Δοκιμή Alfa Romeo Giulia Veloce Ti Q4 280 PS

H Alfa Romeo Giulia αναβαθμίστηκε ποιοτικά και τεχνολογικά και η έκδοση Veloce Ti Q4 γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ των στάνταρ εκδόσεων και της εξωτικής Quadrifoglio με τον πλέον σαγηνευτικό τρόπο.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Alfa Romeo Giulia

Δεν πάει πολύς καιρός από τότε που η Alfa Romeo ανακοίνωσε την αναβάθμιση της γκάμας της Giulia κυρίως στο τεχνολογικό κομμάτι αναβαθμίζοντας παράλληλα τα υλικά που χρησιμοποιεί για την καμπίνα της. Τώρα μας δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσουμε από πρώτο χέρι αυτές τις αλλαγές μέσω της ξεχωριστής 4κίνητης Giulia Veloce Ti Q4 που είχαμε στη διάθεση μας για δοκιμή.

Για πάντα ξεχωριστή
Με μήκος 4.643 χλστ., πλάτος 1.860 χλστ. και ύψος 1.411 χλστ. η Giulia είναι ένα σεντάν σεβαστών διαστάσεων που κρύβει περίτεχνα τον όγκο της χάρη στη δουλειά που έχουν κάνει οι Ιταλοί στη σχεδίαση της. Η Giulia βρίσκεται στην παραγωγή περί τα τέσσερα χρόνια τώρα, ωστόσο φαίνεται σα να μην έχει περάσει από πάνω της ούτε μια μέρα από τότε με τους Ιταλούς να έχουν κάνει για μια ακόμη φορά τα μαγικά τους. Μάλιστα, σε αυτή την τελευταία ανανέωση δεν προχώρησαν σε αλλαγές στις γραμμές της Giulia και μάλλον καλά έκαναν αφού το ιταλικό σεντάν δεν τις χρειάζεται. Απέναντι στον τσαμπουκά, τα “μούσκουλα” και τις ακμές που χαρακτηρίζουν συνήθως τις προτάσεις της κατηγορίας των σπορ σεντάν, η Giulia προτάσσει τις αθλητικές της καμπύλες δίνοντας έμφαση στη… γράμμωση και όχι στον όγκο. Χάρη και στις εξαιρετικές της αναλογίες καταφέρνει να ξεχωρίζει σαν τη μύγα μες το γάλα, όπου και αν βρεθεί, ειδικά στο μπλε μεταλλικό χρώμα “του Misano” του μοντέλου της δοκιμής.

Διαβάστε επίσης – Κώστας Στεφανής: Alfa Romeo Giulia Veloce. Ξυπνά αναμνήσεις


Η έκδοση Veloce Ti (από το Turismo Internazionale) είναι ακόμη πιο εντυπωσιακή χάρη στις χαρακτηριστικές σκουρόχρωμες 19άρες ζάντες που αφήνουν τις κίτρινες δαγκάνες να κάνουν αισθητή την παρουσία τους αλλά και τα πραγματικά ανθρακονήματα που προσθέτουν τη δική τους νότα στα καλύμματα των καθρεπτών, στο εσωτερικό πλαίσιο της μάσκας, στις μεγάλες αεροδυναμικές ποδιές αλλά και την διακριτική πίσω αεροτομή. Με λίγα λόγια ο διαχρονικός δυναμισμός συνδυάζεται με την φινέτσα έτσι όπως μόνο ίσως οι Ιταλοί μπορούν να το κάνουν.

