Οι πωλήσεις ανά τον κόσμο έχουν αποδείξει πως τα SUV κερδίζουν συνεχώς έδαφος και ταυτόχρονα τα Mini-Van εξαφανίζονται. Έτσι, η Dacia αποφάσισε να καταργήσει το Lodgy και στη θέση του να προσφέρει ένα μεγάλο SUV.
Διαβάστε επίσης: Οι τιμές του Dacia Duster με εργοστασιακό υγραέριο
Ενδεικτικά, το επαγγελματικό όχημα της ρουμάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας πωλήθηκε σε μόλις 6.627 μονάδες στην αγορά της Γαλλίας το 2019. Την ίδια χρονιά, το δημοφιλές πλέον Dacia Duster έφτασε στις 50.000 πωλήσεις. Συνολικά, σε ολόκληρη την ευρωπαϊκή αγορά, το Duster πέτυχε 7πλάσιες πωλήσεις.
Το αποτέλεσμα αυτής της “αξιολόγησης” είναι η πρόθεση της Dacia για την παραγωγή ενός μεγαλύτερου SUV, το οποίο θα προσφέρεται ως επταθέσιο. Βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B, δηλαδή πάνω σε αυτή που αναπτύχθηκαν αυτοκίνητα όπως το Nissan Juke και το Renault Captur. Το μήκος του θα αγγίζει τα 4,5 μέτρα, ώστε να είναι εφικτή η τοποθέτηση και τρίτης σειράς καθισμάτων.
Διαβάστε επίσης: Η Dacia ετοιμάζει το πιο προσιτό ηλεκτρικό της Ευρώπης
Κάτω από το καπό είναι σίγουρο ότι θα υπάρχει ο χιλιάρης 3κύλινδρος TCE και ο 4κύλινδρος 1.3 λτ. της ίδιας οικογένειας. Μοναδικός κινητήρας που θα τροφοδοτείται με πετρέλαιο είναι ο 1.5 dCi, ενώ πιθανό είναι το σενάριο να δούμε και μία υβριδική έκδοση 140 ίππων που θα προέρχεται από το Renault Clio E-Tech.
Το επίσημο ντεμπούτο του πρώτου επταθέσιου SUV της Dacia στην ευρωπαϊκή αγορά υπολογίζεται ότι θα γίνει στα μέσα του 2021.