Δοκιμή Opel Corsa GS Line 1.5d 102 PS

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το νέο Opel Corsa βρίσκεται πλέον στην 6η του γενιά που θέλει να συνεχίσει στο επιτυχημένο εμπορικό μονοπάτι των προηγούμενων (πάνω από 13,6 εκατ. συνολικές πωλήσεις) έχοντας παράλληλα όλα τα φόντα για να κάνει ακριβώς αυτό. Σαφώς πιο μοντέρνα και δυναμική σχεδίαση που πηγάζει από τις φρέσκες αλά Astra γραμμές του, ανεβασμένο τεχνολογικό υπόβαθρο και αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής είναι τα κύρια δυνατά χαρτιά του νέου Corsa που είναι διαθέσιμο με αξιόλογους κινητήρες βενζίνης και diesel, αλλά και αμιγώς ηλεκτρικό, ως Corsa-e. Γι αυτή τη δοκιμή στα χέρια μας βρέθηκε το 1.500άρι πετρελαιοκίνητο Corsa στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση GS Line.

GS Line για πλούσιο εξοπλισμό
Στην έκδοση GS Line το επίπεδο εξοπλισμού του νέου Corsa παρουσιάζεται πλούσιο τόσο στο αισθητικό κομμάτι όσο και στον τομέα της άνεσης. Όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις που ψάχνει κανείς στην καθημερινότητα του είναι εκεί για να την κάνουν πιο εύκολη, ενώ πλήρες σε μεγάλο βαθμό παρουσιάζεται και το πακέτο ασφάλειας. Οι δίχρωμες αλουμινένιες ζάντες και η λευκή οροφή που ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό προσφέρει αυτό το κάτι παραπάνω και τονίζει ακόμη περισσότερο τις γραμμές του νέου Corsa, ενώ για την αναβάθμιση του εσωτερικού φροντίζουν τα σπορ σχεδίασης καθίσματα μπροστά με τις προσεγμένες επενδύσεις και τις κόκκινες λεπτομέρειες που κάνουν τη διαοφρά. Διαφορές έναντι των εκδόσεων Edition και Elegance έχουμε και στο πιο ταμπλό, με την μοντέρνα γραμμή του να αναδεικνύεται από το κόκκινο φιλέτο που το διατρέχει αλλά και το ασημί ένθετο πλαστικό στη μεριά του συνοδηγού που το κάνει να δείχνει ακόμη πιο φωτεινό και ευχάριστο.


Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του Opel Corsa με τον 3κύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης των 1,2 λίτρων και 100 ίππων και μάθετε παράλληλα ακόμη περισσότερα για το εσωτερικό και τους χώρους που προσφέρει.

Ροπή και οικονομία εν τη ενώσει
Το Corsa της δοκιμής έφερε στα σωθικά του τον turbo diesel κινητήρα των 1,5 λίτρων και 102 ίππων του ομίλου PSA και αυτό μόνο καλά νέα μπορεί να είναι για την προσφερόμενη απόδοση και την οικονομία. Το 4κύλινδρο σύνολο με εκπομπές CO2 μόλις 5-88 γραμμάρια άνα χιλιόμετρο (Euro 6d-TEMP) παρουσιάζει τη μέγιστη ισχύ του στις 3.500 σ.α.λ. με τη ροπή των 250 Nm να κάνει την εμφάνιση της στις 1.750 σ.α.λ. Η λειτουργία του είναι ήσυχη και πολιτισμένη στην καθημερινότητα με το μοτέρ να γίνεται αισθητό ηχητικά μόνο όταν το πεντάλ φτάνει στο πάτωμα και οι στροφές αρχίσουν να πλησιάζουν τις 4.000 σ.α.λ. Πρακτικά δεν υπάρχει λόγο για να στροφάρετε το μοτέρ πάνω από το σημείο που παρουσιάζει τη μέγιστη ισχύ του, τη στιγμή που η πλούσια ροπή αρχίζει να κάνει αισθητή την παρουσία της σχεδόν από το ρελαντί. Εκμεταλλευόμενοι τη ροπή και αλλάζοντας πολύ γρήγορα ταχύτητες, πριν ακόμη από τις 2.000 σ.α.λ. θα καταφέρετε να κινηθείτε με σβέλτο ρυθμό στους δρόμους της πόλης απολαμβάνοντας παράλληλα εξαιρετική οικονομία καυσίμου. Εντός πόλης η κατανάλωση φτάνει “βαριά” στα έξι λίτρα ανά 100 χλμ., χωρίς να τα ακουμπάει, ενώ στον αυτοκινητόδρομο το νούμερο αυτό μπορεί και να πέσει ακόμη χαμηλότερα αν τηρείτε τα όρια ταχύτητας. Η πολύ καλή απόδοση του πολιτισμένου μοτέρ συμπληρώνεται από ένα ιδιαίτερα θελκτικό στις αλλαγές κιβώτιο με τις ελαφρώς μεγάλες διαδρομές του μαλακού επιλογέα να μην ενοχλούν σε καμία περίπτωση. Για το μοτέρ η εταιρία ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δεύτερα και τελική που αγγίζει τα 188 χλμ./ώρα.

Ομοιογένεια και φιλικότητα σε κάθε συνθήκη
Το νέο Corsa δεν δυσκολεύεται να σε πείσει για τις αρετές με τις οποίες έχει προικιστεί από την Opel, από τα πρώτα κιόλας μέτρα που θα κάνεις στο τιμόνι του. Η ποιοτικότατη λειτουργία της ανάρτησης που δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα με τις ελληνικές ανωμαλίες είναι από τα πρώτα πράγματα που θα προσέξεις με την ανάρτηση να κρατά τη συνοχή της και να ελέγχει σε πολύ μεγάλο βαθμό την επαφή των τροχών με το έδαφος και όταν ανέβει ο ρυθμός. Το ελαφρύ τιμόνι προσφέρει αμεσότητα και το πεντάλ των φρένων ακολουθεί από κοντά παρέχοντας τη δύναμη που χρειάζεται είτε κινείστε αργά είτε γρήγορα. Το Corsa είναι άνετο στην πόλη αλλά το ίδιο άνετο είναι και στον αυτοκινητόδρομο. Τα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα βρίσκονται σε χαμηλά επίπεδα με ταχύτητες αυτοκινητόδρομου με το μοντέλο της Opel να παρουσιάζεται ευθύβολο και ξεκούραστο έχοντας παράλληλα μπόλικη ροπή για ασφαλή προσπεράσματα και στον επαρχιακό. Εκεί το στιβαρό πλαίσιο αλλά και η ανάρτηση αναλαμβάνουν να διατηρήσουν τον υψηλό ρυθμό, εφόσον το επιθυμεί ο οδηγός με το Corsa να εμφανίζεται πάντα προοδευτικό και τα ηλεκτρονικά του συστήματα να λειτουργούν σωστά όταν η παρέμβαση τους κριθεί απαραίτητη.

Καλά εξοπλισμένο και σε λογικές τιμές
Οι τιμές της έκδοσης GS Line του Corsa με τον diesel κινητήρα ξεκινούν από τα 17.360 ευρώ, ενώ για τη βασική έκδοση του hatchback της Opel, με το ατμοσφαιρικό μοτέρ βενζίνης των 1,2 λίτρων και 75 ίππων, η τιμή εκκίνησης ανέρχεται στα 13.580 ευρώ. Πλούσια εξοπλισμένο και πολύ οικονομικό σε κατανάλωση το νέο Corsa παρουσιάζεται ως μια άκρως αξιόλογη πρόταση στην κατηγορία του, ακόμη περισσότερο για εκείνους που διανύουν περισσότερα χιλιόμετρα από τον μέσο χρήστη. Εσείς μπορείτε να του αντισταθείτε;

Δείτε εδώ τις τιμές και τις εκδόσεις του νέου Opel Corsa στην Ελλάδα.

Δείτε επίσης εδώ τις τιμές του αμιγώς ηλεκτρικού Corsa-e στη χώρα μας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]