Αυτός είναι ο λόγος που έκανε τη Nissan να πει όχι σε οθόνες “tablet” στο εσωτερικό

Δείτε το λόγο που η Nissan είπε όχι στην τοποθέτηση οθόνων που παραπέμπουν σε τάμπλετ, στο εσωτερικό του αυτοκινήτου αλλά και ποια είναι η δική της επιλογή.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Την δική της εξήγηση δίνει η Nissan σχετικά με την επιλογή της να μην τοποθετεί στα αυτοκίνητά της μεγάλες οθόνες στο κέντρο του ταμπλό, οι οποίες παραπέμπουν σε τάμπλετ. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Nissan, αυτή είναι μία επιλογή που μαγνητίζει τα βλέμματα και κερδίζει τις εντυπώσεις, όταν οι αγοραστές πάνε να δουν το αυτοκίνητο που τους ενδιαφέρει από κοντά. Δεν είναι όμως λειτουργικές και εργονομικές.

Δείτε επίσης: Το κρυφό μήνυμα στο λογότυπο της Hyundai και πως άλλαξε λόγω κορωνοϊού

Όπως λέει στην ανακοίνωσή της η Nissan ,”οι αυτοκινητοβιομηχανίες που εργάζονται για τη δημιουργία των οχημάτων επόμενης γενιάς, έχουν στο μυαλό τους και άλλα πράγματα που πρέπει να εξετάσουν, καθώς προσπαθούν να εξισορροπήσουν τον σχεδιασμό, με την τεχνολογία και τη χρησιμότητα”.


Διαβάστε ακόμη: Όταν οι Ιάπωνες βελτιώνουν το Honda Civic Type R

Ενδεικτικό της άποψης της Nissan σχετικά με το μέλλον του ταμπλό των αυτοκινήτων της είναι το Ariya Concept. Ένα μοντέλο το οποίο, σύμφωνα με την ίδια, δίνει προτεραιότητα στο σχεδιασμό, όντας πιστό στις τελευταίες τάσεις. Αντί ενός tablet, το ηλεκτρικό crossover έχει μια καμπυλοειδή διπλή οθόνη. Προφέρει την αίσθηση του “ορίζοντα” σε όλο το αυτοκίνητο, σε συνδυασμό με το διάκοσμο από τις πόρτες, μέχρι το πίσω μέρος της καμπίνας. Μία διάταξη που αντικατοπτρίζει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα του “Διαχρονικού Ιαπωνικού Φουτουρισμού” της Nissan.

Δείτε εδώ το Nissan Ariya Concept, το Qashqai του μέλλοντος

Με αυτό τον τρόπο “το ανθρώπινο μάτι κοιτάζει με φυσικό τρόπο από πλευρά σε πλευρά, κατά την οδήγηση”, εξηγεί ο Tomomichi Uekuri, ανώτερος διευθυντής της ομάδας μηχανικών HMI. “Οι άνθρωποι μπορούν να δουν και να απορροφήσουν περισσότερες πληροφορίες εάν είναι διατεταγμένες οριζόντια. Η περιφερειακή απεικόνιση λειτουργεί εξίσου καλά με αυτό τον τρόπο.”

Εκτός από τη καλύτερη απεικόνιση των πληροφοριών, για το ανθρώπινο μάτι, η συγκεκριμένη διάταξη το κάνει από μια ασφαλέστερη θέση, στο ύψος του ορίζοντα, πιο κοντά στην οπτική επαφή με τον δρόμο. Η ταύτιση της απεικόνισης στον αισθητικό ορίζοντα της καμπίνας, γίνεται αυτομάτως απρόσκοπτο κομμάτι του ταμπλό.

Η οθόνη του Nissan Ariya Concept απεικονίζει τις οδηγικές πληροφορίες σε μια θέση παρόμοια με αυτή του πίνακα οργάνων ενός παραδοσιακού αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα εμφανίζει, στην κεντρική οθόνη, πληροφορίες ψυχαγωγίας, στοιχεία ελέγχου λειτουργιών άνεσης, καθώς και την κατάσταση του συστήματος. Και τα δύο μέρη είναι αρμονικά τοποθετημένα σε ένα κομψό πάνελ, που “ρέει” απρόσκοπτα μεταξύ οδηγού και συνοδηγού.

Παρόλο που υπάρχουν δύο οθόνες, οι πληροφορίες μπορούν να μετακινηθούν ή να αλλάξουν θέση μεταξύ τους, δημιουργώντας την αίσθηση μιας ενιαίας οθόνης. Για παράδειγμα, αν ο οδηγός θέλει τις διαδρομές και το χάρτη μπροστά από το τιμόνι, μπορεί να τα “μεταφέρει” εκεί. Επιπλέον, οι πληροφορίες μπορούν επίσης να μετακινηθούν στο κέντρο ή και να “εξαφανιστούν” όταν δεν χρειάζονται πλέον.

“Η κατασκευή της κυματοειδούς απεικόνισης είναι πρωτοποριακή και χρησιμοποιεί μια εργονομική διάταξη τόσο για την οθόνη του πίνακα οργάνων, όσο και για την κεντρική οθόνη, όχι μόνο για λόγους ορατότητας, επιτρέποντας στον οδηγό να χειριστεί εξίσου εύκολα και την κεντρική οθόνης αφής”, εξηγεί ο Uekuri.

Φαίνεται πάντως πως οι σχεδιαστές των εσωτερικών των νέων αυτοκινήτων ακόμη δεν έχουν καταλήξει στο αν θα χρησιμοποιούν οθόνες και επιφάνειες αφής ή χειριστήρια. Ενδεικτικό το γεγονός πως η Honda επέλεξε φυσικά κουμπιά σε αρκετές λειτουργίες στο νέο Honda Jazz. Μία επιλογή που μας την εξηγεί εδώ ο κύριος Takeki Tanaka.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]