Update στην τεχνολογία και την ποιότητα
H “αθλητική” εικόνα και η κομψότητα διατηρούνται και στο αναβαθμισμένο εσωτερικό. Τα νέα υλικά που έχει χρησιμοποιήσει η Alfa Romeo ανεβάζουν ακόμη περισσότερο τον πήχη στον τομέα της ποιότητας, ενώ τα ανθρακονήματα δίνουν και εδώ το παρών τόσο στις πόρτες όσο και στην κεντρική κονσόλα. Το τιμόνι έχει ανασχεδιαστεί για να ενσωματώσει τα νέα κουμπιά για τον έλεγχο του συστήματος αυτοματοποιημένης οδήγησης επιπέδου δύο, με το ταμπλό να παραμένει σε γενικές γραμμές το ίδιο. Νέος είναι ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου, που φέρει στη βάση του και τα χρώματα της ιταλικής σημαίας.

Νέο είναι το σύστημα πολυμέσων που φέρει και νέα οθόνη αφής (συμβατική του προηγούμενου) με διαγώνιο στις 8,8 ίντσες. Το νέο σύστημα επιτρέπει διευρυμένη εξατομίκευση στον εύπεπτο τρόπο με τον οποίο παρουσιάζει τις πληροφορίες, με τις λειτουργίες και τα συστήματα του αυτοκινήτου να παρουσιάζονται υπό τη μορφή “εφαρμογών” όπως έχουμε συνηθίσει να τις βλέπουμε στα smartphones. Διαθέσιμες είναι πλέον και οι υπηρεσίες Alfa Connect των Ιταλών που αυξάνουν τις δυνατότητες συνδεσιμότητας, ενώ τώρα το σύστημα δέχεται και απομακρυσμένες εντολές, με το ενσωματωμένο wifi να διαμοιράζει δεδομένα σε έως και 8 συσκευές ταυτόχρονα. Περισσότερα στοιχεία και με διαφορετικό τρόπο παρουσιάζονται επίσης και στην οθόνη των επτά ιντσών που βρίσκεται στον πίνακα πληροφοριών του οδηγού.

Διαβάστε επίσης: Alfa Romeo Giulia & Stelvio: Η κορυφαία “έκφραση” των Ιταλών σήμερα

Παράλληλα στα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού που επιτρέπουν τώρα την αυτοματοποιημένη οδήγηση επιπέδου 2, ενσωματώνονται στον στάνταρ εξοπλισμό το σύστημα διατήρησης της λωρίδας, το ενεργό σύστημα υποβοήθησης τυφλού σημείου, το ενεργό cruise control. Το τελευταίο συνεργάζεται και με το σύστημα αναγνώρισης πινακίδων για να ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα της Giulia ανάλογα με τη σήμανση. Τις υπηρεσίες τους προσφέρουν παράλληλα και τα συστήματα Traffic Jam και Highway Assist που κρατούν το ιταλικό sedan στο κέντρο της λωρίδας τόσο κατά την κίνηση του στους δρόμους της πόλης με χαμηλές ταχύτητες όσο και στον αυτοκινητόδρομο.

Στο κομμάτι της χρηστικότητας αυτοί που κάθονται στα εμπρός καθίσματα απολαμβάνουν τώρα περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους την κεντρική κονσόλα. Κάτω από το υποβραχιόνιο θα βρείτε χώρο για να εναποθέσετε τα κινητά σας αλλά και ασύρματη φόρτιση εφόσον αυτά είναι συμβατά με τη συγκεκριμένη τεχνολογία. Στο υποβραχιόνιο υπάρχει επίσης θύρα “Type C” αλλά και είσοδος jack, ενώ, όπως και πριν, οδηγός και συνοδηγός μπορούν να ελέγχουν εύκολα και γρήγορα τα συστήματα που παρουσιάζει η οθόνη αφής μέσω το μεγάλου πιεζοπεριστροφικού χειριστηρίου που βρίσκεται πίσω από τον νέο επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου. Για τον οδηγό highlight αποτελούν σίγουρα τα μεγάλα σε μέγεθος αλουμινένια paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές στο κιβώτιο αλλά και το εξαιρετικό από άποψη συγκράτησης και άνεσης σπορ κάθισμα που τον κρατά στη θέση του με αποφασιστικότητα ακόμη και όταν τα πράγματα “αγριέψουν”. Στο πίσω κάθισμα θα βολευτούν δύο ακόμη άτομα κανονικού μεγέθους, ενώ στα 480 λίτρα, ο χώρος αποσκευών θα ικανοποιήσει τις ανάγκες τους για μεταφορά αποσκευών.

