Δοκιμάζουμε το χιλιάρι crossover της Hyundai – Αυτόματο και ήπια υβριδικό

Το δημοφιλές crossover της Hyundai πρόσφατα ανανεώθηκε! Δείτε τις εντυπώσεις μας από την ήπια υβριδική έκδοση και ασφαλώς την τιμή στην ελληνική αγορά...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Hyundai Bayon

Το Hyundai Bayon αποτελεί αυτή τη στιγμή μία από τις πιο δημοφιλείς επιλογές στα B-SUV (σε αυτή την κατηγορία το κατατάσσει ο ΣΕΑΑ). Πρόσφατα, ανανεώθηκε αισθητικά, αλλά αναβαθμίστηκε και στον τομέα των συστημάτων ασφάλειας. Η πρώτη γνωριμία μαζί του έγινε στην έκδοση με ήπια υβριδικό, χιλιάρη κινητήρα που “συνοδεύεται” από αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!

Δείτε επίσης: Η δημοφιλέστερη κατηγορία στην Ελλάδα – 1 στα 3 νέα αυτοκίνητα ανήκει σε αυτή

Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση του κορεάτικου μοντέλου. Στο εμπρός τμήμα, ένας κεντρικός φωτισμός LED DRL (Daytime Running Lights) έχει ενσωματωθεί και δημιουργήσει την φωτεινή υπογραφή “Seamless Horizon”, ενώ ανασχεδιασμένοι παρουσιάζονται τόσο ο προφυλακτήρας όσο και η μάσκα του ψυγείου. Παράλληλα, αλλαγές βλέπουμε και στο πίσω μέρος όπου και εδώ ο προφυλακτήρας έχει ανασχεδιαστεί, ενώ παράλληλα έχουν προστεθεί ως επιλογές νέας σχεδίασης ζάντες στις 16 και 17 ίντσες όπως και τέσσερα νέα χρώματα για το αμάξωμα. Εννοείται ότι το αμάξωμα διατηρεί crossover στοιχεία, όπως για παράδειγμα τις πλαστικές επενδύσεις στο κάτω μέρος του αμαξώματος, αλλά και τις ράγες στην οροφή. Σε επίπεδο διαστάσεων δεν υπάρχει κάποια διαφοροποίηση, με το Hyundai Bayon που τοποθετείται κάτω από το Kona, να έχει μήκος 4.180 χλστ., πλάτος 1.775 και ύψος 1.500 χλστ.


Με δύο οθόνες μεγέθους 10,25 ιντσών η κάθε μία
Στο εσωτερικό του Bayon οι πελάτες επωφελούνται τώρα από ένα LCD πίνακα πληροφοριών 4,2 ιντσών και μια κεντρική οθόνη αφής 10,25 ιντσών στον στάνταρ εξοπλισμό. Το αυτοκίνητο της δοκιμής εξοπλίζεται με δεύτερη οθόνη 10,25″ πίσω από το τιμόνι. Η  συνδεσιμότητα με Android Auto και το Apple CarPlay είναι υπαρκτή, ενώ δεν απουσιάζουν και επιπλέον ευκολίες, όπως η κάμερα οπισθοπορείας. Πλέον, ο εσωτερικός ατμοσφαιρικός φωτισμός μπορεί να προσαρμοστεί στις προτιμήσεις του οδηγού (αλλάζει χρώμα ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που θα επιλεχθεί), ενώ δύο θύρες USB-C – μία μπροστά και μία πίσω – διευκολύνουν ακόμη περισσότερο τη φόρτιση των συσκευών. Η μπροστινή θύρα USB-A επιτρέπει επίσης τη μεταφορά δεδομένων, επιτρέποντας στους επιβάτες να συνδέσουν το τηλέφωνό τους στο σύστημα infotainment του οχήματος. Στον εξοπλισμό του μικρού crossover ανήκουν επίσης και συστήματα όπως εκείνο που διατηρεί το αυτοκίνητο στη λωρίδα του και το σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης. Ένα άλλο προηγμένο χαρακτηριστικό, το Smart Cruise Control (NSCC) που βασίζεται στην πλοήγηση, χρησιμοποιεί δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης του οχήματος για να προσαρμόζει την ταχύτητα αυτόνομα όταν οδηγείτε σε αυτοκινητόδρομο ή δρόμο ταχείας κυκλοφορίας.

