Δοκιμή Peugeot 208 1.2 Puretech GT Line 130 PS EAT8

Στην κορυφαία του έκδοση GT Line με το αυτόματο 8άρι κιβώτιο και το μοτέρ των 1,2 λίτρων και 130 ίππων το Peugeot 208 δείχνει πραγματικά τα... δόντια της γοητείας του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Peugeot καλοκαιρινός έλεγχος 2021

Έπειτα από ένα κάρο βραβεία αλλά και τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς πέρσι, το Peugeot 208 δεν χρειάζεται πλέον ιδιαίτερες συστάσεις. Ωστόσο η δοκιμή της κορυφαίας εξοπλιστικής έκδοσης GT Line με το μοτέρ των 130 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων έχει σίγουρα το δικό της μεγάλο ενδιαφέρον, ειδικά για όλους εκείνους που ψάχνουν το επόμενο μικρό αυτοκίνητο τους και δεν θέλουν να κάνουν θυσίες στον τομέα της ποιότητας, του στιλ και φυσικά του εξοπλισμού.

Διαβάστε επίσης – Νέο Peugeot 308: Άλλαξε μέχρι και το σήμα! (+video)

Το νέο 208 ξεπερνά οριακά το “ψυχολογικό” όριο των τεσσάρων μέτρων με το μήκος του να μετρά 4.055 χλστ. Το πλάτος βρίσκεται στα 1.745 χλστ., ενώ το ύψος στα 1.430 χλστ. Η σχεδίαση της Peugeot που κλέβει της εντυπώσεις και αναδεικνύεται περισσότερο ίσως στο κίτρινο μεταλλικό χρώμα του μοντέλου της δοκιμής, κάνει το νέο 208 να φαντάζει ως ένα μοντέλο μεγαλύτερο από το προηγούμενο που ανήκει παράλληλα σε διαφορετική κατηγορία. Η σχεδίαση του είναι σε γενικές γραμμές σαφώς πιο προσεγμένη και η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Peugeot του ταιριάζει κάτι παραπάνω από γάντι.


 

Ξεχωριστή σχεδίαση και “ταυτότητα” και εντός
Μια από τα ίδια ισχύουν και για την καμπίνα του 208 που κινείται στο ίδιο μήκος κύματος με το εξωτερικό προτάσσοντας ένα “πρόσωπο” που δεν θα αφήσει κανένα ασυγκίνητο. Οι Γάλλοι έχουν κάνει και εδώ πολύ καλή δουλειά και στον τομέα της ποιότητας κατασκευής με προσεγμένα υλικά σχεδόν στο σύνολο των επιφανειών που θα έρθουν σε επαφή με τα χέρια σας και πολύ καλή συναρμολόγηση και συναρμογή που δεν αφήνει τριγμούς να κάνουν την εμφάνιση τους.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8

Όσο για το design, τα λόγια περιττεύουν με τη σχεδίαση του ταμπλό αλλά και των πολύ καλών σε άνεση και στήριξη καθισμάτων να δημιουργούν ένα περιβάλλον που δύσκολα αποχωρίζεσαι στην καθημερινότητα σου. Τέτοιο design δικαιολογεί και εργονομικές ατέλειες όπως είναι το χαμηλά τοποθετημένο τιμόνι που κρύβει ελαφρώς τον υψηλής ευκρίνειας πίνακα πληροφοριών, αν θέλετε να έχετε σωστή θέση οδήγησης και δεν ξεπερνάτε τα 1,75 μ. σε ύψος. Για τους ψηλούς το τιμόνι θα βρίσκεται πάντα πιο χαμηλά από το ιδανικό, αλλά μπρος στα κάλλη…

Ο οδηγός έχει στη διάθεση του τον 3D πίνακα πληροφοριών των δέκα ιντσών που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ μπορεί να αλλάξει τη διαμόρφωση του εξυπηρετώντας διαφορετικές επιθυμίες. Μία ακόμη οθόνη δέκα ιντσών έχει χρησιμοποιηθεί για το σύστημα πολυμέσων, η οποία προσφέρει επίσης πρόσβαση στις ρυθμίσεις του κλιματισμού αλλά, στις ρυθμίσεις των συστημάτων ασφάλειας και άνεσης του 208 αλλά και στις επιλογές για τον ατμοσφαιρικό φωτισμό της καμπίνας.

Η καμπίνα φέρει αρκετούς για το μέγεθος του 208 αποθηκευτικούς χώρους, τόσο στην κεντρική κονσόλα όσο και στις πόρτες, ενώ δύο άτομα μέσου ύψους θα κάτσουν άνετα και στα πίσω καθίσματα με τους ψηλότερους να νιώθουν τον διαθέσιμο χώρο για το κεφάλι τους να εξαντλείται. Στην κεντρική κονσόλα του 208 θα βρείτε ακόμη και βάση στήριξης για το κινητό σας κάτι που απουσιάζει αδικαιολόγητα από τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα όχι μόνο αυτής αλλά των περισσότερων κατηγοριών. Αναφορικά με το πορτμπαγκάζ η χωρητικότητα του φτάνει στα 311 λίτρα με τα καθίσματα στη θέση τους και τα 1.163 με την αναδίπλωση τους και φόρτωμα μέχρι την οροφή.