Επιδόσεις αντίστοιχες της εμφάνισης
Ο δίλιτρος turbo της Veloce Ti αποδίδει 280 ίππους και 400 Nm ροπής στις 5.250 και 2.250 σ.α.λ. αντίστοιχα. Σύμφωνα με τους Ιταλούς τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα και η τελική φτάνει στα 240 χλμ./ώρα, δύο νούμερα που παραπέμπουν σαφώς σε σπορ κατασκευή. Το κιβώτιο είναι αυτόματο 8 σχέσεων και η κίνηση φτάνει στους πίσω τροχούς, ενώ σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης στο παιχνίδι μπαίνει και ο εμπρός άξονας με το σύστημα 4κίνησης να στέλνει έως και το 60% της διαθέσιμης ροπής εκεί. Στην πράξη το δίλιτρο σύνολο δικαιολογεί τον χαρακτηρισμό Veloce αφού κινεί την Giulia με χαρακτηριστική άνεση και ταχύτητα και συνεργάζεται άψογα με το αυτόματο 8άρι κιβώτιο που αλλάζει γρήγορα και άμεσα ταχύτητες στα ανεβάσματα και στα κατεβάσματα ειδικά στο δυναμικό πρόγραμμα “D”. Το μοτέρ κάνει τις προσπεράσεις παιχνιδάκι και τις ευθείες μεταξύ των στροφών να φαντάζουν πιο μικρές με τη ροπή να έρχεται πλουσιοπάροχα από χαμηλά και την απόκριση στο πάτημα του γκαζιού να είναι άμεση. Η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε παράλληλα στα 10,8 λίτρα/100 χλμ. ένα λογικό νούμερο για δίλιτρο μοτέρ βενζίνης 280 ίππων.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Alfa Romeo Stelvio Veloce Q4 2.2 TD 210 PS

Λίγα αυτοκίνητα έχουν την ικανότητα να σε κάνουν να ξεχνάς τα προβλήματα της καθημερινότητας με το που κάτσεις στο κάθισμά τους, βάλεις εμπρός και αρχίσεις να κινείσαι. Λίγα είναι εκείνα που σε “βυθίζουν” στον δικό τους κόσμο με τέτοιο τρόπο που θα ήθελες να τα οδηγείς παντού ή, έστω αν δεν τα οδηγείς, να μπορείς τουλάχιστον να τα βλέπεις από κάποια μεριά. Η Giulia Veloce Ti ανήκει αναμφίβολα σε αυτή την συναισθηματική ελίτ, όπου τα σπορ σεντάν αποτελούν με συντριπτική διαφορά τη μειονότητα και το αντίτιμο που καλείται να καταβάλλει κάποιος για την απόκτηση τους χάνει τη σημασία του. Έχοντας οδηγήσει πριν από μερικούς μήνες την εξαιρετική Stelvio Veloce Q4 με τον diesel κινητήρα των 2,2 λίτρων και 210 ίππων ήμουν προϊδεασμένος έως ένα βαθμό για το τι να περιμένω από τη συμπεριφορά της Giulia. Αλλά και πάλι άλλο να υποθέτεις και άλλο να το ζεις.

