H BMW καινοτομεί ξανά – Πώς μειώνει τη χρήση καλωδίων κατά 600 μέτρα

Τέσσερις υπερυπολογιστές έρχονται να μειώσουν το μήκος καλωδίων και το βάρος των αυτοκινήτων! Δείτε τι ετοιμάζει η BMW για τα νέα της μοντέλα...
BMW

Το BMW Group είναι ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που εισάγει ένα πρόσφατα εξελιγμένο ψηφιακό “νευρικό” σύστημα για όλες τις παραλλαγές συστημάτων μετάδοσης κίνησης και κατηγορίες οχημάτων. Είναι πιο έξυπνο, πιο ισχυρό και πιο αποδοτικό, και θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στα μοντέλα της Neue Klasse.

Δείτε επίσης: Το νέο SUV της Toyota με ισχύ έως 343 ίππους – Πότε έρχεται στην Ελλάδα

Τέσσερις υπολογιστές υψηλής απόδοσης, γνωστοί και ως υπερ-εγκέφαλοι, συγκεντρώνουν την υπολογιστική ισχύ για τις πιο σημαντικές λειτουργίες των πελατών. Μεταξύ αυτών είναι το infotainment, η αυτοματοποιημένη οδήγηση και η δυναμική οδήγηση, καθώς και βασικές λειτουργίες όπως η πρόσβαση στο όχημα και ο έλεγχος του συστήματος κλιματισμού και των χαρακτηριστικών άνεσης. Οι τέσσερις υπερ-εγκέφαλοι προσφέρουν πάνω από είκοσι φορές την υπολογιστική ισχύ της τρέχουσας γενιάς οχημάτων και είναι ήδη σχεδιασμένοι για τις μελλοντικές ενημερώσεις λογισμικού και λειτουργιών, συμπεριλαμβανομένων των εμπειριών που απευθύνονται στους πελάτες και βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI).

Μειώνει τη χρήση καλωδίων κατά 600 μέτρα
Θεμελιώδες συστατικό του ψηφιακού νευρικού συστήματος είναι η ριζικά απλοποιημένη πλεξούδα καλωδίωσης. Αυτή βασίζεται στη λεγόμενη ζωνική αρχιτεκτονική πλεξούδας, η οποία μειώνει τη χρήση καλωδίων κατά 600 μέτρα και προσφέρει 30% εξοικονόμηση βάρους σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Η πλεξούδα καλωδίωσης διαχωρίζεται σε τέσσερις ζώνες, την εμπρόσθια, την κεντρική, την πίσω καθώς και εκείνη της οροφής. Οι υπερ-εγκέφαλοι συνδέονται μέσω συνδέσεων δεδομένων υψηλής ταχύτητας με μικρότερες μονάδες ελέγχου, τους ελεγκτές ζωνών, οι οποίοι διαχειρίζονται και ενοποιούν τη ροή δεδομένων των ηλεκτρονικών συστημάτων από και προς τις ζώνες. Ως εκ τούτου, η καλωδίωση του οχήματος σχετίζεται άμεσα με τις ζώνες, με αποτέλεσμα να μπορεί να είναι μικρότερη, λεπτότερη και ελαφρύτερη.

Η τεχνολογία περνά φέτος στην παραγωγή 
Η νέα ηλεκτρονική αρχιτεκτονική αποτελεί τη βάση για την επόμενη γενιά SDV. Με το λανσάρισμα της Neue Klasse, η επερχόμενη γενιά μοντέλων της BMW θα επωφεληθεί από αυτήν την εξέλιξη. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Neue Klasse θα αρχίσει να παράγεται αργότερα τη φετινή χρονιά στο εργοστάσιο του Debrecen στην Ουγγαρία.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι εφαρμογές AI χρησιμοποιούνται πλέον και στα εργοστάσια όχι μόνο στην παραγωγή αυτοκινήτων αλλά και στη συντήρηση της ίδιας της παραγωγικής μονάδας....
Με νέα χρώματα και περισσότερες επιλογές στον προαιρετικό του εξοπλισμό θα είναι διαθέσιμο το ηλεκτρικό BMW CE 04 των 42 ίππων με αυτονομία έως 130...
Η BMW έχει στις τάξεις της τον νέο βασιλιά της compact κατηγορίας στο Nurburgring έπειτα από το ρεκόρ που πέτυχε το πισωκίνητο coupe της....
Με διακριτικές κυρίως επεμβάσεις η AC Schnitzer δίνει στη νέα BMW X3 περισσότερο δυναμισμό στο κομψό της αμάξωμα χωρίς να αλλοιώσει την αισθητική της....
Σε έναν κόσμο όπου κυριαρχούν τα SUVs υπάρχει ένα πισωκίνητο coupe που ο κατασκευαστής... δεν προλαβαίνει τις παραγγελίες!...
Θρήνος στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο! Ο Ντιόγκο Ζότα και ο αδερφός του έχασαν τη ζωή τους σε τροχαίο. Video από το σημείο του συμβάντος......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Porshe 911 Carrera 4S 2025

Νέα Porsche 911 4S: Αισθητικό φρεσκάρισμα και περισσότερη ισχύς

Τεχνητή νοημοσύνη BMW εργοστάσιο

Η τεχνητή νοημοσύνη στη συντήρηση εργοστασίων! – Πού εφαρμόζεται

BMW CE 04 2025

Νέο BMW CE 04 – Νέα χρώματα και έξτρα προαιρετικός εξοπλισμός