Η έκδοση GT Line που βρίσκεται και στην κορυφή της γκάμας του Peugeot αναφορικά με τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες και στο αισθητικό κομμάτι. Το μαύρο γυαλιστερό πλαστικό κάνει την εμφάνιση του, στα τόξα των τροχών, στο κάτω μέρος του πίσω προφυλακτήρα αλλά και στη μαύρη φάσα που ενώνει οπτικά τα φωτιστικά σώματα, στο πλαίσιο της μάσκας αλλά και στα καλύμματα των καθρεπτών. Σε συνδυασμό με την αεροτομή της οροφής που αποτελεί επίσης μέρος του εξοπλισμού το 208 αποκτά μια πιο σπορ όψη που ταιριάζει στον μοντέρνο και επιθετικό του σχεδιασμό.

Μοτέρ για όλες τις χρήσεις
O τρικύλινδρος turbo Puretech των 1,2 λίτρων που βρίσκεται κάτω από το καπό του 208 είναι εδώ στην κορυφαία του έκδοση και αποδίδει 130 ίππους και 230 Nm ροπής στις 5.500 και 1.750 σ.α.λ. Σύμφωνα με την Peugeot το μοτέρ, που συνεργάζεται με το αυτόματο 8άρι κιβώτιο της γαλλικής εταιρίας, επιταχύνει το 208 σε 8,7 δευτερόλεπτα έως τα 100 χλμ./ώρα από στάση και η τελική φτάνει στα 208 χλμ./ώρα. Το μοτέρ που φέρει και τρία διαφορετικά προγράμματα που επηρεάζουν την απόδοση του (Eco, Normal και Sport) αλλά και τη λειτουργία του κιβωτίου έχει μικτή κατανάλωση σύμφωνα με τους Γάλλους 5,4 λίτρα/100 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP και εκπέμπει 122 γραμμάρια CO2 ανά χλμ.

Στηριζόμενο στη ροπή του, το πολιτισμένο σε λειτουργία μοτέρ δεν δυσκολεύεται καθόλου στο να κινήσει σβέλτα το 208. Παράλληλα, η συνεργασία του κινητήρα με το κιβώτιο είναι πολύ καλή σε όλα τα προγράμματα λειτουργίας με την κλιμάκωση των σχέσεων να εκμεταλλεύεται σωστά τα πλούσια ελέη της ροπής που κάνει την εμφάνιση της από χαμηλά.
Στο πρόγραμμα Eco η απόκριση στο πάτημα του γκαζιού είναι αναμενόμενα νωχελική προς όφελος της οικονομίας και το Normal είναι λογικά το πρόγραμμα που θα χρησιμοποιήσετε περισσότερο καθώς φαίνεται να είναι η χρυσή τομή μεταξύ απόδοσης και οικονομίας. Το Sport, που αφήνει το μοτέρ να ανεβάσει περισσότερες στροφές πριν το κιβώτιο προχωρήσει σε αλλαγή, κάνει το μοτέρ ακόμη πιο άμεσο στην απόκριση του και χρησιμεύει όταν το αίμα αρχίζει να βράζει…Κατά τη διάρκεια της δοκιμής η μέση κατανάλωση έφτασε στα 7,8 λίτρα/100 χλμ. και θα μπορούσε να είναι ακόμη πιο χαμηλή αν το σύστημα Start/Stop λειτουργούσε πιο συχνά και έθετε εκ νέου “εκτός” τον κινητήρα έπειτα από μόλις λίγα μέτρα κίνησης με ταχύτητες βαδίσματος.

Συμπεριφορά με γαλλική υπογραφή
Στο δρόμο το supermini της γαλλικής εταιρίας δείχνει από την αρχή τις καλές προθέσεις του αλλά και την ποιότητα που το χαρακτηρίζει κατά την κίνηση του. Η ανάρτηση δουλεύει αποτελεσματικά και απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου με τα επίπεδα θορύβου να κρατούνται χαμηλά ακόμη και στις πολύ υψηλές ταχύτητες. Εκεί το 208 επιδεικνύει εξαιρετική σταθερότητα και με πλάγιο άνεμο, σταθερότητα που γεμίζει τον οδηγό με αυτοπεποίθηση. Οι ζάντες των 17 ιντσών με τα φαρδιά ελαστικά προσφέρουν υψηλά περιθώρια πρόσφυσης στις στροφές και σε συνδυασμό με το καλό σε αμεσότητα και πληροφορία τιμόνι αφήνουν τον οδηγό να εκμεταλλευτεί το δυνατό μοτέρ και να κινηθεί με ιδιαίτερα γρήγορο ρυθμό. Το πάτημα του 208 είναι σίγουρο και αποφασιστικό, τα ηλεκτρονικά κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους και το μοντέλο των Γάλλων καταφέρνει να δείχνει έναν ώριμο χαρακτήρα σε όλες τις συνθήκες.

Οι τιμές για το νέο Peugeot 208 ξεκινούν από τα 14.200 ευρώ για την βασική έκδοση Like με τον ατμοσφαιρικό Puretech των 75 ίππων. H έκδοση της δοκιμής μας κοστίζει 27.900, η οποία περιλαμβάνει στον εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης σχεδόν ό,τι μπορεί να προσφέρει ένα αυτοκίνητο της συγκεκριμένης κατηγορίας και όχι μόνο.

Δείτε το Peugeot 208 στο τηλεοπτικό TractioN με τον Κώστα Στεφανή και στο τιμόνι του την Τζώρτζια Γεωργίου, μέλος της ομάδας της εκπομπής “Στη Φωλιά των Κου Κου”.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]