Δοκιμή Hyundai Kona 1.0 120 PS

Η Hyundai εκπλήσσει ακόμη μία φορά ευχάριστα την αγορά, με το Kona, το οποίο έχει μεγάλες φιλοδοξίες.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η αλήθεια είναι πως η Hyundai τα τελευταία χρόνια εκπλήσσει θετικά την αγορά, τόσο με τα μοντέλα που παρουσιάζει όσο και με τη συνέπεια που κάνει πραγματικότητα αυτά που υπόσχεται. Χωρίς φανφάρες, αλλά με απλό, ταπεινό και ουσιαστικό τρόπο, ο Νοτιοκορεάτης κατασκευαστής βρίσκεται όλο και πιο κοντά στην πραγματοποίηση μιας ακόμη υπόσχεσής του, να είναι η πρώτη ασιατική εταιρεία σε πωλήσεις στην Ευρώπη το 2021.

Πριν από λίγες ημέρες τα πρώτα Kona κύλησαν τις ρόδες τους στους ελληνικούς δρόμους για την επίσημη δημοσιογραφική παρουσίαση στους εκπροσώπους του ειδικού Τύπου και αναμφίβολα άφησαν θετικές εντυπώσεις ακόμη και στους πιο δύσπιστους. Έμφορτο τεχνολογιών, με ποιότητα κατασκευής αλλά και με σχεδιασμό που εκπλήσσει θετικά, αφού έχει τη δική του προσωπικότητα και πλημμυρίζει από φρεσκάδα. Η Hyundai νομιμοποιείται να έχει και λόγο και άποψη όσον αφορά την κατηγορία SUV, αφού έχει δώσει δείγματα γραφής με τα απολύτως εμπορικά επιτυχημένα Santa Fe και Tucson.

Με το Kona η Hyundai φιλοδοξεί – και όχι άδικα – η συγκεκριμένη δημιουργία να γίνει ο κυρίαρχος παίκτης στην κατηγορία Β, μια πολύ δύσκολη κατηγορία, αφού αυτή τη στιγμή υπάρχουν σχεδόν 20 μοντέλα που διεκδικούν μερίδιο από την πίτα, αλλά και ο ουσιαστικός μοχλός αύξησης των πωλήσεων για την επίτευξη του στόχου το 2021.

Ξεκίνησε το «κτίσιμο» του αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας την εξελιγμένη πλατφόρμα του Elandra, που ανήκει στην κατηγορία C, εξασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο εξαιρετικούς χώρους, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές. Πέρα όμως από την άνεση, το πάτωμα συμμετέχει μαζί με την ανάρτηση και στον υποδειγματικό τρόπο που το αυτοκίνητο στρίβει και ταξιδεύει. Παράλληλα θα πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι στο ίδιο πάτωμα μπορεί να «φιλοξενηθεί» τόσο η δικίνητη όσο και η τετρακίνητη έκδοση, χωρίς να μεγαλώνει το τούνελ και να περιορίζει τον χώρο των επιβατών στα πόδια, αλλά και η ηλεκτροκίνητη έκδοση του Kona που έρχεται ολοταχώς. Η απόσταση από το έδαφος είναι 17 εκατοστά για τη δικίνητη έκδοση και 17,8 για την τετρακίνητη.

Ας ξεκινήσουμε όμως πρώτα από την εμφάνιση του Kona. Αναμφίβολα για τους άνδρες το αυτοκίνητο είναι σαν τη γυναίκα και συγκεκριμένα την πρώτη φορά που τη συναντάς, σου κάνει εκείνο το μαγικό κλικ και σου γίνεται έμμονη ιδέα μέχρι να την κατακτήσεις. Η αλήθεια είναι πως με τη διαρκή ανανέωση των μοντέλων και τα διαρκή λανσαρίσματα νέων, οι σχεδιαστές έχουν βρεθεί σε δεινή θέση προκειμένου να δημιουργήσουν κάτι που να ξεχωρίζει. Οι Κορεάτες, όμως, τα πήγαν καταπληκτικά με το Kona, με το εντυπωσιακό εμπρός μέρος, τις καθαρές και δυναμικές πλαϊνές γραμμές και το εξίσου διαφορετικό πίσω μέρος. Είναι συμπαγές σαν γροθιά, αλλά παράλληλα έχει ενδιαφέρουσα ολόφρεσκη αύρα με νεανικό αποτύπωμα. Όλα αυτά επιβεβαιώνονται και από το γεγονός πως με την παρουσίαση του το Kona απέσπασε το σημαντικότατο βραβείο Red Dot Awards για το 2018.

