Δοκιμή Skoda Scala 1.0 TSI 116 ps

To Skoda Scala βρίσκεται πλέον στη χώρα μας, οπότε δε χάσαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε σε έκδοση βενζίνης 1.0 TSI με ισχύ 116 ίππων

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Με το Skoda Scala, η τσεχική μάρκα διεύρυνε ακόμη περισσότερο τη γκάμα της, καταθέτοντας μια πρόταση στη μικρομεσαία κατηγορία. Μετά την παρουσίαση του νέου μοντέλου στο Σπλιτ της Κροατίας, ήρθε η στιγμή να το γνωρίσουμε και επί ελληνικού εδάφους. Η πρώτη έκδοση που οδηγήσαμε στη χώρα μας ήταν βενζινοκίνητη. Ο λόγος για το Skoda Scala 1.0 TSI με ισχύ 116 ίππων, που για την περίσταση διέθετε μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Ορίζοντας μια νέα κλίμακα
Το Skoda Scala είναι το πρώτο μοντέλο της τσεχικής μάρκας, που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A0 του Volkswagen Group, η οποία χρησιμοποιείται σε αρκετά ακόμη οχήματα. Αυτό που κάνει το Scala να ξεχωρίζει από την πρώτη ματιά, είναι το μέγεθός του. Αν και η πλατφόρμα του χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητα όπως το Polo και το Ibiza, το Scala έχει διαστάσεις οχημάτων όπως το Golf ή το Leon. Συγκεκριμένα, το Scala έχει μεταξόνιο 2.649 χιλιοστών και μήκος 4.362 χιλιοστών, ενώ το πλάτος με καθρέπτες και το ύψος του είναι 1.988 και 1.471 χιλιοστά αντίστοιχα. Ουσιαστικά, συνιστά μια ενδιάμεση “κλίμακα” ή “Scala”, όπως λέγεται στα λατινικά, με στόχο τον επαναπροσδιορισμό των μικρομεσαίων hatchback.

Σε επίπεδο εμφάνισης, το Skoda Scala διαθέτει αρκετά νέα στοιχεία. Το εμπρός μέρος με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, την κάθετη μάσκα και τους νέους προβολείς, δίνει μια εικόνα από το σχεδιαστικό μέλλον της Skoda. Αντίστοιχα στο πίσω μέρος, έγινε το πρώτο Skoda όπου το λογότυπο αντικαταστάθηκε από πλήρη αναγραφή της επωνυμίας της μάρκας.


Σύγχρονο, πρακτικό και ευρύχωρο
Η δημιουργία πρακτικών αυτοκινήτων βρισκόταν ανέκαθεν στο DNA της Skoda. Το Scala αποτελεί ακόμη ένα τέτοιο δείγμα γραφής, διαθέτοντας παράλληλα πολλά σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα. Η χρήση της πλατφόρμας MQB-A0 που προαναφέραμε, έχει βοηθήσει στη βέλτιστη εκμετάλλευση της καμπίνας. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ευρυχωρία για τους εμπρός και πίσω επιβάτες, καθώς και πλειάδα αποθηκευτικών χώρων. Ενδεικτικά, ο χώρος αποσκευών, που σύμφωνα με τη Skoda είναι ο μεγαλύτερος της κατηγορίας, έχει χωρητικότητα 467 λίτρων. Εφόσον αναδιπλωθούν τα καθίσματα, η χωρητικότητα φτάνει στα 1.410 λίτρα.

Η καμπίνα του Skoda Scala είναι σύγχρονη και η εργονομία της πολύ καλή. Πρωτεύον κριτήριο στην αρχιτεκτονική του εσωτερικού ήταν η πρακτικότητα, καθώς έχουν αποφευχθεί κινήσεις εντυπωσιασμού. Βέβαια, αρκετά είναι και τα στοιχεία “Simply Clever”, που έχουν πλέον γίνει σήμα-κατατεθέν των μοντέλων της Skoda. Σε αυτά συγκαταλέγονται ηλεκτρική πόρτα στο πορτ παγκάζ, ξύστρα πάγου με δυνατότητα μέτρησης του βαθμούς πέλματος των ελαστικών ή ηλεκτρικά αναδιπλούμενος κοτσαδόρος. Ταυτόχρονα, οι θέσεις αποθήκευσης στο Scala έχουν συνολική χωρητικότητα 26 λίτρων και προσφέρουν πλειάδα επιλογών στους εμπρός και πίσω επιβάτες.

