Tο Defender των 230.000 ευρώ έχει “καρδιά” Made in USA!

H αμερικάνικη Himalaya έχει την δική της φιλοσοφία για το απόλυτο Land Rover και ένα πανίσχυρο αμερικάνικο μοτέρ ταιριάζει ιδανικά με αυτή.

Βρείτε μας στο
Himalaya Land Rover Defender


Το σκληροτράχηλο Defender είναι ένα από τα αγαπημένα οχήματα των βελτιωτών με το βρετανικό off roader, να αποτελεί εξαιρετική βάση, ενώ απολαμβάνει παράλληλα και το cult status που του αρμόζει.

Η αμερικάνικη Himalaya είναι μαι από τις εταιρίες που ασχολούνται απολύτως σοβαρά με την βελτίωση του προηγούμενου Land Rover Defeder και παρά την έλευση της εντελώς νέας γενιάς.

Himalaya Land Rover Defender

Το 110 Crew Cab που βλέπετε στις οθόνες σας ξεχειλίζει από αρρενωπότητα και αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα της κατά παραγγελία δουλειάς που κάνουν οι Αμερικανοί. Αυτό που κάνει την πρόταση τους να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες είναι η τοποθέτηση του μεγάλου V8 των 6,2 λίτρων της Chevrolet Corvette με την απόδοση του να ξεπερνά τους 525 ίππους και τα 741 Nm ροπής. Το πανίσχυρο μοτέρ συνοδεύουν ως βελτίωση ένα βελτιωμένο σύστημα πέδησης με δισκόφρενα της Wilwood σε όλους τους τροχούς και τετραπίστονες δαγκάνες πίσω αλλά και νέο σύστημα τροφοδοσίας. Οι αναρτήσεις προέρχονται από την FOX, υπάρχει προστασία για το πάτωμα.

Οι αλλαγές προχωρούν στα ενδότερα με την αντικατάσταση του air condition με μια σύγχρονη μονάδα κλιματισμού, δερμάτινες καπιτονέ επενδύσεις για τα καθίσματα της βρετανικής Exmoore, διαφορετικό και πιο σύγχρονο πίνακα πληροφοριών, τιμόνι της Momo, αλλά και σύγχρονο σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής από την γνωστή Alpine. Στον εξοπλισμό έχει προστεθεί ακόμη και κάμερα οπισθοπορείας, ενώ βελτιωμένη είναι και η ηχομόνωση για να έρθουν τα επίπεδα άνεσης λίγο πιο κοντά στα σύγχρονα συμβατικά SUV.

Η Himalaya ζητάει για την δημιουργία της ούτε λίγο ούτε πολύ 250.000 δολάρια Αμερικής. Είμαστε σίγουροι ότι στα αυτιά των φανατικών Αμερικανών φίλων του Defender αυτό το ποσό που ξεπερνά κατά πολύ την αγορά αρκετών υπερ-αυτοκινήτων δεν πρέπει να ακούγεται και τόσο μεγάλο όσο στα δικά μας.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr