Νέα ειδική έκδοση Porsche 911 Targa 4S Heritage Design

Με "άρωμα" από τα 50s και τα 60s η Porsche μας παρουσιάζει την πρώτη ειδική έκδοση της νέας 911 Targa 4S ονόματι Heritage Design Edition.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Porsche 911 Targa 4S Heritage Design

Η Porsche 911 Targa 4S Heritage Design μας έρχεται από το ειδικό τμήμα Exclusive Manufaktur των Γερμανών και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν ήδη να την παραγγείλουν με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν από το ερχόμενο Φθινόπωρο.

Η σειρά μοντέλων Heritage Design, ήτοι Σχεδιαστική Κληρονομιά σε ελεύθερη απόδοση, “δανείζεται” σχεδιαστικά στοιχεία από την πλούσια κληρονομιά των Γερμανών προσαρμοσμένα στο σήμερα. Η νέα ειδική έκδοση της 911 Targa 4S αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα και θα παραχθεί σε 992 μονάδες, οι οποίες θα φέρουν και σχετικό αύξοντα αριθμό.

“Με τα μοντέλα Heritage Design, ξυπνάμε μνήμες από τα 50s, 60s, 70s και 80s στους πελάτες αλλά και στους φίλους της μάρκας. Καμία εταιρία δεν μπορεί να “φέρει” αυτά τα στοιχεία στο σήμερα το ίδιο καλά όπως η Porsche και με αυτό τον τρόπο εκπληρώνουμε τις επιθυμίες των πελατών μας. Παράλληλα δημιουργούμε μια νέα σειρά προϊόντων που εκπροσωπεί και τη διάσταση του lifestyle στην στρατηγική μας με αυτές τις νέες αποκλειστικές ειδικές εκδόσεις.”, δηλώνει ο Oliver Blume, πρόεδρος του εκτελεστικού συμβουλίου της Porsche AG.


Διαβάστε περισσότερα για τη νέα γενιά της Porsche 911 Targa εδώ.

Η πρώτη ειδική έκδοση της νέας 911 Targa ξεχωρίζει για το εντυπωσιακό μεταλλικό “κερασί” χρώμα της το οποίο συνδυάζεται με χρυσές λεπτομέρειες, στο πνεύμα της 10ετίας του ’50. Οι λευκές ρίγες που διατρέχουν τα εμπρός φτερά και τις πόρτες, το όνομα της Porsche εκεί, επίσης με μεγάλα λευκά γράμματα, τα χρυσά σήματα εμπρός και πίσω αλλά και το “number plate” δίνουν στη νέα 911 Targa μια ρετρό αγωνιστική εσάνς, ιδιαίτερα ελκυστική στο μάτι.

Παράλληλα, το σήμα της Porsche σε καπό, τιμόνι, κέντρα τροχών και κλειδί, είναι ίδιο με εκείνο που χρησιμοποιούσε η εταιρία το 1963, το οποίο και βλέπουμε επίσης σε ανάγλυφο τόσο στα προσκέφαλα των καθισμάτων όσο και στη θήκη των κλειδιών. Την εξαιρετική εικόνα συμπληρώνουν με εξαιρετικό τρόπο οι επίσης ρετρό σχεδίασης ζάντες “Carrera Exclusive Design” των 20 και 21 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Η καμπίνα είναι ντυμένη με δίχρωμο δέρμα σε κόκκινο και μπεζ, με τον ενδιαφερόμενο να έχει δύο ακόμη επιλογές στη διάθεση του αλλά και επιπλέον χώματα για το αμάξωμα ώστε να είναι όλα ασορτί.

Διαβάστε επίσης την ιστορία της Porsche 911 Targa εδώ.

Στα του κινητήρα η ειδική έκδοση της Targa 4S φέρει τον εξακύλινδρο boxer με τα δύο turbos και απόδοση στους 450 ίππους. Το μοτέρ συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 8 σχέσεων της εταιρίας και το σύνολο επιτρέπει στην 911 Targa 4S να πιάσει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα και να μην σταματήσει να επιταχύνει έως και τα 306 χλμ./ώρα της τελικής της.

Highlight αυτής της έκδοσης είναι ο χρονογράφος χειρός που “ακολουθεί” το ειδικό μοντέλο των Γερμανών, αποκλειστικά για τους κατόχους του, με το λουράκι του να έχει κατασκευαστεί από το ίδιο δέρμα που χρησιμοποιεί η Porsche για την καμπίνα της 911 Targa και το πίσω μέρος του να μοιάζει με τη ζάντα της Porsche. Το θέλετε και εσείς όσο και εμείς;

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]