Επιδόσεις και εκδόσεις
Το Skoda Scala 1.0 TSI της δοκιμής, ήταν 3κύλινδρο και αποδίδει 116 ίππους στις 5.000-5.500 στροφές. Χάρη και στο τούρμπο, έχει ροπή 200 Nm μεταξύ 2.000-3.500 στροφών. Στην έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων που οδηγήσαμε, η τελική ταχύτητα είναι 201 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση 0-100, απαιτεί 9,8 δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, η μέση κατανάλωση είναι 5 λίτρα/100 χλμ., ενώ η εκπομπή ρύπων είναι 113 γραμμάρια CO2/χλμ.

Το Skoda Scala 1.0 TSI της δοκιμής μας, διέθετε τον πιο πλουσιοπάροχο εξοπλισμό, όπως αυτός παρέχεται από την έκδοση Style. Σε αυτόν περιλαμβάνεται οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών, που έχει τοποθετηθεί σε ειδικά διαμορφωμένη εσοχή στο κέντρο του ταμπλό. Η έκδοση Style διαθέτει μεταξύ άλλων ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αισθητήρα βροχής-λειτουργίας φώτων και σκούρα πίσω τζάμια. Ακόμη, εφοδιάζεται με το πακέτο “Image”, που προσφέρει επιμηκυμένο πίσω τζάμι, αεροτομή και μαύρους εξωτερικούς καθρέπτες.

Οδηγώντας
Στο δρόμο, το Skoda Scala 1.0 TSI εκμεταλλεύεται σε μεγάλο βαθμό τις δυνατότητες ενός κινητήρα, που έχει δώσει πολλάκις θετικά διαπιστευτήρια. Η απόκριση του συνόλου είναι καλή από χαμηλές στροφές, γεγονός στο οποίο βοηθά η ύπαρξη του τούρμπο. Παράλληλα, το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων διαθέτει σωστή κλιμάκωση και συνεργάζεται ιδανικά με τον κινητήρα σε όλο το εύρος στροφών. Προφανώς, το Skoda Scala είναι αρκετά μαλακό, καθώς κύριος στόχος ήταν η άνεση κατά την κίνηση και όχι οι απόλυτες επιδόσεις. Η ανάρτηση διαθέτει γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, που βοηθούν στην σταθερότητα κατά την κίνηση σε στροφές. Παρά τον φαινομενικά αυξημένο όγκο του, το Scala δεν είναι βαρύ και σίγουρα, δεν συμπεριφέρεται ως τέτοιο. Στην πράξη είναι προβλέψιμο και ευκολοδήγητο, καθώς το σύστημα διεύθυνσης υπακούει άμεσα σε κάθε κίνηση του οδηγού από το τιμόνι. Σε υψηλό επίπεδο κινείται και η απόδοση των φρένων, τα οποία συμβάλλουν στη συνολικά θετική εικόνα.

Το Skoda Scala εξοπλίζεται με τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού, που έχουμε συνηθίσει σε μεγαλύτερα μοντέλα. Στο βασικό εξοπλισμό εντάσσονται Lane Assist (Διατήρηση Λωρίδας) και Front Assist (Εμπρός Υποβοήθηση), που περιλαμβάνει City Emergency Brake (Αυτόματη Πέδηση) και Pedestrian Protection (Προστασία Πεζών). Κλείνοντας, να αναφέρουμε πως το Skoda Scala είναι το πρώτο μοντέλο της τσεχικής μάρκας με Sport Chassis Control. Ο λόγος για προαιρετικό σύστημα, όπου η ανάρτηση χαμηλώνει κατά 15 χιλιοστά και προσφέρει δυνατότητα ρύθμισης σε προφίλ Normal και Sport, μέσω του Driving Mode Select.

Η βασική τιμή του Skoda Scala 1.0 TSI στην έκδοση Ambition είναι 17.380 ευρώ, ενώ η έκδοση Style με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων που οδηγήσαμε, κοστίζει 18.780 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]