Χειρισμός τρακτέρ από το… σπίτι με χρήση δικτύων 5G!

Ο απομακρυσμένος έλεγχος έχει ήδη μπει στις ζωές μας και τα νέα δίκτυα 5G φέρνουν στο τραπέζι την τηλεκατεύθυνση και για τους αγρότες! Η Valtra μας εξηγεί...
Τρακτέρ 5G απομακρυσμένος έλεγχος 2021 Valtra

Οι νέες τεχνολογίες, η αυτοματοποιημένη οδήγηση αλλά και τα νέα κα ιταχύτερα δίκτυα 5G που προσφέρουν πολλαπλάσιες ταχύτητες και όγκο δεδομένων είναι πλέον εδώ και κάνουν ευκολότερη τη ζωή όλων μας. Οι εξελίξεις είναι ραγδαίες σε όλους τους τομείς από τους οποίους δεν απουσιάζει ούτε και εκείνος των αγροτικών μηχανημάτων. μια από τις μεγάλες ίσως εξελίξεις στον συγκεκριμένο τομέα είναι και ο απομακρυσμένος έλεγχος των γεωργικών μηχανημάτων, ο οποίος χάρη στο 5G περνά πλέον σε νέα επίπεδα. Συγκεκριμένα η φιλανδική Valtra σε συνεργασία με την εταιρία τηλεπικοινωνιών και online υπηρεσιών Elisa παρουσίασαν από κοινού ένα τηλεκατευθυνόμενο τρακτέρ, με τον χειριστή του να μπορεί να το λειτουργεί ακόμη και από την ηρεμία του σπιτιού του.

Διαβάστε επίσης: Panasonic και νέο 3D HUD με τεχνητή νοημοσύνη. Το επόμενο βήμα; (+video)

Το σύστημα των Valtra και Elisa, που βρίσκεται ακόμη σε στάδιο πρωτοτύπου, φέρνει πιο κοντά στην πραγματικότητα την αυτόνομη οδήγηση, σύμφωνα με τις δύο εταιρίες αξιοποιώντας στο έπακρο τις τεχνολογίες 5G.

Ο τηλεχειρισμός μπορεί να γίνει ακόμη και αν βρίσκεστε εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από το τρακτέρ της Valtra και αυτό έγινε εφικτό μόνο χάρη στο 5G. Μέχρι τώρα και ενώ υπάρχουν ανάλογες εφαρμογές στην αγορά, ο χειριστής θα έπρεπε να κοντά στο όχημα, αφού τα δίκτυα 3G και 4G δεν επέτρεπαν με ασφάλεια τη μεταφορά του τεράστιου όγκου δεδομένων για οδήγηση σε πραγματικό χρόνο. Το 5G δίνει τώρα τη δυνατότητα στον χειριστή να νιώθει ότι το τρακτέρ αντιδρά άμεσα στις εντολές του, σα να καθόταν ο ίδιος στην καμπίνα.

Διαβάστε επίσης – Bosch: Τα αυτόνομα αυτοκίνητα είναι έτοιμα, αλλά…

Το σύστημα των δύο εταιριών φέρει ενσωματωμένη σύνδεση 5G στο τρακτέρ της Valtra αλλά και μια κάμερα στην οροφή του αγροτικού μηχανήματος που προσφέρει θέαση 360 μοιρών.

Σε αυτό το σημείο δεν ξέρουμε πότε θα δούμε το απομακρυσμένο σύστημα ελέγχου και τηλεχειρισμού των Φιλανδών στην παραγωγή και σε ποιες εφαρμογές. Προτεραιότητα πάντως για τους ίδιους είναι να παρουσιάσουν αρχικά μια εκδοχή που θα χρησιμοποιείται σε μηχανήματα λειτουργούν σε περιοχές και μέρη που μπορούν να είναι επικίνδυνα για τον χειριστή τους.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Deutz-Fahr αποκάλυψε τη νέα Σειρά 8 TTV, μια πρωτοποριακή γκάμα τρακτέρ που συνδυάζει τεχνολογία αιχμής, κορυφαία άνεση και εντελώς νέο σχεδιασμό....
Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Ο ΚΟΚ πρέπει να τηρείται πάντα για την ασφάλεια όλων και με τις ποινές να έχουν γίνει πλέον πιο αυστηρές, αυτό το σύστημα θα σε...
Ο Dr. Michael Kruppa, επικεφαλής ανάπτυξης εμπρόσθιου φωτισμού στην Audi, εξηγεί πώς το νέο Audi Q3 φέρνει την έξυπνη τεχνολογία φωτισμού στην compact κατηγορία....
Κάποτε οι σχεδιαστές αυτοκινήτων έδιναν τον καλύτερό τους εαυτό ακόμη και στον πίνακα οργάνων! Και αυτός είναι ο λόγος που δημιουργήθηκαν μερικά αυτοκίνητα τόσο ξεχωριστά!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα