Νέο υβριδικό Honda Jazz: Επίσημες επιδόσεις και κατανάλωση

Μετά την επίσημη παρουσίαση της νέου Jazz τον περασμένο χειμώνα, η Honda αποκαλύπτει και τις λεπτομέρειες το υβριδικού μοντέλου της.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Honda Jazz νέο

Η Honda αποκάλυψε επίσημα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ολοκαίνουριου Jazz που μπήκε αισίως στην 4η γενιά του και παρουσιάζεται για πρώτη φορά αποκλειστικά ως υβριδικό, τουλάχιστον για τις αγορές της Ευρώπης.

Το νέο Jazz θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις τη στάνταρ και την Crosstar, που φέρει χαρακτηριστικά crossover, αυξημένη απόσταση από το έδαφος και αδιάβροχη επένδυση για τα καθίσματα του.

Το Jazz φέρει το νέο σήμα των Ιαπώνων “e:HEV” που υποδηλώνει την υβριδική του φύση και ένα νέο σύστημα κίνησης που αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου.


Υβριδικό σύστημα για επιδόσεις στην οικονομία
Ο κινητήρας βενζίνης έχει χωρητικότητα 1,5 λίτρα, φέρει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και το σύστημα χρονισμού i-VTEC, ενώ και τα δύο ηλεκτρικό μοτέρ συνδέονται με αυτόν όπως γνωρίζουμε και από το C-RV. Το μεγαλύτερο ηλεκτρικό μοτέρ είναι και εκείνο που αναλαμβάνει να κινήσει κυρίως το Jazz με τον κινητήρα βενζίνης να αναλαμβάνει τη φόρτιση της μπαταρίας αλλά και την ηλεκτροδότηση του μέσω του δεύτερου ηλεκτρικού μοτέρ, ενώ προσφέρει την ισχύ του σε υψηλότερες ταχύτητες με εμπλοκή του μέσω συμπλέκτη και κιβωτίου μιας σχέσης.

Στη σχετική ανακοίνωση η ιαπωνική εταιρία δεν αναφέρει επιμέρους στοιχεία για την απόδοση των μοτέρ, ωστόσο η συνδυασμένη απόδοση που ανακοινώνεται ανέρχεται στους 109 ίππους και τα 253 Nm ροπής.

Στον τομέα των επιδόσεων το υβριδικό Jazz φτάνει τα 175 χλμ./ώρα τελικής ενώ τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 9,4 δευτερόλεπτα. Παράλληλα η Honda ανακοινώνει κατανάλωση 4,5 λίτρων ανά 100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 102 γρ./χλμ. για τη στάνταρ έκδοση και 4,8 λίτρα και 110 γρ./χλμ. CO2 για την έκδοση Crosstar.

Το e:HEV υβριδικό σύστημα κίνησης φέρει τρία προγράμματα λειτουργίας. Στο “EV”, το “Jazz” κινείται αποκλειστικά με ρεύμα, στο Hybrid μπαίνει σε λειτουργία ο θερμικός κινητήρας που λειτουργεί το μοτέρ γεννήτρια και στο “Engine” εμπλέκεται στην κίνηση και ο βενζινοκινητήρας.

Οι άνθρωποι της Honda θέλησαν να διατηρήσουν το μικρό τους μοντέλο στα κορυφαία επίπεδα της κατηγορίας αναφορικά με την ευρυχωρία και τη χρηστικότητα που προσφέρει. Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται, ενώ ο πάγκος τους μπορεί να σηκωθεί για να μεταφέρετε ψηλά αντικείμενα εντός της καμπίνας των επιβατών. Παράλληλα η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ ανέρχεται στα 298 λίτρα με τα καθίσματα στην όρθια θέση και μπορεί να φτάσει έως και τα 1.203 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων και φόρτωση μέχρι την οροφή. Ένα από τους λόγους που βοήθησαν στη διατήρηση των χώρων σε αυτά τα επίπεδα είναι η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ κάτω από τα εμπρός καθίσματα.

Σύγχρονη συνδεσιμότητα
Μεγάλη προσοχή έδωσε η Honda και στη συνδεσιμότητα που προσφέρει το νέο Jazz αλλά και στην ευκολία χειρισμού των συστημάτων που ελέγχονται μέσω αυτής. Η σχεδίαση των γραφικών και των μενού της μεγάλης LCD οθόνης των εννέα ιντσών (επτά ίντσες ο πίνακας πληροφοριών του οδηγού) στο κέντρο του ταμπλό έχει γίνει έτσι ώστε ο οδηγός να έχει άμεση πρόσβαση στις λειτουργίες που αλλάζει συχνότερα, με το χρόνο που απαιτείται να έχει μειωθεί κατά 58% έναντι του προηγούμενου Jazz. Το περιβάλλον θυμίζει αρκετά εκείνο ενός smartphone, ενώ ο οδηγός έχει στη διάθεση του και φωνητικές εντολές για το σύστημα πολυμέσων.

Φυσικά το σύστημα πολυμέσων της Honda υποστηρίζει τα πρωτόκολλα Android Auto και Apple CarPlay που αξιοποιούνται και με ασύρματη σύνδεση, εκτός από θύρα USB, ενώ φέρει και σύστημα Wifi Spot. Το “παρών” δίνει και το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης Honda Personal Assistant, το οποίο είδαμε για πρώτη φορά στο Honda e.

Διαβάστε περισσότερα για το νέο Honda Jazz εδώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]