Η “βάση” είναι ακριβώς ίδια με την κορυφαία Giulia Quadrifoglio των 510 ίππων και αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που οι 280 ίπποι και τα 400 Nm του δίλιτρου turbo κινητήρα δεν προκαλούν κάποιου είδους “ανησυχία” στο εξαιρετικό πλαίσιο που τους διαχειρίζεται με περισσή άνεση. Σε σημείο μάλιστα να αμφισβητείς τα νούμερα των επιδόσεων που ανακοινώνουν οι Ιταλοί ως αίσθηση αφού η Veloce Ti κρύβει τα χιλιόμετρα που μαζεύει με το γκάζι στο πάτωμα ενώ το ίδιο κάνει και στις στροφές. Αυτό που σίγουρα μένει χαραγμένο στη μνήμη είναι η αίσθηση από το άμεσο σύστημα διεύθυνσης αλλά και ο τρόπος που οι εμπρός τροχοί γραπώνουν την άσφαλτο πληροφορώντας παράλληλα για το πόσο ακόμη μπορείς να πιέσεις. Η Giulia Veloce Ti σε αφήνει να χαλαρώσεις και να αφεθείς στη χαρά τη οδήγησης με τον πλέον φυσικό τρόπο και αυτό είναι που την κάνει ξεχωριστή. Με τη διακριτικότητα που χαρακτηρίζει τις αντιδράσεις της αλλά και την αποτελεσματικότητα της τετρακίνησης και των ηλεκτρονικών της συστημάτων, αυτή η Giulia παίρνει τον μέσο οδηγό και τον μεταμορφώνει σε “ταλέντο” καλύπτοντας παράλληλα έδαφος με καταιγιστικό ρυθμό σε φιδίσιο δρόμο. Τα περιθώρια πρόσφυσης βρίσκονται πραγματικά σε άλλο επίπεδο ενώ τα φρένα προσφέρουν καλή αίσθηση και δύναμη που τιθασεύει χωρίς δράματα την απόδοση του μοτέρ.

Η Giulia Veloce κάνει φυσικά και άλλα πράγματα και μάλιστα σε άκρως ικανοποιητικό βαθμό, αν και δεν χρειαζόταν να τα κάνει γιατί σε έχει ήδη κερδίσει. Ταξιδεύει όσο γρήγορα αντέχεις και με ταχύτητες αυτοκινητόδρομου είναι ήσυχη και ξεκούραστη με τον οδηγό να απολαμβάνει ευθυβολία και γρανιτένια σταθερότητα. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση είναι άνετη στην καθημερινή χρήση στους δρόμους της πόλης εκεί όπου το ιταλικό σεντάν μαζεύει βλέμματα και σχόλια σα να πρόκειται για σταρ του σινεμά. Το γεγονός ότι το τιμόνι δεν κόβει πολύ και ίσως χρειαστεί να κάνετε και δεύτερη μανούβρα για να στρίψετε σε ένα πολύ στενό δρόμο περνά σχεδόν απαρατήρητο και σου υπενθυμίζει ότι αυτό το αυτοκίνητο δεν φτιάχτηκε για να σεργιανίζει στο αστικό κέντρο, αλλά μπορεί να το κάνει και αυτό αν το θέλεις. Και το θέλεις.

Η Giulia Veloce Ti Q4 είναι το ονειρικό σεντάν που γεφυρώνει με επιτυχία την κορυφαία έκδοση Quadrifoglio με τις πιο ταπεινές εκδόσεις της γκάμας. Είναι ένα “δώρο” που μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας, ένα σεντάν με πραγματικά σπορ στοιχεία στον χαρακτήρα του, με ηλεκτρονικά συστήματα που λειτουργούν άψογα και σχεδίαση που φέρνει την χαρακτηριστικά διαχρονική σφραγίδα της Alfa Romeo. Μετά και την ανανέωση βρίσκεται ακόμη πιο κοντά σε τεχνολογία και ποιότητα με τα υπόλοιπα premium μοντέλα της κατηγορίας της χωρίς να έχει να ζηλέψει κάτι από αυτά σε χαρακτήρα, design και συμπεριφορά δείχνοντας μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις και το δρόμο για τους άλλους. Με υπερπλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας η τιμή αυτή της Alfa Romeo φτάνει στα 66.000 ευρώ, ενώ η τιμή της βασικής έκδοσης με τον δίλιτρο κινητήρα βενζίνης των 200 ίππων ξεκινά από τα 42.700 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]