Κώστας Στεφανής: Πρώτη επαφή με την Mercedes CLE Coupe στο San Sebastian

Ο Κώστας Στεφανής βρέθηκε στο San Sebastian για να γνωρίσει από κοντά τη νέα Mercedes CLE Coupe. Οι πρώτες του εντυπώσεις...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mercedes CLE Coupe

Η αλήθεια είναι πως οδηγώντας ένα coupe μοντέλο της Mercedes, ανεξάρτητα σε ποιο segment ανήκει, θα απολαύσεις το στυλ, την πολυτέλεια, την ποιότητα, την άνεση, την τεχνολογία, την ασφάλεια κι ένα σωρό ακόμη πλεονεκτήματα. Με αυτές τις αρετές ήρθε η CLE Coupe επιφορτισμένη με διπλό ρόλο αφού αντικαθιστά τις coupe εκδόσεις από τις σειρές C-Class E-Class.

Με βαθιά ιστορία με όμορφες σχεδιαστικές προτάσεις σε αυτή την ιδιαίτερη κατηγορία με το αβέβαιο μέλλον, η Mercedes για μια ακόμη φορά τάραξε τα νερά με ένα άκρως εντυπωσιακό αποτέλεσμα που δεν χορταίνεις να το κοιτάς. Ουσιαστικά, με την CLE Coupe η Mercedes δημιουργεί μια νέα, ανεξάρτητη σειρά η οποία παράλληλα είναι μια τονωτική ένεση για την κατηγορία των πολυτελών δίπορτων coupe. Η διάθεση του αυτοκινήτου τοποθετείται στo τέλος του 2023 ενώ πρόκειται να ακολουθήσει και Cabriolet έκδοση η οποία είναι ακόμη πιο εντυπωσιακή και από την coupe! Προσεχώς θα υπάρξει έκδοση Plug-In Hybrid ενώ αν και δεν έχει ανακοινωθεί τίποτε επισήμως κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει και έκδοση AMG.

Εξωτερικός σχεδιασμός
Με πολύ κομψές αναλογίες το αυτοκίνητο επιβεβαιώνει απόλυτα την έννοια της λέξεως coupe με την σύγχρονη σχεδιαστική άποψη της Mercedes. Αυτό σημαίνει χαμηλό καπό με την γνωστή «μύτη καρχαρία» τρισδιάστατη μάσκα ψυγείου και επίπεδους προβολείς LED. Χαρακτηριστικό της νέας μάσκας τα δεκάδες μικροσκοπικά τριάκτινα αστέρια της Mercedes. Η σωστή γωνία κλίσης της Α κολώνας- A Pilar είναι αυτή που χάρισε στην CLE coupe αυτό τον γοητευτικό χαρακτήρα με το υπέροχο οπτικό αποτέλεσμα. Στο πίσω μέρος τα δυο φωτιστικά σώματα συνδέονται με ένα σκούρο κόκκινο διακοσμητικό φιλέτο.


Εσωτερικό
Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου πρωταγωνιστές είναι η πολυτέλεια, η άνεση, η τεχνολογία και αν και coupe η ευρυχωρία ακόμη και για τους πίσω επιβάτες με περισσότερο χώρο για ώμους, αγκώνες και γόνατα. Αλλά και το πορτμπαγκάζ δεν υστερεί αφού η φιλοξενία του σε αποσκευές φτάνει τα 420 λίτρα, ενώ άνετα χωρά τρεις σάκους του γκολφ! Πλήρως ψηφιακή οθόνη οργάνων 12,3 ιντσών με την κεντρική οθόνη αφής στραμμένη προς τον οδηγό να φτάνει τις 11,9 ίντσες και 64 διαφορετικές χρωματικούς φωτισμούς για την καμπίνα και την ανάλογη ατμόσφαιρα. Τρίτη γενιά σύστημα infotainment MBUX και μουσική πανδαισία ποιοτικού ήχου surround Burmester 3D με επιπλέον δυο ηχεία στο ύψος των προσκέφαλων για απόλυτη μουσική εμπειρία Dolby Atmos.

