Τα δικά της ηλεκτρικά μοτέρ θα εξελίσσει η Volvo

Σε σημαντικές επενδύσεις που θα τις επιτρέψουν να εξελίσσει και να κατασκευάζει τους δικούς της ηλεκτρικούς κινητήρες προχωρά η Volvo.

Βρείτε μας στο
2020 Volvo S90 ανανεωμένο

Η Volvo δεν θέλει να εξαρτάται στο μέλλον από τρίτους κατασκευαστές ηλεκτρικών κινητήρων, όπως είναι για παράδειγμα η Bosch και γι αυτό το λόγο ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στις κατάλληλες επενδύσεις ώστε να εξελίσσει και να κατασκευάζει “in-house” τα δικά της ηλεκτρικά μοτέρ, στο δρόμο προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό των μοντέλων της.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της σουηδικής εταιρίας, η Volvo εγκαινίασε επίσημα αυτές τις ημέρες ένα μια νέα σχετική κτιριακή μονάδα στη Σανγκάη της Κίνας, η οποία έρχεται να προστεθεί σε εκείνη που λειτουργεί ήδη στη Σουηδία αλλά και στα εργαστήρια εξέλιξης μπαταριών που διατηρεί τόσο στην έδρα της όσο και στην Κίνα. Το νέο εργαστήριο βρίσκεται ήδη σε λειτουργία από τον προηγούμενο μήνα και το προσωπικό του θα απασχολείται με την εξέλιξη νέων ηλεκτρικών κινητήρων για χρήση σε αμιγώς ηλεκτρικά ή υβριδικά μοντέλα με βάση την πλατφόρμα της Volvo που ακούει το όνομα SPA 2.

Διαβάστε επίσης: Πατέντα της Volvo δίνει το τιμόνι και στο συνοδηγό

Οι Σουηδοί θεωρούν πως η εξέλιξη των δικών τους ηλεκτρικών κινητήρων και περιφερειακών έχει τεράστια σημασία στην συνολική εξέλιξη των premium ηλεκτρικών τους μοντέλων στο μέλλον, ενώ αυτή η κίνηση θα προσφέρει στους μηχανικούς της τη δυνατότητα να αποκτήσουν ακόμη μεγαλύτερη γνώση, αλλά και να βελτιώσουν περαιτέρω την αποδοτικότητα τους.

“Μέσω της δικής μας σχεδίασης και εξέλιξης, μπορούμε να φτάσουμε την απόδοση των ηλεκτρικών κινητήρων μας σε ακόμη υψηλότερα επίπεδα. Βελτιώνοντας διαρκώς την απόδοση τους και την άνεση που προσφέρουν δημιουργούμε μια εξηλεκτρισμένη εμπειρία οδήγησης που θα είναι μοναδική”, δήλωσε σχετικά ο Henrik Green, επικεφαλής τεχνολογιών της Volvo Cars.

Διαβάστε επίσης: Volvo P1800 με αγωνιστικό DNA, όπως ποτέ πριν

Να σημειωθεί πως η θυγατρική της κινέζικης Geely έχει θέσει ως στόχο για πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων που θα αντιστοιχούν στο 50% επί του συνόλου έως και το 2025, με το υπόλοιπο μισό να αφορά πωλήσεις μόνο υβριδικών.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr