Skoda Enyaq Sportline iV: Νέα έκδοση με σπορ ηλεκτρικές “ανησυχίες”

H Skoda παρουσίασε την έκδοση Sportline iV για το αμιγώς ηλεκτρικό Enyaq με αλλαγές αισθητικής φύσεως αλλά και στα μηχανικά του μέρη.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Skoda Enyaq Sportline iV 2021

Πιο δυναμικά χαρακτηριστικά κατά την οδήγηση και εμφάνιση που δηλώνει τις σπορ προθέσεις του προτάσσει η νέα έκδοση Skoda Enyaq Sportline iV που έρχεται να προστεθεί στις διαθέσιμες επιλογές για το ηλεκτρικό SUV των Τσέχων και να τις διευρύνει.

Οι αλλαγές δεν είναι μόνο αισθητικής φύσεως και προχωρούν και στην ανάρτηση του ηλεκτρικού SUV, το οποίο έχει χαμηλώσει κατά 15 και 10 χλστ στον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα, ενώ το set up έχει γίνει συγκεκριμένα γι’ αυτή την έκδοση.

Διαβάστε επίσης – Skoda: 115 χρόνια παραγωγής στη Mlada Boleslav


Στιλιστικά οι αλλαγές εντοπίζονται στις μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες που κάνουν τη εμφάνισή τους στο πλαίσιο της γρίλιας μπροστά, γύρω από τα σήματα της έκδοσης στα εμπρός φτερά, στα καλύμματα των καθρεπτών, στα μαύρα πλαίσια των παραθύρων και στις μαύρες ράγες της οροφής. Μόνο οι ποδιές ακολουθούν το χρώμα του αμαξώματος.

Σε μαύρο χρώμα είναι και ο διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα, ενώ οι διαθέσιμες ζάντες για τη νέα έκδοση είναι η Vega των 20 και οι Betria των 21 ιντσών. Στάνταρ στον εξοπλισμό της Sportline είναι και οι full LED Matrix προβολείς με 24 μονάδες LED για τον καθένα, οι οποίες ελέγχονται “αυτόνομα” και επιτρέπουν στον οδηγό να έχει συνεχώς αναμμένη τη μεγάλη σκάλα χωρίς να τυφλώνει εκείνους που βρίσκονται μπροστά του ή έρχονται από το αντίθετο ρεύμα.

Διαβάστε επίσης: Skoda Octavia iV Grand Coupe. Όλες οι τιμές της Plug-in υβριδικής Octavia και για την κορυφαία έκδοση RS των 245 ίππων

Μοναδικές γι’ αυτή την έκδοση είναι και οι επενδύσεις της καμπίνας με κυρίαρχο στοιχείο το μαύρο τόσο για τα σπορ καθίσματα με ύφασμα από μικροίνες όσο και για την οροφή. Το ταμπλό έχει επενδυθεί με μαύρο συνθετικό δέρμα που φέρει γκρι ραφές αλλά και ένθετα σε carbon look όπως και οι πόρτες, ενώ οι γκρι ραφές κάνουν την εμφάνιση τους και στο τιμόνι. Τέλος τα καλύμματα των πεντάλ έχουν αλουμινένιο φινίρισμα.

Το Skoda Enyaq Sportline iV θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις, τις iV 60, iV 80 και iV 80x, με τις δύο πρώτες να είναι πισωκίνητες και την τελευταία 4κίνητη. Το iV60 φέρει μπαταρία 62 kWh και ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 180 ίππων και 310 Nm ροπής με την αυτονομία του να ξεπερνά τα 400 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP. Το Sportline iV 80 φέρει μεγαλύτερη μπαταρία 82 kWh που του δίνει αυτονομία πάνω από 520 χλμ., ενώ ο κινητήρας του αποδίδει 204 ίππους.

Η κορυφαία 4κίνητη έκδοση Sportline iV 80x φέρει έναν ηλεκτρικό κινητήρα για κάθε άξονα και έχει συνολική απόδοση 265 ίππους και 410 Nm ροπής με την μπαταρία των 82 kWh να προσφέρει αυτονομία πάνω από 500 χλμ. Η τελική ταχύτητα παραμένει στα 160 χλμ./ώρα και για τις τρεις διαθέσιμες εκδόσεις.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]