεσο και η πληροφόρηση που παρέχει είναι καλή, χωρίς να χαρακτηρίζεται σπορ. Έτσι σου επιτρέπει να εκμεταλλευτείς τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης αλλά και τα δυνατά φρένα και να κινηθείς με γρήγορο ρυθμό σε δρόμο με στροφές. Η σταθερότητα του i30 στον αυτοκινητόδρομο είναι χαρακτηριστική και σε συνδυασμό με την ήσυχη καμπίνα τα ταξίδια μικρά και μεγάλα με τέσσερα άτομα και αποσκευές σαφώς και βρίσκονται μέσα στο ρεπερτόριο του με τον δυνατό και πολιτισμένο κινητήρα να μικραίνει τις αποστάσεις ακόμη περισσότερο.

Ψάχνετε αυτοκίνητο που να ξεφεύγει από τη νόρμα των SUVs και των hatchbacks που έχουν κατακλύσει την μικρομεσαία κατηγορία. Θέλετε ένα ξεχωριστό σε σχεδίαση αυτοκίνητο που μπορεί να στέκεται και στο οικογενειακό ύψος των περιστάσεων χωρίς να θυσιάζει τις επιδόσεις; Στην ήπια υβριδική έκδοση των 160 ίππων το Hyundai i30 Fastback σας κλείνει το μάτι προτάσσοντας παράλληλα τη λογική τιμή του αλλά και την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής που το χαρακτηρίζει, στοιχεία που συνδυάζει με πλούσια επίπεδα εξοπλισμού, ασφάλειας αλλά και άνεσης. Η τιμή του i30 Fastback ξεκινά από τα 17.990 ευρώ στην έκδοση Premium με το 3κύλινδρο turbo μοτέρ του ενός λίτρου και από τα 19.990 ευρώ στην ίδια έκδοση, ως ήπια υβριδικό με το turbo μοτέρ των 160 ίππων και το μηχανικό κιβώτιο. Για την πιο πλούσια έκδοση της δοκιμής Distinctive, επίσης ήπια υβριδική και με το αυτόματο DCT κιβώτιο των επτά σχέσεων, οι τιμές ξεκινούν από τα 22.390 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr