Porsche: Με 580 ίππους η νέα 911 Turbo, σε Coupe & Cabrio

Μετά την πανίσχυρη 911 Turbo S η Porsche προχώρησε στην αποκάλυψη της 911 Turbo, η οποία θα είναι διαθέσιμη ως Coupe αλλά και Cabriolet.

Βρείτε μας στο


H Porsche Turbo S, βρίσκεται στην κορυφή της πυραμίδας της νέας γενιάς των 911 και οι νέες 911 Turbo Coupe και Cabriolet έρχονται να πάρουν τη θέσης τους ακριβώς κάτω από την ισχυρότερη 911 Turbo όλων των εποχών.

Σε σχέση με την 911 Turbo S των 650 ίππων, o επίπεδος 6κύλινδρος boxer κινητήρας των 3,8 λίτρων με τους δύο υπερσυμπιεστές εξάτμισης αποδίδει 580 ίππους, με την ισχύ του μοτέρ να παρουσιάζεται αυξημένη κατά 40 ίππους σε σχέση με το προκάτοχο μοντέλο.

Διαβάστε επίσης: Αυτή είναι η νέα Porsche 911 Turbo S με 650 ίππους

Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα χάρη και στη ροπή των 750 Nm (40 Nm περισσότερα), με τη μέγιστη τιμή της να είναι διαθέσιμη πλέον χωρίς χρονικούς περιορισμούς από το overboost. Η τελική ανέρχεται στα 320 χλμ./ώρα με τη δύναμη να φτάνει και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων.

Έτσι, η απόδοση της στάνταρ 911 Turbo βρίσκεται πλέον στα ίδια επίπεδα με της προηγούμενης S.

Διαβάστε επίσης: Νέα ειδική έκδοση Porsche 911 Targa 4S Heritage Design

Σε σχέση με την προηγούμενη 911 Turbo τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 42 και 10 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα και οι ζάντες αλουμινίου είναι 20 και 21 ιντσών, ενώ τα ελαστικά έχουν διάσταση 255/35 και 315/55. Αύξηση παρατηρείται και στο πλάτος με του εμπρός μέρους να φτάνει στα 1.840 χλστ. ενώ πίσω το πλάτος ανέρχεται στα 1.900 χλστ.

Δείτε επίσης – Video: Τα highlights της νέας Porsche 911 Turbo S

Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα πέδησης με τους εμπρός δίσκους να έχουν αυξήσει τη διάμετρο τους κατά 28 χλστ., στα 408, ενώ οι πίσω έχουν διάμετρο 380 χλστ. Προαιρετικά είναι διαθέσιμοι και οι κεραμικοί δίσκοι τις Porsche με τους εμπρός να συνδυάζονται με δαγκάνες 10 εμβόλων.

Οι επιδόσεις της νέας 911 Turbo μπορούν να βελτιωθούν περισσότερο με την προσθήκη των έξτρα πακέτων εξοπλισμού. Πιο χαρακτηριστικό από αυτά είναι ίσως το Lighweight που μειώνει παράλληλα το βάρος κατά 30 ολόκληρα κιλά, χάρη και στα ιδιαίτερα ελαφριά bucket καθίσματα που περιλαμβάνει.

Η νέα Porsche 911 Turbo είναι ήδη διαθέσιμη για παραγγελία και μπορείτε να τη δείτε σε δράση στο video που ακολουθεί.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr