Νέα, τετρακίνητη BMW M340d με 340 ίππους

Η BMW παρουσίασε τις κορυφαίες πετρελαιοκίνητες M340d xDrive σε δύο εκδόσεις αμαξώματος. Ας διαβάσουμε περισσότερα για αυτές.

Βρείτε μας στο

Η BMW παρουσίασε δύο νέες εκδόσεις της Σειρά 3, που πλαισιώνουν τη γκάμα M. Ο λόγος για την M340d xDrive σε σεντάν και στέισον βάγκον αμάξωμα, στις οποίες δίνει πνοή ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας diesel M TwinPower Turbo. Ο 3.0 λτ. πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 340 ίππους και 700 Nm και χαρίζει εξαιρετικές επιδόσεις, ενώ συνεργάζεται και με υβριδική τεχνολογία για την βελτιστοποίηση της περιβαλλοντικής του απόδοσης.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport, ειδική τεχνολογία πλαισίου και ευφυή τετρακίνηση. Η ανάρτηση M Sport τοποθετείται στάνταρ και στα δύο μοντέλα, όπως και το διαφορικό M Sport. Στοιχεία Μ με βελτιστοποιημένα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά αποτελούν μέρος ενός πακέτου που αξιοποιεί την όποια λεπτομέρεια θα μπορούσε να συμβάλλει στις κορυφαίες επιδόσεις.

Η νέα BMW M340d xDrive Sedan κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα, ενώ η νέα BMW M340d xDrive Touring ολοκληρώνει την ίδια διαδικασία σε 4,8 δευτερόλεπτα.

Ήπια υβριδική τεχνολογία με μίζα – γεννήτρια 48V
Με την αρωγή της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας ο κινητήρας έχει ταχύτερη απόκριση. Η μίζα γεννήτρια 48V που τοποθετείται στα νέα μοντέλα BMW M δημιουργεί ένα ηλεκτρικό overboost που παράγει 11 ίππους. Αυτή η πρόσθετη ισχύς γίνεται αισθητή τόσο στην ομαλή εκκίνηση όσο και στη δυνατή επιτάχυνση από στάση. Η απαιτούμενη ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μία μπαταρία 48V που φορτίζεται με την ανάκτηση ενέργειας στο φρενάρισμα ή το ρολάρισμα του αυτοκινήτου. Επιπλέον, πρόσθετη ενέργεια μπορεί να τροφοδοτείται στη μπαταρία των 48V αυξάνοντας το φορτίο του κινητήρα. Στο φρενάρισμα, ο κινητήρας μπορεί να απενεργοποιείται σε ταχύτητες κάτω από 15 χλμ./ώρα και ανακτάται η κινητική ενέργεια που παράγεται κατά την επιβράδυνση μέχρι το όχημα να σταματήσει τελείως. Η λειτουργία coasting (ρολάρισμα) που διατίθεται όταν ο διακόπτης Driving Experience Control βρίσκεται στο ECO PRO ή το COMFORT mode απενεργοποιεί πλήρως τον κινητήρα, δημιουργώντας περαιτέρω δυνατότητες για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.

mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου. Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos.

E-mail: mdiveris@traction.gr