Στην ενδιαφέρουσα εμφάνιση του Kona συμβάλλουν τα άβαφα προστατευτικά πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος. Στο ίδιο πνεύμα φρεσκάδας και το εσωτερικό, που είναι διαθέσιμο με τρεις διαφορετικές αποχρώσεις – μάλιστα στην επιλογή Lime και Red συνδυάζονται έγχρωμες ζώνες ασφαλείας, μοναδικό χαρακτηριστικό του Kona. Χρωματικές πινελιές συναντάμε στα περιβλήματα των αεραγωγών, γύρω από το κιβώτιο ταχυτήτων, στο button εκκίνησης του κινητήρα και στις ραφές των καθισμάτων και του τιμονιού. Φυσικά η εμφάνιση από μόνη της ποτέ δεν είναι αρκετή, αφού απαιτείται και η ανάλογη τεχνολογία που εξοπλίζει ένα αυτοκίνητο, προκειμένου να καλύπτει τις αυξημένες απαιτήσεις των σημερινών οδηγών – και όχι μόνο. Και σε αυτό τον τομέα η Hyundai φάνηκε γαλαντόμος, εξοπλίζοντας το Kona με μια πλειάδα τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας, που λειτουργούν σαν φύλακας – άγγελος και συμπληρώνουν τον οδηγό. Φυσικά η ενημέρωση και η ψυχαγωγία προσφέρονται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας μέσω οθόνης αφής αλλά και με head-up display, ειδική διάφανη επιφάνεια, που ανασηκώνεται μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού μόλις ενεργοποιηθεί ο κινητήρας. Υπάρχει προαιρετικό σύστημα ψυχαγωγίας 8 ιντσών που ενσωματώνει όλες τις λειτουργίες πλοήγησης μέσω συνδεσιμότητας, με πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο που αφορούν τον καιρό, την κίνηση, τις κάμερες ταχύτητας αλλά και on-line αναζητήσεις. Επίσης μέσω του τεχνολογικά προηγμένου συστήματος Display Audio οι επιβάτες του Kona μπορούν να παρακολουθούν το περιεχόμενο του smartphone τους στην οθόνη 7 ιντσών. Όσοι έχουν πάθος με τη μουσική, μέσα στο καινούργιο Kona μπορούν να την απολαύσουν με ποιότητα ήχου συναυλιακής αίθουσας, με το νέο ηχοσύστημα υψηλής πιστότητας της Krell.

Επιστρέφοντας στο αμάξωμα βλέπουμε πως η Hyundai κατασκευάζει τον δικό της χάλυβα για την παραγωγή των οχημάτων της. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το νέο Kona να διαθέτει 51% χάλυβα υπερυψηλής αντοχής στο σώμα του, που του εξασφαλίζει μεγάλη ακαμψία και αυξημένη παθητική ασφάλεια. Η οποία συμπληρώνεται με τους έξι εσωτερικούς αερόσακους που προστατεύουν οδηγό και επιβάτες. Όλα αυτά του εξασφάλισαν πέντε αστέρια στο Euro NCAP.

