Ψηλά “πέταξε” η Citroen στις πωλήσεις του 2024- Οι επιδόσεις στην Ελλάδα

Το υψηλότερο μερίδιο αγοράς επιβατικών και επαγγελματικών κατέλαβε η Citroen στην Ελλάδα το 2024, ανάμεσα σε όλους τους Ευρωπαίους εισαγωγείς των Γάλλων.

Βρείτε μας στο

Ειδικότερα, στην ελληνική αγορά η Citroen πέτυχε μερίδιο αγοράς 5,4% το 2024, με 7.951 ταξινομήσεις επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων. Έτσι η ελληνική αντιπροσωπεία κατέταξε την Ελλάδα πρώτη ανάμεσα σε όλους τους εισαγωγείς στην Ευρώπη.

Διαβάστε επίσης: Αποστολή Ισπανία – Ο Μάνος Στεφανής οδηγεί το νέο Citroen C4

Το best seller της μάρκας για άλλη μια φορά ήταν το C3 της προηγούμενης γενιάς μολονότι ήταν σε φάση run out περιμένοντας την έλευση της νέας γενιάς C3/e-C3. . Με 4.904 ταξινομήσεις βρέθηκε στο σύνολο της χρονιάς στη δεύτερη θέση στην κατηγορία του κατακτώντας μερίδιο αγοράς 14,5%.


Εξαιρετική το 2024 στην ελληνική αγορά ήταν και η εμπορική πορεία των επαγγελματικών της Citroen, με το C3 Van να βρίσκεται στην πρώτη θέση στην κατηγορία του με 308 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 63,9% και το Jumpy στην τρίτη θέση στην κατηγορία του με μερίδιο αγοράς 14,2%.

Διαβάστε επίσης: Τα νέα οικογενειακά μοντέλα της Citroen έφτασαν στην Ελλάδα – Από 23.900 ευρώ

Στο σύνολο των 29 αγορών της Ευρώπης, η Citroen στην Ελλάδα το 2024 κατέλαβε την δεύτερη θέση σε μερίδιο αγοράς, ακολουθώντας την αγορά της Γαλλίας στο σύνολο επιβατικών και επαγγελματικών.

To 2025 η γαλλική μάρκα θα λανσάρει τα περισσότερα νέα μοντέλα στην ιστορία της, γεγονός που προμηνύει μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά. Η πλήρης αναβίωση της Citroen βασίζεται σε μοντέλα που προσφέρουν προσιτές λύσεις μετακίνησης, χαρακτηριστική σχεδίαση και απαράμιλλη άνεση. Μετά το εξαιρετικά επιτυχημένο λανσάρισμα του νέου C3, ακολουθούν στην αρχή της χρονιάς τα νέα C4/C4X, το C3 Aircross και στο τέλος της χρονιάς το νέο C5 Aircross με πλήρη γκάμα κινητήρων (θερμικές, υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις), προσφέροντας λύσεις που ανταποκρίνονται στις προκλήσεις της ενεργειακής μετάβασης.