Συνεχίζουμε στους χώρους που αποτελούν ακόμα μία ευχάριστη έκπληξη για το Hyundai Bayon. Αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα δίνουν το παρόν, όπως οι “τσέπες” των θυρών, το ντουλαπάκι, ο χώρος κάτω από το υποβραχιόνιο, ενώ οι ποτηροθήκες έχουν το σωστό μέγεθος. Οι χώροι για τα πόδια και το κεφάλι των πίσω επιβατών είναι μεγάλοι, ενώ δεν είναι αδύνατη η μετακίνηση πέντε επιβατών με έναν μικρόσωμο ενήλικα στη μέση της πίσω σειράς. Όσο για τους χώρους αποσκευών, τα 334 λτ. είναι ένα πολύ καλό νούμερο για την κατηγορία (411 λτ. για τις μη ήπια υβριδικές εκδόσεις), ενώ ιδιαίτερα πρακτικό είναι το χώρισμα που αυξάνει το ύψος του πατώματος, όταν δεν θέλουμε να εκμεταλλευτούμε όλο τον διαθέσιμο όγκο.

100 ίπποι, ήπια υβριδική τεχνολογία και αυτόματο κιβώτιο!
Το Hyundai Bayon της δοκιμής μας βρίσκεται στη μέση της γκάμας, αφού δεν εξοπλίζεται ούτε με τον βασικό ατμοσφαιρικό των 84 ίππων, ούτε με τον κορυφαίο των 120 ίππων. Έχουμε να κάνουμε με ένα τρικύλινδρο τούρμπο μοτέρ, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, χωρητικότητα 998 κ.εκ. και ηλεκτρική υποβοήθηση 48V. Η ισχύς αγγίζει τους 100 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και η μέγιστη τιμή των 200 Nm ροπής έρχεται από τις 2.000 σ.α.λ. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις και το αμάξωμα των 1.145 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 180 χλμ./ώρα. Πέρα από τις ικανοποιητικές επιδόσεις, ο κινητήρας είναι σχετικά “φιλικός” και για την τσέπη του οδηγού, αφού διαπιστώσαμε πως η μέση κατανάλωση διαμορφώνεται στα 6,8 λτ./100 χλμ σε μεικτές συνθήκες. Η επίσημη εταιρεία ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 5,2-5,5 λτ./100 χλμ., νούμερο που θα δει κανείς κινούμενος αποκλειστικά σε επαρχιακό δρόμο με ταχύτητες της τάξης των 90-110 χλμ./ώρα.

Στην πράξη
Πίσω από το τιμόνι του Hyundai Bayon, o οδηγός διαπιστώνει άμεσα ότι η άνεση και η πρακτικότητα έχουν τον πρώτο λόγο. Η εξοικείωση έρχεται γρήγορα για τον οδηγό και η ορατότητα είναι αρκετά καλή. Το τιμόνι είναι ιδιαίτερα ελαφρύ, γεγονός που αφήνει θετικές εντυπώσεις στις καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη, αλλά σίγουρα δεν θα ικανοποιήσει στον μέγιστο βαθμό όσους αναζητούν την απόλυτη ακρίβεια και την σαφή πληροφόρηση σε μια πιο δυναμική οδική προσέγγιση. Η ανάρτηση λειτουργεί πολύ καλά (McPherson εμπρός / ημιάκαμπτος άξονας πίσω). Μόνο σε εγκάρσιες ανωμαλίες με το αμάξωμα υπό πίεση θα περάσουν κραδασμοί στο αμάξωμα και οι έντονες κλίσεις θα εμφανιστούν μόνο αν ο οδηγός “υπερβάλλει εαυτόν”. Τα φρένα απέδειξαν ότι έχουν αντοχή σε καταπονήσεις διαρκείας και το αλουμινένιο πεντάλ διακρίνεται για την γραμμικότητά του (δισκόφρενα εμπρός/πίσω). Όσο για τον κινητήρα, παρά την τρικύλινδρη “φύση” του παραμένει αθόρυβος στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ ιδιαίτερα θετικό είναι το “τράβηγμα” από χαμηλές στροφές λειτουργίας. Σύμμαχος στις ικανοποιητικές επιδόσεις και την οικονομία είναι το κιβώτιο ταχυτήτων, με τις ομαλές αλλαγές και την ταχύτατη ανταπόκριση.

Στο ταμείο
Η τιμή του νέου Hyundai Bayon, στην ήπια υβριδική έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο, ξεκινά στην Ελλάδα από τα 23.540 ευρώ. Το εν λόγω ποσό προκύπτει έπειτα από όφελος ύψους 500 ευρώ. Κλείνοντας, αξίζει να τονίσουμε ότι το νέο Hyundai Bayon προσφέρεται με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων και δωρεάν οδική βοήθεια ίδιας διάρκειας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.