Περνώντας στα μηχανικά μέρη βλέπουμε πως το Kona διατίθεται με τρεις κινητήρες, δύο βενζίνης και έναν πετρελαίου προδιαγραφών Euro 6d, που σημαίνει ότι περνά και τις τελευταίες ακόμη πιο αυστηρές προδιαγραφές που απαιτεί η ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Στον δρόμο

Το αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τον τρικύλινδρο τουρμπάτο 1.000άρι, απόδοσης 120 ίππων, συνδυασμένο με εξάρι μηχανικό κιβώτιο. Εύστροφος κινητήρας με σπιρτάδα σε ευρύ φάσμα στροφών, μετέφερε σβέλτα το αμάξωμα του Kona χωρίς κομπιάσματα και έστριβε υποδειγματικά στην παραλιακή λεωφόρο, στη διαδρομή από το Λαγονήσι μέχρι το Σούνιο. Στην απόδοσή του βοηθούσε σίγουρα και η κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων. Έχουν κάνει σπουδαία δουλειά στο set up της ανάρτησης, η οποία είναι άνετη είτε είσαι μόνος σου είτε με επιβάτες, χωρίς όμως να αφήνει το αμάξωμα να παίρνει υπερβολικές κλίσεις. Αναμφίβολα η επιτυχημένη παρουσία της Hyundai στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι με το i20 έχει προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες και εμπειρίες με επιστέγασμα το εξαιρετικό σε όλα τα επίπεδα i20 N. Οι υπόλοιποι κινητήρες είναι απόδοσης 177 ίππων ο 1,6 και 136 ο νέος 1,6 Diesel. Επίσης, πέρα από το μηχανικό κιβώτιο, υπάρχει και επτατάχυτο DCT διπλού συμπλέκτη που, εκτός από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει στις δύσκολες συνθήκες μετακίνησης μέσα στην πόλη, συμμετέχει στη μείωση της κατανάλωσης συγκριτικά με άλλα αυτόματα εξατάχυτα κιβώτια, αλλά και στην αύξηση της επιτάχυνσης κατά 10%.

Θα υπάρχουν τρεις εκδόσεις εξοπλισμού (Style, Premium, Distinctive) και οι τιμές θα ξεκινάνε από 16.590 ευρώ με τον 1.000άρι κινητήρα. Αναμφίβολα το Hyundai Kona είναι πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση στην κατηγορία B-Suv, με ολόφρεσκη εμφάνιση, τεχνολογία αιχμής και οδική συμπεριφορά που περιλαμβάνει άνεση και ασφάλεια.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Η καριέρα του στα ράλι ξεκίνησε το 1970. Μέχρι σήμερα έχει καθίσει στο δεξί μπάκετ ως συνοδηγός σε πάνω από 30. Mεταξύ αυτών ο Jigger, ο Ιαβέρης, ο Λεωνίδας Κύρκος,, ο Άρης Βωβός, ο Ιαβέρης Junior, ο Dim και πολλοί άλλοι. Έχει συμμετάσχει σε 28 ράλι Ακρόπολις, έχει κερδίσει 16 πρωταθλήματα και κύπελλα στην Ελλάδα και έχει συμμετάσχει σε αρκετούς αγώνες του πανευρωπαϊκού και του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, Αφού τελείωσε τις σπουδές του στη δημοσιογραφία και παράλληλα με τους αγώνες εργάστηκε από τις αρχές του '70 στις εφημερίδες "Βραδινή", "Απογευματινή" καθώς επίσης και στα περιοδικά "Auto Tourism", "Πίστες και Δρόμοι". Στις αρχές της δεκαετίας του '90 συμμετείχε στην τηλεοπτική εκπομπή "Τροχοί και Δρόμοι" και από το 1999 έως και σήμερα είναι ο παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής "Traction", από την οποία έχουν περάσει ως καλεσμένοι σπουδαίες προσωπικότητες. Από το 2010 έως και σήμερα είναι διευθυντής έκδοσης του "Traction Magazine”. Όλα αυτά τα χρόνια της καριέρας του έχει οδηγήσει μερικά από τα σπουδαιότερα αυτοκίνητα όπως η Enzo Ferrari, η Ferrari F 50, η Porsche Carrera GT, η F1 Jordan, το Subaru Impreza WRC, το Peugeot 206 WRC, το Citroen Xsara WRC, το Skoda Fabia WRC και πολλά άλλα.

E-mail: kstefanis@traction.gr