Η.Π.Α.: “Αυτοκίνητο τώρα και ας είναι ακριβότερο…”

Η αύξηση των τιμών των αυτοκινήτων (και) στις Η.Π.Α. λόγω έλλειψης μικροτσίπ, δεν αποθαρρύνει τους Αμερικανούς από το να αγοράσουν νέο αυτοκίνητο. Γιατί όμως;

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Η.Π.Α. αγορά καινούριο αυτοκίνητο 2021 έρευνα

Η τεράστια αμερικάνικη αγορά αυτοκινήτου χαρακτηρίζεται συνήθως από ιδιαίτερα δελεαστικές τιμές και προσφορές στα καινούρια μοντέλα, ανεξάρτητα από την κατηγορία στην οποί ανήκουν. Το υψηλό μέσο εισόδημα, ο τεράστιος ανταγωνισμός μεταξύ των κατασκευαστών, η έλλειψη βαριάς φορολογίας, αλλά και η γενικότερη αμερικάνικη κουλτούρα συντελούν σε αυτό.

Τον τελευταίο καιρό όμως, όπως πλέον και σε κάποια άλλα σημεία του κόσμου, οι τιμές των καινούριων αυτοκινήτων στις Η.Π.Α. έχουν πάρει την ανιούσα. Η βασική αιτία είναι η έλλειψη μικροτσίπ για την κατασκευή των ηλεκτρονικών συστημάτων των νέων αυτοκινήτων, που έχει οδηγήσει με τη σειρά της σε περιορισμό της προσφοράς, κάτι που νομοτελειακά οδηγεί σε αύξηση των τιμών.

Διαβάστε επίσης – Έρευνα: Αυξημένη η ρύπανση από τα ελαστικά

Οι Αμερικάνοι όμως δεν δείχνουν να πτοούνται από αυτό, παρά και τις οικονομικές στενότητες που έχει δημιουργήσει η πανδημία, σύμφωνα με τελευταία έρευνα της εταιρίας αγοράς καινούριου και μεταχειρισμένου αυτοκινήτου Kelley Blue Book. Όχι μόνο δεν πτοούνται αλλά το περιμένουν κιόλας προχωρώντας σε αγορά άμεσα.

Η έρευνα της Kelley Blue Book αφορά τους καταναλωτές που βρίσκονται ενεργά σε διαδικασία εύρεσης του επόμενου μοντέλου τους -εκείνους που πιθανότατα θα αγοράσουν μέσα στους επόμενους 12 μήνες, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά- και έχουν παράλληλα γνώση για την έλλειψη των μικροτσίπ. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας το 60% από αυτούς δεν αναμένεται να καθυστερήσει την αγορά του παρά τις υψηλότερες τιμές.

“Η παγκόσμια έλλειψη σε μικροτσίπ είναι αυτή τη στιγμή μια από τις κορυφαίες ειδήσεις για τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, και αν είσαι καταναλωτής που ψάχνει για ένα καινούριο αυτοκίνητο, δεν χρειάζεται να ψάξεις και πολύ σκληρά για να βρεις τις σχετικές ειδήσεις,” δήλωσε η Vanessa Ton, διευθύντρια πληροφοριών για τη βιομηχανία της Kelley Blue Book και πρόσθεσε: “Οι καταναλωτές περιμένουν υψηλές τιμές και περιορισμένες επιλογές και αυτό ακριβώς είναι που παίρνουν”.

Ένας από τους βασικούς λόγους που δεν αποθαρρύνει τους Αμερικανούς καταναλωτές από το να προχωρήσουν στην επόμενη αγορά καινούριου αυτοκινήτου -τα στοιχεία του περασμένου Απρίλιου για τις Η.Π.Α. κάνουν λόγο για ιστορικό υψηλό για το συγκεκριμένο μήνα στις ταξινομήσεις- είναι και ο φόβος… ακόμη υψηλότερων τιμών στο μέλλον αλλά και του περαιτέρω περιορισμού σε επιλογές τους επόμενους μήνες.

Σύμφωνα με την έρευνα της Kelley Blue Book, το 87% των καταναλωτών κατανοεί πως η αύξηση τιμών λόγω έλλειψης μικροτσίπ αφορά τόσο τους εγχώριους όσο και τους αλλοδαπούς κατασκευαστές, με το 73% να περιμένει να δει υψηλότερες τιμές κατά την επίσκεψή του σε μια αντιπροσωπεία, ενώ το 60% αναμένει και χαμηλότερες προσφορές σε σχέση με το παρελθόν.

Όπως και να έχει, τέσσερις στους δέκα Αμερικάνους είναι πρόθυμοι να πληρώσουν παραπάνω από την επίσημη προτεινόμενη λιανική τιμή πώλησης για να αποκτήσουν το αυτοκίνητο της αρεσκείας τους, ακόμη και έως 12% υψηλότερα! Το περασμένο Απρίλιο, σύμφωνα με την αμερικάνικη εταιρία που πραγματοποίησε την έρευνα, πωλήθηκαν 1,52 εκατ. καινούρια αυτοκίνητα στις Η.Π.Α., ενώ στο τέλος του μήνα τα αποθέματα σε καινούρια αυτοκίνητα σε ολόκληρη τη χώρα κατέγραψαν μείωση κατά 42% έναντι του ίδιου μήνα το 2020, πέφτοντας κάτω από τα δύο εκατ. μονάδες

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr