Κατασκευαστές: “Ναι” και σε πιο αυστηρές προδιαγραφές CO2, με σωστές υποδομές

Ανοιχτό το ενδεχόμενο να "καλωσορίσουν" ακόμη πιο αυστηρές προδιαγραφές CO2 έως το 2030 εμφανίζονται οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές, αν "βοηθήσει" και η Ε.Ε.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ρύποι CO2 κατασκευαστές E.E. EU 2021

Ο δρόμος προς τον εξηλεκτρισμό των τεσσάρων τροχών προς ένα πιο “καθαρό” μέλλον έχει ήδη χαραχτεί. Ωστόσο η γρήγορη υιοθέτηση των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων δεν περνά μόνο από τα χέρια των κατασκευαστών αλλά πρέπει να υποστηριχθεί και σε επίπεδο μέλους-κράτους της Ε.Ε. με την γρήγορη και σωστή δημιουργία των κατάλληλων υποδομών τόσο για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα που ετοιμάζονται όσο και για τα ηλεκτρικά που θα χρησιμοποιούν υδρογόνο. Αυτό υποστηρίζει ο Σύνδεσμος Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (European Automobile Manufacturers’ Association -ACEA) που έκανε γνωστή την τοποθέτηση του σε πρόσφατο συνέδριο των μελών του.

Διαβάστε επίσης: Η BMW θα παράγει ατσάλι με ουδέτερο αποτύπωμα CO2!

Ο σύνδεσμος τόνισε παράλληλα ότι εφόσον υπάρχει έμπρακτη δέσμευση σε επίπεδο χώρας δεν είναι αντίθετος ούτε και με νέες αυστηρότερες προδιαγραφές αναφορικά με τους εκπεμπόμενους ρύπους των οχημάτων των μελών του.


“Οι τεράστιες επενδύσεις που έχει κάνει ο κλάδος μας στην παραγωγή αυτοκινήτων που κινούνται από εναλλακτικά καύσιμα έχει ήδη αρχίσει να αποδίδει καρπούς. Όντως, την περασμένη χρονιά ένα στα 10 αυτοκίνητα που πωλούνταν στην Ε.Ε. φορτιζόταν ηλεκτρικά (σ.σ. PHEV και αμιγώς ηλεκτρικά). Αλλά αυτή η τάση μπορεί να διατηρηθεί μόνο αν οι κυβερνήσεις ξεκινήσουν να κάνουν εξίσου μεγάλες και σημαντικές επενδύσεις στις υποδομές”, υπογράμμισε ο Oliver Zipse, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της BMW αλλά και πρόεδρος του Συνδέσμου.

Ο ισχυρός άνδρας των Βαυαρών θέλει με λίγα λόγια απτές αποδείξεις από τις κυβερνήσεις των κρατών αναφορικά με τις επενδύσεις του κάθε μέλους-κράτους, οι οποίες θα βρίσκονται σε ευθεία αναλογία με τους στόχους που έχουν τεθεί για την μείωση των εκπομπών ρύπων αλλά και των επενδύσεων που κάνουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων.

Διαβάστε επίσης – Mazda: Μέλος της Συμμαχίας eFuel ως ο πρώτος κατασκευαστής

Επιπρόσθετα ο Zipse ζητά από την Ε.Ε. τη δημιουργία κατάλληλου νομικού πλαισίου για την ταχεία ανάπτυξη των υποδομών που αφορούν στη φόρτιση στο σπίτι αλλά και στην εργασία.

“Ως κατασκευαστές παραμένουμε δεσμευμένοι σε μια κινητικότητα με ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα και φέρνουμε την απαιτούμενη τεχνολογία στην αγορά με ιδιαίτερα ψηλό ρυθμό. Αλλά αυτή δεν είναι μια μονομερή υποχρέωση. Η επιτυχία του τελικού στόχου για μείωση των εκπομπών CO2 στον κλάδο της μετακίνησης εξαρτάται βασικά από την παροχή σωστών υποδομών.”, συμπλήρωσε ο πρόεδρος του ACEA, τονίζοντας ότι επαφίεται στην Κομισιόν να κάνει την απαραίτητη σύγκλιση στους στόχους των κατασκευαστών και εκείνων που αφορούν στα μέλη-κράτη.

Σύμφωνα με τον ACEA για να επιτευχθεί ο υπάρχον στόχος για μείωση CO2 κατά 37,5% θα πρέπει να έχουν δημιουργηθεί και να λειτουργούν τρία εκατ. (3.000.000) δημόσιοι σταθμοί φόρτισης έως το 2030 στην Ε.Ε., τη στιγμή που σήμερα υπάρχουν μόλις 225.000.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]