Υαλοκαθαριστήρες: Φροντίδα και συντήρηση τον χειμώνα

Οι υαλοκαθαριστήρες αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ασφάλειας μας. Ιδού τι πρέπει να κάνουμε για να λειτουργούν σωστά και τους χειμερινούς μήνες.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Υαλοκαθαριστήες Φροντίδα συντήρηση

Η σημασία των υαλοκαθαριστήρων για τη δική μας ασφάλεια αλλά και την ασφάλεια των γύρω μας δεν είναι κάτι που σηκώνει συζήτηση. Σε συνδυασμό με τα μπεκ, αυτό το πλυστικό σύστημα φροντίζει να κρατά το παρμπρίζ μας καθαρό και να μας προσφέρει έτσι ικανοποιητική ορατότητα κατά την οδήγηση κάτω από όλες τις συνθήκες, βελτιώνοντας κρατώντας έτσι την ασφάλεια μας σε υψηλά επίπεδα. Η συντήρηση και η σωστή λειτουργία του συστήματος είναι απλά και έχει τεράστια σημασία όπως καταλαβαίνετε. Για να κρατήσουμε το σύστημα σε καλή κατάσταση και να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο και κατά τους φθινοπωρινούς και χειμερινούς μήνες πρέπει να κάνουμε τα εξής πράγματα που ακολουθούν.

Διαβάστε επίσης: Η απίστευτη ιστορία που γέννησε την ιδέα της διαγράμμισης των δρόμων

Οι υαλοκαθαριστήρες δεν είναι βούρτσεςΥαλοκαθαριστήρες
Η κύρια δουλειά των υαλοκαθαριστήρων μας είναι να καθαρίζουν να καθαρίζουν το παρμπρίζ του αυτοκινήτου μας όταν αυτό είναι βρεγμένο. Σε αντίθετη περίπτωση, αν δηλαδή τους ενεργοποιήσουμε για να το καθαρίσουμε στεγνό τότε το χώμα, η σκόνη, ενδεχομένως τα φύλλα αλλά και άλλα σωματίδια που μπορούν να έχουν μαζευτεί εκεί, μπορούν να κάνουν ζημιά στα λάστιχα και να μειώσουν έτσι την αποτελεσματικότητα τους, αλλά και να μην καθαρίσουν σωστά το παρμπρίζ.


Οι υαλοκαθαριστήρες δεν είναι ξύστρες
Δεν πρέπει ποτέ να ενεργοποιούμε τους υαλοκαθαριστήρες μας όταν επικρατούν συνθήκες παγετού και αυτοί έχουν κολλήσει επάνω στο παρμπρίζ ή όταν το παρμπρίζ έχει πάνω του παγωμένο νερό. Το να τους τραβήξουμε για να τους ξεκολλήσουμε πάνω από τη γυάλινη επιφάνειας είναι ό,τι χειρότερο μπορούμε να κάνουμε για τα λάστιχα τους καθώς ρισκάρουμε να ξεκολλήσει κάποιο κομμάτι από τη λαστιχένια “λεπίδα”. Στην περίπτωση που έχουν παγώσει στην κλειστή τους θέση πρέπει πρώτα να ξεπαγώσουμε το παρμπρίζ, κάτι που απαιτεί αρκετό χρόνο και πρέπει να δείξουμε τη δέουσα υπομονή.

Διαβάστε επίσης: Η αλλαγή της ώρας αυξάνει την πιθανότητα ατυχήματος

Προσοχή στο υγρό του καθαρισμού
Δύο ακόμη σημεία που πρέπει να εστιάσουμε την προσοχή μας είναι τα μπεκ που ψεκάζουν υγρό στο παρμπρίζ αλλά και το ίδιο το υγρό. Τους χειμερινούς μήνες αλλάζουμε εκ των προτέρων το υγρό με άλλο που δεν παγώνει όταν πέσουν οι θερμοκρασίες, βεβαιωνόμαστε ότι έχει περάσει στις σωληνώσεις όλου του συστήματος πλύσης με την δοκιμή του και ότι βρίσκεται και μέσα στα μπεκ.

Αλλαγή καθαριστήρων. Κάθε πότε γίνεται

Με την πάροδο του χρόνου οι καθαριστήρες μας χάνουν την αποτελεσματικότητα τους καθώς το λαστιχένιο τμήμα τους σιγά-σιγά ξεραίνεται. Τα μάτια μας είναι ένας καλό σύμβουλος για το πότε έχει έρθει η ώρα για την αλλαγή τους: Αν παρατηρείτε “γραμμές” από νερά ή εμφανή τμήματα πάνω στο παρμπρίζ με βρωμιά που δεν καθαρίζει όταν λειτουργεί το σύστημα, τότε έχει έρθει η στιγμή να τους αλλάξετε. Οι κατασκευαστές συνιστούν να χρησιμοποιείτε μόνο εργοστασιακά ανταλλακτικά για να αλλάξετε τα μάκτρα που είναι ένα “σίγουρο στοίχημα” ή τουλάχιστον χρησιμοποιείστε ανταλλακτικά από πολύ γνωστούς κατασκευαστές.

Σύστημα πλύσης προβολέων
Πολλά αυτοκίνητα εφοδιάζονται σήμερα -ειδικά στην κατηγορία των SUVs- με αυτόματο σύστημα πλύσης για τα εμπρός φωτιστικά τους σώματα και εφόσον έχουμε και εμείς πρέπει να φροντίζουμε για την καλή του κατάσταση αλλά και να το χρησιμοποιούμε. Τα καθαρά φωτιστικά σώματα βελτιώνουν την ορατότητα μας ειδικά τους χειμερινούς μήνες όπου το φως λιγοστεύει, ενώ μας κάνουν πιο εμφανείς και στους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]