Το BMW Group διατήρησε την αναπτυξιακή του πορεία και κατά το τρίτο τρίμηνο, με τις παραδόσεις προς τους πελάτες να αυξάνονται κατά 8,8%. Το αποτέλεσμα αυτό ενσωματώνει επίσης το πλεονέκτημα της σύγκρισης με το αδύναμο, αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Δείτε επίσης: Το best seller υγραεριοκίνητο της αγοράς στο 9μηνο – Κοστίζει 16.890 ευρώ
Από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του 2025, το BMW Group παρέδωσε συνολικά περίπου 1,8 εκατομμύρια οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce, καταγράφοντας μικρή αύξηση πωλήσεων κατά 2,4%. Την ίδια περίοδο, η εταιρεία αύξησε τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της κατά 10,0%, φτάνοντας συνολικά τις 323.447 μονάδες. Μεταξύ Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου, το BMW Group παρέδωσε συνολικά 470.313 ηλεκτροκίνητα οχήματα (BEV και PHEV), (+15,0%).

Αύξηση 4,5% στα ηλεκτροκίνητα οχήματα
Η BMW πούλησε 514.620 οχήματα το τρίτο τρίμηνο (+5,7%). Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, οι πωλήσεις παρέμειναν στα επίπεδα του προηγούμενου έτους (+0,1%), με συνολικά 1.585.580 παραδόσεις, συμπεριλαμβανομένων 395.998 ηλεκτροκίνητων οχημάτων (+4,5%). Οι πωλήσεις της μάρκας διατήρησαν την ανοδική τους πορεία σε όλες τις περιοχές εκτός Κίνας, καταγράφοντας ιδιαίτερα ισχυρή ανάπτυξη στην Ευρώπη και την Αμερική, ενώ η προσδοκώμενη αύξηση στην κινεζική αγορά δεν υλοποιήθηκε. Τα plug-in υβριδικά μοντέλα της BMW συνεχίζουν να γνωρίζουν υψηλή ζήτηση, οδηγώντας σε αύξηση των παραδόσεων οχημάτων με αυτή την τεχνολογία κίνησης κατά 30,2% σε σύγκριση με πέρυσι.
Από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Σεπτέμβριο, η BMW M GmbH παρέδωσε 158.182 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 7,9% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Μετά το πιο επιτυχημένο εξάμηνο στην ιστορία της, η BMW M GmbH κατέγραψε και ένα ακόμη ισχυρό τρίτο τρίμηνο, με τις πωλήσεις να φτάνουν τις 52.220 μονάδες, +11,0%.

Αύξηση 23,7% για τη MINI
Η MINI παρέμεινε σε τροχιά ανάπτυξης, με τη νέα οικογένεια μοντέλων της: κατά το τρίτο τρίμηνο, παρέδωσε 72.376 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 37,5%. Από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο, πωλήθηκαν παγκοσμίως 206.214 οχήματα, αυξημένα κατά 23,7%. Κατά την ίδια περίοδο, η μάρκα κατέγραψε ανάπτυξη σε όλες τις περιοχές πωλήσεων.
Από την αρχή του έτους έως τον Σεπτέμβριο, η μάρκα Rolls – Royce παρέδωσε 4.100 αυτοκίνητα σε πελάτες – αύξηση 3,3% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Κατά τους πρώτους εννέα μήνες, η BMW Motorrad παρέδωσε συνολικά 159.156 μοτοσικλέτες και scooter σε πελάτες (-2,6%). Μέσα στο τρίτο τρίμηνο, η BMW Motorrad αύξησε τις παραδόσεις της σε 53.247 μονάδες, σημειώνοντας άνοδο 5,7%.