Mazda MX-5 Mk1: Με νέα ανταλλακτικά στην Ευρώπη

Με το Mazda MX-5 1ης γενιάς να απολαμβάνει πλέον status κλασικού, οι Ιάπωνες διευρύνουν τα διαθέσιμα ανταλλακτικά του στην Ευρώπη.

Βρείτε μας στο
Mazda MX-5 νέα ανταλλακτικά Mk1

Το Mazda MX-5 Mk1 ή πρώτης γενιάς αν προτιμάτε, δεν αποτελεί απλά ένα ορόσημο για την ιαπωνική εταιρία αλλά και για ολόκληρη την κατηγορία των roadster που αναγεννήθηκε ουσιαστικά χάρη στην εμπορική του επιτυχία. Με το πρώτο MX-5 να κατατάσσεται πλέον στα ιστορικά οχήματα της FIVA, οι Ιάπωνες θέλουν να το δουν να κυκλοφορεί για πολλά ακόμη χρόνια στους ευρωπαϊκούς δρόμους και γι αυτό το λόγο διευρύνουν τα διαθέσιμα ανταλλακτικά του στις αγορές της Γηραιάς Ηπείρου ξεκινώντας από εκείνη του Ηνωμένου Βασιλείου.

Διαβάστε επίσης: Κώστας Στεφανής. Mazda MX-5 RF. Ένας ζωντανός θρύλος

Με τη ζήτηση για την πρώτη γενιά του ιαπωνικού roadster να αυξάνεται η Ιαπωνική εταιρία αναπαράγει και προσφέρει εκ νέου 156 ανταλλακτικά και εξαρτήματα για το μοντέλο της με στόχο να το κρατήσουν οι ιδιοκτήτες του όσο το δυνατό πιο κοντά στην αυθεντική του μορφή και κατάσταση. Για τα αριστεροτίμονα μοντέλα τα διαθέσιμα ανταλλακτικά φτάνουν προς το παρόν τα 117 στον αριθμό με την επιλογή για την εκ νέου παραγωγή τους να γίνεται μετά και από συζητήσεις των Ιαπώνων με τις πολυάριθμες λέσχες φίλων MX-5 που υπάρχουν στην Ευρώπη αλλά και εμπόρων που εξειδικεύονται στη συντήρηση τους.

Διαβάστε επίσης: Update για το Mazda MX-5 και οι τιμές του στην Ελλάδα

Ανάμεσα στα ανταλλακτικά που ξεχωρίζουν για το MX-5 Mk1 που ξεχωρίζουν είναι, οι σήμα κατατεθέν αναδιπλούμενοι προβολείς, η υφασμάτινη οροφή που χρησιμοποιεί το ίδιο υλικό κατασκευής για το παρμπρίζ με την αρχική και οι κλασικές πλέον ζάντες της Enkei. Η κατασκευή όλων των ανταλλακτικών και εξαρτημάτων θα γίνεται εξολοκλήρου στην Ιαπωνία χρησιμοποιώντας σύγχρονα υλικά και μεθόδους. Αυτό σημαίνει, για παράδειγμα, πως η νέα οροφή θα είναι υψηλότερης ποιότητας από εκείνη της αρχικής τοποθέτησης ενώ οι αλουμινένιες ζάντες της Enkei θα είναι ελαφρύτερες και πιο ανθεκτικές στην καταπόνηση.

Η Mazda είναι λοιπόν μία ακόμη από τις εταιρίες που φροντίζουν μοντέλα τους που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία με παρόμοιες ενέργειες, μεταξύ άλλων, να γίνονται από την FCA για τη Lancia Integrale αλλά και από την Toyota για τη Supra.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr