H νεοσύστατη Naran παρουσιάζει το… Naran των 1.048 ίππων

Αφήνοντας το όνομα του νέου supercar της στα χέρια εκείνων που θα το αποκτήσουν, η νεοσύστατη Naran μας παρουσιάζει το 4θέσιο coupe.

Βρείτε μας στο
Naran Automotive νέο supercar

Ιδιαίτερα ελκυστική παρουσιάζεται η αγορά για τους κατασκευαστές supercars αφού εκτός από τις παραδοσιακές δυνάμεις του χώρου όλο και περισσότερες νέες εταιρίες κάνουν την εμφάνιση τους. Τελευταία “προσθήκη” φαίνεται πως αποτελεί η Naran Automotive, η οποία προχώρησε στην αποκάλυψη των πρώτων φωτογραφιών του Naran, ενός 4θέσιο coupe που αντλεί σχεδιαστική έμπνευση από τα αγωνιστικά της κατηγορίας GT3 των αγώνων αντοχής.

H Naran σκοπεύει να κατασκευάζει 49 αντίτυπα του coupe της σε τιμή που είναι άγνωστη προς το παρόν, σίγουρα όμως δεν θα είναι ευκαταφρόνητη. Όπως και να έχει το νέο supercar πατά σε σίγουρη βάση αφού το πλαίσιο του προέρχεται από τη BMW και συγκεκριμένα από τη Σειρά 8, όπως και ο κινητήρας, ο οποίος δέχθηκε εκτεταμένη βελτίωση από τη γερμανική Racing Dynamics, γνωστή για τις μετατροπές της στα μοντέλα των Βαυαρών.

Διαβάστε επίσης – Ferrari: Ταξίδι σε 60 χρόνια ιστορίας με ένα video animation

Το V8 μοτέρ έχει χωρητικότητα πέντε λίτρα (από 4,4 στη στάνταρ μορφή του) και αποδίδει 1.048 ίππους και 1036 Nm ροπής, ενώ βρίσκεται τοποθετημένο μπροστά αλλά πίσω από τον άξονα των τροχών για σωστότερη κατανομή των μαζών σε μια διάταξη mid-front. Η ισχύς φτάνει υπό κανονικές συνθήκες και στους τέσσερις τροχούς, ενώ για τους… γενναίους υπάρχει και η επιλογή για κίνηση μόνο στον πίσω άξονα, χωρίς παράλληλα κανένα περιορισμό στην απόδοση του κινητήρα.

Με την 4κίνηση ενεργοποιημένη η Naran αναφέρει πως το coupe της μπορεί να φτάσει στα 0-97 χλμ./ώρα σε 2,3 δευτερόλεπτα, με τα 0-160 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 4,5 δεύτερα και τα 0-320 χλμ./ώρα σε 16,5 δευτερόλεπτα. Η τελική σύμφωνα με τις μέχρι τώρα εικονικές δοκιμές της Naran φτάνει στα 370 χλμ./ώρα.

Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης φαίνεται πως στέκεται στο ύψος των περιστάσεων με διπλά ψαλίδια για όλους τους τροχούς αλλά και δυνατότητα ρυθμίσεων για τις αντιστρεπτικές, το set up των αγωνιστικών αμορτισέρ που προέρχονται από την Ohlins αλλά και της κάμπερ. Αγωνιστικών προδιαγραφών είναι η κρεμαγιέρα με την υδραυλική υποβοήθηση, ενώ οι τεράστιοι τροχοί των 22 ιντσών είναι κατασκευασμένοι από ανθρακονήματα. Από ανθρακονήματα είναι κατασκευασμένα πολλά τμήματα του αμαξώματος, με το ελαφρύ υλικό να κάνει την εμφάνιση του σε μεγάλες δόσεις και στο εσωτερικό και το βάρος να φτάνει στους 1,6 τόνους.

Διαβάστε επίσης – Mercedes: Νέος απόλυτος γύρος και ρεκόρ στο Nurburgring

Εντυπωσιακές είναι και οι προδιαγραφές των φρένων της AP Racing με τους κεραμικούς-ανθρακονημάτινους δίσκους των 390 χλστ. που τοποθετούνται στο 4θέσιο coupe να έχουν εξελιχθεί για χρήση σε αγώνες αντοχής, όπως και το ειδικά προσαρμοσμένο σύστημα ψύξης που μειώνει σημαντικά τη φθορά τους. Παράλληλα το αεροδυναμικό πακέτο του Naran μπορεί να αναπτύξει κάθετη δύναμη έως και 1.377 κιλά με τη νέα εταιρία να θέλει να προκαλέσει και το ρεκόρ γύρο στην Πράσινη Κόλαση του Nurburgring καθώς υπολογίζει πως η δημιουργία της μπορεί να γυρίσει στη θρυλική γερμανική πίστα σε χρόνο κοντά στα έξι λεπτά και 40 δευτερόλεπτα. Να σημειωθεί εδώ πως το ρεκόρ για μοντέλο παραγωγής που πέρασε πριν από λίγο καιρό στα χέρια της Mercedes και της AMG GT Black Series είναι 6:43.616.

Το Naran είναι η βάση και οι επιθυμίες των ενδιαφερόμενων το “γαρνίρισμα” που μπορεί να φτάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα εξατομίκευσης. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρίας ακόμη και το όνομα για καθένα από τα 49 coupe αποτελεί μια από τις επιλογές εκείνων που θα το αποκτήσουν αντί περίπου ενός εκατομμυρίου ευρώ.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr