Yohan και Leo Rossel: Δύο αδέρφια στον ίδιο δρόμο προς την επιτυχία

Οι αδερφοί Yohan και Leo Rossel έχουν συνδέσει την αγωνιστική τους πορεία και τις επιτυχίες τους με τη Citroen, κάτι που δεν αναμένεται να αλλάξει στο μέλλον.

Η Citroen μας φέρνει πιο κοντά και μας γνωρίζει καλύτερα με τους αδερφούς Yohan και Leo Rossel που έχουν μάθει από μικροί να ανταγωνίζονται ο ένας τον άλλον αλλά και να μαθαίνουν και να γίνονται καλύτεροι μέσα από αυτή τη διαδικασία.

Διαβάστε επίσης: Γαλλικό SUV σε νέα υβριδική έκδοση -Με ισχύ 136 ίππων

Ο Yohan Rossel έχει καθιερωθεί ως κορυφαίος οδηγός, ίσως στην πιο ανταγωνιστική
κατηγορία στα ράλι, την WRC2. Οδηγώντας το Citroën C3 Rally2, πριν λίγο καιρό κέρδισε το Rallye Monte-Carlo, ενώ είχε τερματίσει τρίτος στο πρωτάθλημα WRC2 του 2023 με δύο νίκες. Αυτά, συνέβησαν ενώ είχε ήδη γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής με το C3 Rally2 στην κατηγορία WRC3 το 2021.

Για να φτάσει ο Yohan σε αυτό το σημείο έχει οδηγήσει σε πολλές και ποικίλες Ειδικές Διαδρομές σε όλο τον κόσμο, και έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που ξεκίνησε να το κάνει. Το ίδιο ισχύει και για τον μικρότερο αδερφό του Léo, ο οποίος κέρδισε το Stellantis Motorsport Cup το 2022 και τώρα αφήνει το στίγμα του στο C3 Rally2, ακολουθώντας τα βήματα του Yohan.

Διαβάστε επίσης: Από την τρίτη θέση… στην κορυφή! Το γαλλικό supermini που έκανε την “έκπληξη” του μήνα

Ενώ και οι δύο ξεκίνησαν από αγώνες σε πίστες καρτ, τελικά ήταν τα ράλι που τους παρείχαν την καλύτερη ευκαιρία για να προχωρήσουν στην καριέρα τους στους αγώνες αυτοκινήτου. «Νομίζω ότι τα ράλι έχουν γίνει μέρος του DNA μας τώρα: πλέον, όταν σήμερα επιστρέφουμε στην πίστα, είναι δύσκολο να την απολαύσουμε όσο το ράλι, είπε ο Yohan. “Νομίζω ότι είναι δύσκολο να μας το αλλάξει κάποιος αυτό τώρα.”

Οι μάρκες Stellantis Motorsport ήταν σταθερά παρούσες στην καριέρα των Rossels. Ο Yohan ξεκίνησε το πρώτο του ράλι με ένα Peugeot 106 και στη συνέχεια οδηγώντας με τη Citroën ανέβηκε στο WRC2. Το 2018, το Ενιαίο Κύπελλο του του έδωσε την ευκαιρία να κάνει ένα νέο ξεκίνημα, όπως ακριβώς θα συνέβαινε και για τον Léo λίγα χρόνια αργότερα, όπως εξηγεί ο Yohan:

“Στα τέλη του 2017, δεν μου είχε απομείνει ουσιαστικά τίποτα και ήμουν λίγο σαν εσένα (μετά το 2021), έτσι νομίζω ότι αυτό το Κύπελλο ήταν ένα εφαλτήριο για την καριέρα μας, και ήταν πραγματικά αυτό που μας ώθησε με τον σωστό τρόπο, να έχουμε έναν κατασκευαστή να μας στηρίζει αλλά και ανθρώπους μαζί μας που γνωρίζουν πολλά για το σπορ αυτό. Νομίζω έχουν πίστη σε εμάς και αυτό είναι υπέροχο, οπότε φυσικά θα προσπαθήσουμε να προχωρήσουμε και στην συνέχεια με τον όμιλο Stellantis”

Θα ακολουθήσει ο Léo τον ίδιο δρόμο; “Νομίζω ότι είναι αρκετά ξεκάθαρο τώρα! Σήμερα είμαστε στην ίδια ομάδα Stellantis Motorsport, οπότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ακολουθήσω. Δεν κέρδισα το γαλλικό πρωτάθλημα όπως έκανες εσύ, αλλά έχω έρθει τρίτος και ελπίζω να συμμετάσχω μαζί σου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα πολύ σύντομα”.

