Με αυτό το SUV κάναμε 945 χλμ. με ένα γέμισμα

Υπάρχει ένα SUV που έχει μέση κατανάλωση μόλις 5 λίτρα/100 χλμ. και μπορεί με ένα γέμισμα να φτάσει ή και να ξεπεράσει τα 1.000 χλμ. αυτονομίας.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Μπορεί κάποτε να κοιτούσαμε επιδόσεις κατά την αγορά ενός αυτοκινήτου, όμως στις μέρες μας αυτές έχουν περάσει σε δεύτερη μοίρα, καθώς η κατανάλωση παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο. Και όχι άδικα, αφού οι τιμές των καυσίμων παίρνουν διαρκώς την ανιούσα.

Διαβάστε επίσης: Ταξίδι με ηλεκτρικό Peugeot 208! Πόσο καίει στην πράξη;

Έτσι λοιπόν και εμείς προσπαθήσαμε να δούμε στην πράξη αν οι τιμές που δίνουν οι κατασκευαστές ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και να δούμε πόσα χιλιόμετρα αυτονομίας μπορούμε να βγάλουμε με ένα μεσαίο SUV του C-Segment.


Απευθυνθήκαμε για αυτό τον λόγο στην Peugeot που έχει και ένα από τα best seller SUVs της ελληνικής αγοράς. Αυτό είναι το 3008 το οποίο κάτω από το καπό του είχε τον κινητήρα diesel BlueHDi 1.5 των 130 ίππων.

Σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που ανακοινώνει η Peugeot το 3008 έχει ρεζερβουάρ χωρητικότητας 53 λίτρων, ενώ η μέση κατανάλωσή του είναι στα 5,0 λίτρα/100 χλμ. Άρα με πρόχειρο υπολογισμό ξεπερνάς τα 1.000 χλμ. πίσω από το τιμόνι του σε μεικτές συνθήκες. Να τονίσω εδώ πως σε κανένα σημείο κατά την οδήγησή μου δεν προσπάθησα να πετύχω μειωμένη κατανάλωση. Οδήγησα όπως θα οδηγούσα σε κάθε περίσταση, γιατί αλλιώς θα μπορούσα να πετύχω ακόμη χαμηλότερη μέση κατανάλωση και ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία. Σε μια τέτοια περίπτωση όμως δεν θα είχαμε ένα ρεαλιστικό άρθρο σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης αλλά έναν διαγωνισμό οικονομίας…

Το ταξίδι ξεκίνησε μηδενίζοντας τον χιλιομετρητή από την αντιπροσωπεία της Peugeot Auto One στην Λ. Κηφισίας με στόχο να δω τι θα καταφέρω σε κανονικές συνθήκες και με… κανονικές ταχύτητες, όπως προανέφερα. Οι διαδρομές που έκανα ήταν μία Βριλήσσια-Π. Φάληρο και πίσω (με εξαιρετικά αυξημένη κίνηση), μία Χαλάνδρι – Ραφήνα και πίσω (με αυξημένη κίνηση) και Αθήνα – Άρτα και πίσω με ταχύτητα 120-130 χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο (720 χλμ. συνολικά) και 40-60 χλμ./ώρα, αναλόγως συνθηκών, στο περιφερειακό δίκτυο της περιοχής (80 χλμ.).

Τελικά, επέστρεψα το αυτοκίνητο στην έδρα του έχοντας διανύσει 945 χλμ. με την αυτονομία να δείχνει ακόμη 45 χλμ. και με μέση ωριαία ταχύτητα, όπως μπορείτε να δείτε και στην εικόνα, στα 66 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωσή μου ήταν στα 5,0 λίτρα/100 χλμ. Ακριβώς όσα ανακοινώνει και η Peugeto κατά WLTP, χωρίς σε καμία περίπτωση να περιορίσω τον ρυθμό μου ή να προσέξω μην… κάψει παραπάνω το αυτοκίνητο. Μπορώ μάλιστα να σας εγγυηθώ πως θα μπορούσα να βγάλω και περισσότερα χλμ. αν ήμουν πιο προσεκτικός σε κάποιες περιπτώσεις. Όπως βέβαια θα μπορούσα να έχω και λιγότερα χλμ. αν στο αυτοκίνητο υπήρχαν 4 άτομα και αποσκευές και όχι 2 άτομα και αποσκευές, κατά το ταξίδι.

Σε κάθε περίπτωση, μετά από αυτό το… πείραμα, μπορώ να πω πως πλέον οι ανακοινώσιμες καταναλώσεις κατά WLTP έχουν έρθει αρκετά κοντά στην πραγματικότητα, ενώ ακόμη και σήμερα το diesel μπορεί να αποτελέσει μία αρκετά οικονομική επιλογή. Και σίγουρα η Peugeot ξέρει καλά από diesel κινητήρες.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]