Κινητήρες
Ποικιλία κινητήρων όλοι με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt με ενσωματωμένη γεννήτρια βενζίνης και πετρελαίου. Έχουμε και λέμε λοιπόν: Δίλιτρος diesel απόδοσης 200 ίππων, δίλιτρος βενζίνης απόδοσης 204 ίππων, δίλιτρος 204 ίππων με τετρακίνηση, δίλιτρος απόδοσης 258 ίππων με τετρακίνηση και τρίλιτρος 6κύλινδρος απόδοσης 381 ίππων επίσης με τετρακίνηση. Το σύστημα τετρακίνησης είναι το γνωστό 4Matic, ενώ όλες οι κινητήριες μονάδες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο G-Tronic 9 σχέσεων.

Στο δρόμο
Στο San Sebastian οδηγήσαμε την CLE Coupe σε κάθε μορφής οδικό δίκτυο και το αποτέλεσμα, από την autostrada μέχρι τους ορεινούς στριφτερούς δρόμους στη χώρα των Βάσκων αλλά και στο αστικό περιβάλλον, ήταν άριστο. Ξεκούραστη κι αθόρυβη κύλιση, ακούραστα φρένα και αναρτήσεις σε συνδυασμό με το άκαμπτο πλαίσιο σε έβαζαν συνέχεια στον πειρασμό να υπερβείς τα αυστηρά όρια των δρόμων. Να σημειώσουμε πως η CLE Coupe διατίθεται και Dynamic Body Control που περιλαμβάνει ανάρτηση με συνεχώς ρυθμιζόμενη απόσβεση και στους δυο άξονες αλλά και τετραδιεύθυνση. Η τελευταία με τον τρόπο λειτουργίας της κάνει το αυτοκίνητο εξαιρετικά ευέλικτο στις δύσκολες αστικές μετακινήσεις και ιδιαίτερα σταθερό στους αυτοκινητόδρομους με υψηλές ταχύτητες.
Εν αναμονή λοιπόν της άφιξης της CLE coupe για όσους παραμένουν λάτρης αυτής της κατηγορίας αυτοκινήτων, προικισμένη με όλα όσα προανέφερα στην εισαγωγή, αλλά και με το αστέρι να πιστοποιεί την premium καταγωγή της.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Η καριέρα του στα ράλι ξεκίνησε το 1970. Μέχρι σήμερα έχει καθίσει στο δεξί μπάκετ ως συνοδηγός σε πάνω από 30. Mεταξύ αυτών ο Jigger, ο Ιαβέρης, ο Λεωνίδας Κύρκος,, ο Άρης Βωβός, ο Ιαβέρης Junior, ο Dim και πολλοί άλλοι. Έχει συμμετάσχει σε 28 ράλι Ακρόπολις, έχει κερδίσει 16 πρωταθλήματα και κύπελλα στην Ελλάδα και έχει συμμετάσχει σε αρκετούς αγώνες του πανευρωπαϊκού και του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, Αφού τελείωσε τις σπουδές του στη δημοσιογραφία και παράλληλα με τους αγώνες εργάστηκε από τις αρχές του '70 στις εφημερίδες "Βραδινή", "Απογευματινή" καθώς επίσης και στα περιοδικά "Auto Tourism", "Πίστες και Δρόμοι". Στις αρχές της δεκαετίας του '90 συμμετείχε στην τηλεοπτική εκπομπή "Τροχοί και Δρόμοι" και από το 1999 έως και σήμερα είναι ο παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής "Traction", από την οποία έχουν περάσει ως καλεσμένοι σπουδαίες προσωπικότητες. Από το 2010 έως και σήμερα είναι διευθυντής έκδοσης του "Traction Magazine”. Όλα αυτά τα χρόνια της καριέρας του έχει οδηγήσει μερικά από τα σπουδαιότερα αυτοκίνητα όπως η Enzo Ferrari, η Ferrari F 50, η Porsche Carrera GT, η F1 Jordan, το Subaru Impreza WRC, το Peugeot 206 WRC, το Citroen Xsara WRC, το Skoda Fabia WRC και πολλά άλλα.

E-mail: [email protected]