Ο νεότερος Rossel είχε ακόμα μια εντυπωσιακή πρώτη σεζόν με το C3 Rally2. “Νομίζω ότι η νίκη στο Κύπελλο Γαλλίας ήταν μια τεράστια συναισθηματική στιγμή. Θα μείνει μαζί μου για πάντα. Ήταν επίσης μια εξαιρετική ευκαιρία να εξασφαλίσω υποστήριξη για τα επόμενα χρόνια”.

Όπως συμβαίνει συχνά με τα αδέρφια, οι Rossels ήταν πάντα ανταγωνιστικοί μεταξύ τους. “Πάντα θέλαμε να ανταγωνιστούμε, από τότε που ήμασταν μικροί νομίζω», λέει ο Léo. “Είτε πρόκειται για καρτ είτε για οποιοδήποτε άλλο άθλημα: τένις, πινγκ πονγκ, ή όταν πάμε για σκι… υπάρχει πάντα παρόν ένα χρονόμετρο. Γενικά, σταματάγαμε μόνο όταν αποχωρούσε ένας από εμάς… και δεν νομίζω ότι είναι πιθανό να αλλάξει αυτό στο μέλλον!”

Ο Léo έχει μάθει αρκετά από τον Yohan, αλλά μήπως τα μαθήματα έγιναν και αντίθετα, ρωτάει; “Ναι, γιατί είσαι πιο χαλαρός και νομίζω ότι είναι σημαντικό να ξέρεις πώς να χειρίζεσαι την καθεμιά κατάσταση όσο το δυνατόν καλύτερα”, απαντά ο Yohan. “Φυσικά, προσπαθώ να ξεπεράσω όσα περισσότερα μπορώ επίσης, αλλά η ψυχραιμία σου είναι πραγματικά θετική. Νομίζω ότι μερικές φορές μου λείπει λίγο αυτό.”

Αλλά ποιος θα ήταν πιο γρήγορος σε μία άγνωστη Ειδική Διαδρομή σε πανομοιότυπα αλλά άγνωστα αυτοκίνητα; Ο Léo λέει: “Νομίζω ότι θα ήσουν εσύ γιατί πάντα μπορείς και προσαρμόζεσαι στα πράγματα πολύ γρήγορα. Νομίζω ότι έχω βελτιωθεί με την πάροδο του χρόνου, αλλά μερικές φορές μπορεί να χρειάζομαι μια καλή πρακτική εξάσκηση, ενώ εσύ μπορεί να είναι σε θέση να πάρεις το καλύτερο από το αυτοκίνητο αρκετά γρήγορα!”

“Πιστεύεις ότι μια μέρα θα μπορούσαμε να βρεθούμε στην ίδια ομάδα;” ρωτάει ο Yohan. “Ελπίζω να γίνει πολύ σύντομα ώστε να συνεχίσω να μαθαίνω πολλά”, λέει ο Léo. “Ποτέ δεν είχα πραγματικά την τύχη να έχω στην ίδια ομάδα ένα ακόμα οδηγό για να στηριχτώ, οπότε αν μια μέρα είσαι εσύ, νομίζω ότι κάπου εκεί θα μάθω τα περισσότερα.”

Τέλος, ο Léo ζητά από τον μεγαλύτερο αδερφό του μερικές συμβουλές για την επόμενη σεζόν. “Κάνε το καλύτερο που μπορείς, πίεσε τον εαυτό σου όσο πιο σκληρά μπορείς, γνώρισε επίσης τον εαυτό σου καλύτερα και θα έχεις την ευκαιρία να ανακαλύψεις τον κόσμο: αυτό ελπίζω για εσένα!” λέει ο Yohan. “Σου εύχομαι βέβαια να κάνεις και μεγάλη καριέρα, αλλά χωρίς την υποστήριξη κατασκευαστή είναι αδύνατο! Ωστόσο νομίζω ότι η προτεραιότητα είναι να το διασκεδάσεις, χωρίς όμως να παρασύρεσαι.”

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Νέο πρόγραμμα “Απόσυρση από τη Citroen”, μια ολοκληρωμένη εμπορική πρόταση που προσφέρει σημαντικά οικονομικά οφέλη!...
C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...
To B-SUV των Γερμανών κερδίζει γρήγορα την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού και μέσα σε λίγους μήνες από τη αρχική του διάθεση έφτασε σε ορόσημο....
Η δράση του φετινού Χειμερινού Ράλλυ ΦΙΛΠΑ ξεκινά το πρωί του Σάββατου 29 Νοεμβρίου από το Ναύπλιο......
"Ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα", ανέφερε ο Θωμάς Κρασώνης σχετικά με την βράβευσή του.....
Η Opel και η ADAC ανακοίνωσαν αλλαγές για τη σεζόν 2026 για το 1ο στον κόσμο Κύπελλο rally ηλεκτρικών ενιαίου τύπου με την αρχή να...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα