Την απάντηση στην παραπάνω ερώτηση έρχεται να μας τη δώσει ο οργανισμός J.D. Power, ο οποίος μετά τα αποτελέσματά του για την αγορά της Μ. Βρετανίας, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της αντίστοιχης έρευνας, αυτή την φορά για την αγορά της Γερμανίας. Και όπως θα δείτε τα αποτελέσματα είναι αρκετά διαφορετικά.
Το J.D. Power είναι ένα από τα παγκοσμίως διάσημα Ινστιτούτα Έρευνας αγοράς. Στη φετινή του μελέτη αξιοπιστίας οχημάτων για τη Γερμανία “2019 Germany Vehicle Dependability Study” διερεύνησε την ικανοποίηση των Γερμανών ιδιοκτητών αυτοκινήτων. Μέσα από μία πλήρως τεκμηριωμένη ανάλυση αποδείχτηκε ότι η Mitsubishi έχει τους πιο ικανοποιημένους πελάτες από κάθε άποψη. Από τις απαντήσεις των 12.854 ερωτηθέντων προέκυψε ότι τα οχήματα της μάρκας παρουσιάζουν τη μικρότερη συχνότητα βλαβών και κατά συνέπεια υπερέχουν σε αξιοπιστία.
Αξίζει να σημειώσουμε πως από το 2015, που η έρευνα VDS ξεκίνησε να διεξάγεται και στη Γερμανία, είναι η δεύτερη φορά που η Mitsubishi κατακτά τη Νο1 θέση. Η μεγάλης κλίμακας και εμπεριστατωμένη Ανάλυση Ικανοποίησης Πελατών 2019 βασίζεται σε online ερωτηματολόγια με τη συμμετοχή 12.854 οδηγών, των οποίων τα οχήματα ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά το διάστημα μεταξύ Νοεμβρίου 2015 και Ιανουαρίου 2018.
Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Skoda και Hyundai, ενώ την άτυπη πεντάδα έκλεισαν οι smart και Kia. Ford, Seat, Toyota, Dacia, Opel και Volkswagen συμπλήρωσαν την δεκάδα.
Αξίζει να σημειώσουμε, πως σύμφωνα πάντα με την έρευνα, ο μέσος όρος προβλημάτων ανά 100 οχήματα, ήταν στα 115, με την πρώτη Mitsubishi να έχει 85 προβλήματα/100 οχήματα, ενώ οι Skoda και Hyundai ήταν στα 88 και 89 προβλήματα ανά 100 οχήματα αντίστοιχα.
Δείτε εδώ αναλυτικά την ανακοίνωση του J.D. Power.