“Στη φετινή IAA Mobility παρουσιάζουμε το όραμά μας για το επόμενο κεφάλαιο της μάρκας. Το Experimental απεικονίζει το πώς φανταζόμαστε το μέλλον της Opel: ηλεκτρικό και συναρπαστικό“, ήταν τα λόγια του διευθύνοντα συμβούλου της Opel, Florian Huettl κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου της Opel στην φετινή έκθεση του Μονάχου.
Διαβάστε επίσης: Οι ειδικές τιμές σε ετοιμοπαράδοτα μοντέλα συνεχίζονται
Σύμφωνα με την Opel το concept Experimental είναι κάτι περισσότερο από ένα όραμα καθώς εκφράζει όλα όσα καθορίζουν την Opel και τους προϊοντικούς πυλώνες της μάρκας “Greenovation”, “Detox” και “Modern German”.
Το Experimental είναι πλήρως ηλεκτρικό, μειώνοντας έτσι το νθρακικό του αποτύπωμα, ενώ η χαρακτηριστική “Bold & Pure” σχεδίασή του επιτρέπει την εστίαση σε ό,τι είναι πραγματικά σημαντικό. Τις εντυπώσεις κερδίζουν οι αναλογίες του, οι έξυπνες αεροδυναμικές λύσεις, η εξαιρετικά αποδοτική διαχείριση του χώρου και η υπερσύγχρονη τεχνολογία φωτισμού, συμπεριλαμβανομένου του λογότυπου Opel Blitz, που είναι φωτιζόμενο για πρώτη φορά.
Διαβάστε επίσης: 1.500+ χλμ. με το νέο Opel Astra
Μαζί με το Experimental πρεμιέρα στη διεθνή έκθεση έκανε και το νέο ηλεκτρικό Astra Sports Tourer Electric, για το οποίο ο Huettl δήλωσε: “Ελαφρύ και αποδοτικό, το Astra Sports Tourer Electric αποτελεί μια εξαιρετικά ελκυστική πρόταση προς τους πελάτες μας”. Το Astra Sports Tourer Electric έχει περισσότερα από 400 χιλιόμετρα αυτονομία (σύμφωνα με το WLTP) και τελική ταχύτητα 170 χλμ./ώρα, τα οποία συνδυάζει με τα πλεονεκτήματα ενός ευρύχωρου compact station wagon.
Για όσους προτιμούν να οδηγούν ένα μικρό αυτοκίνητο χωρίς εκπομπές ρύπων, η Opel διαθέτει το νέο Corsa Electric, το οποίο έκανε επίσης ντεμπούτο στο Μόναχο.
Σύμφωνα με την Opel, η εύκολη, καθημερινή ηλεκτρική μετακίνηση ξεκινά ήδη από τη διαδικασία επιλογής και αγοράς. Ως εκ τούτου, η μάρκα ανακοίνωσε ότι εκσυγχρονίζει εξ’ ολοκλήρου τη διαδικασία ηλεκτρονικής αγοράς ενός αυτοκινήτου, κάνοντας την εμπειρία του πελάτη πιο εύκολη και πιο συναρπαστική. “Τα πάντα, με ένα απλό scroll. Αυτό κάνει την αγορά ενός Opel διασκεδαστική”, είπε η Rebecca Reinermann αντιπρόεδρος Marketing των Γερμανών.