Στα πλαίσια της κυκλικής οικονομίας προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον, η μετέπειτα αξιοποίηση ενός τεράστιου αεροπλάνου, που δεν μπορεί πλέον να προσφέρει τις υπηρεσίες για τις οποίες κατασκευάστηκε, μοιάζει με μια σοφή κίνηση.
Διαβάστε επίσης: Ένα ρολόι αντάξιο του σκληροτράχηλου Toyota Land Cruiser
Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτηκαν και οι άνθρωπο που βρίσκονται πίσω από το συγκεκριμένο project, οι οποίοι “έσωσαν” ένα Airbus A380 που είχε φτάσει στο “τέλος” της ζωής με σκοπό να το μετατρέψουν σε ξενοδοχείο. Οι τεράστιες διαστάσεις του “διώροφου” ιπτάμενου γίγαντα είναι ιδανικές για την μετατροπή, με το project “Envergure” (Άνοιγμα Φτερών) να λαμβάνει σάρκα και οστά κοντά στο αεροδρόμιο της Τουλούζης στη Γαλλία, όχι πολύ μακριά από την έδρα της εταιρείας που το κατασκεύασε.
Η μετατροπή του αεροπλάνου σε ξενοδοχείο δεν περιλαμβάνει αλλαγές στην εξωτερική του εμφάνιση, ενώ αναφορικά με το εσωτερικό του αυτό θα διαμορφωθεί με τέτοιον τρόπο ώστε να χωριστεί σε 31 δωμάτια, μεταξύ των οποίων και δύο σουίτες. Όλα τα δωμάτια θα έχουν την δική τους τουαλέτα και μπάνιο και ένα διπλό κρεβάτι με τα μικρότερα να έχουν μέγεθος 16. τ.μ. και τα μεγαλύτερα και πιο ακριβά να είναι τρίκλινα ή τετράκλινα και να φτάνουν στα 23 τ.μ.
Οι σουίτες που βρίσκονται στα δύο άκρα του αεροπλάνου -η μία στο πιλοτήριο- θα φτάνουν στα 35 τ.μ. και μεταξύ άλλων θα έχουν και μπανιέρα. Δίπλα από το αεροπλάνο θα υπάρχει και ένα κτίριο που θα χρησιμεύει με τις επιπλέον εγκαταστάσεις που περιμένει κανείς από ένα ξενοδοχείο, όπως είναι το εστιατόριο και η ρεσεψιόν, ενώ το σχήμα του θα θυμίζει πύργο ελέγχου. Οι τιμές αναμένεται να ξεκινούν από τα 100 περίπου ευρώ τη βραδιά.
Διαβάστε επίσης – Mosphera: Το ηλεκτρικό scooter-πατίνι των κομάντο! (+video)
Με ικανότητα μεταφοράς έως και 853 επιβατών το σχετικά μικρής ηλικίας Airbus A380 είναι το μεγαλύτερο αεροπλάνο που κατασκευάστηκε ποτέ για να μεταφέρει επιβάτες.
Η πανδημία και ο τεράστιος οικονομικός αντίκτυπος που είχε στις μεγάλες αεροπορικές εταιρείες είναι ένας από τους βασικούς λόγους που το Α380 έχει ήδη αρχίσει να αποσύρεται από τους στόλους, πολύ πριν από το φυσικό τέλος της ζωής του, σηματοδοτώντας το τέλος εποχής των superjumbo jets. Η Airbus έχει ήδη σταματήσει την παραγωγή τους, ενώ κάποιες εταιρείες που είχαν αγοράσει A380, έχουν ήδη στείλει τα πρώτα για… παλιοσίδερα εξαιτίας της χαμηλής ζήτησης για πτήσεις σε σχέση με τα προ πανδημίας επίπεδα αλλά και του τεράστιου κόστους συντήρησης που έχει το A380, ακόμη και όταν δεν πετάει. Εσείς θα μένατε σε ένα τέτοιο ξενοδοχείο;