Συνεργασία Mercedes και BMW με φόντο την αυτόνομη οδήγηση

Σε μια συμμαχία που θα ταράξει τα νερά προχώρησαν οι κολοσσοί της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Δύο από τις πιο δυνατές φίρμες στον κόσμο της αυτοκίνησης, η Daimler AG και το BMW Group ενώνουν τις δυνάμεις τους, εστιάζοντας στη νέα γενιά τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης και υποβοήθησης οδηγού. Οι δύο εταιρείες υπέγραψαν ένα Μνημόνιο Κατανόησης, με στόχο την από κοινού εξέλιξη μιας τεχνολογίας, που θεωρείται κεντρική στην ανάπτυξη των μετακινήσεων κατά το εγγύς μέλλον. Αυτή η συνεργασία έχει μακροπρόθεσμο στόχο, καθώς αφορά επί της ουσίας σε τεχνολογίες, οι οποίες αναμένονται στην κυκλοφορία περί το 2025.

Μέχρι στιγμής, οι Daimler και BMW έχουν μεγάλη δράση στον τομέα των προηγμένων τεχνολογιών, οπότε η επερχόμενη συνεργασία τους έχει προφανή οφέλη για αμφότερες τις πλευρές. Πέραν της δεδομένης τεχνογνωσίας, η παραγωγή των τεχνολογικών συστημάτων θα επιταχυνθεί, προσφέροντας πλεονέκτημα όσον αφορά στη χρήση τους σε νέα οχήματα. Επιπλέον, θα διευκολυνθεί ο τομέας της έρευνας, καθώς οι κύκλοι καινοτομίας, γνωστοί ως innovation circles, θα μικρύνουν. Αυτό συνεπάγεται επιτάχυνση της τεχνολογικής προόδου, καθώς με αντίστοιχους οικονομικούς πόρους, θα υπάρχει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα από τη στιγμή που στον τομέα θα απασχολούνται περισσότερα μέλη των εργαστηρίων R&D.

Η συνεργασία Daimler και BMW, θα εστιάσει σε μεγάλο βαθμό στην αυτόνομη οδήγηση. Οι δύο μάρκες θα συνεργαστούν στο Επίπεδο 3 (highly automated) και Επίπεδο 4 (fully automated), που αφορά στην αυτόνομη οδήγηση σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας. Σύντομα, θα ανοίξει κουβέντα για επέκταση της συνεργασίας και σε υψηλότερα επίπεδα αυτονομίας, όπως η κίνηση τόσο σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας όσο και στις πόλεις. Όπως τονίζεται από την ανακοίνωση, οι τρέχουσες τεχνολογικές έρευνες από την πλευρά κάθε μάρκας δε θα επηρεαστούν από αυτή τη συνεργασία, ενώ αμφότερες βλέπουν με καλό μάτι το ενδεχόμενο περαιτέρω συνεργασιών με εταιρείες τεχνολογίας ή αυτοκινητοβιομηχανίες, στον συγκεκριμένο τομέα.


Η Daimler AG, με προμετωπίδα την Mercedes-Benz, έχει αναπτύξει εδώ και χρόνια πολλά συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Μέσα στο 2019, αναμένεται να παρουσιαστεί στο San Jose της Silicon Valley, σε συνεργασία με την Bosch, το πρώτο πιλοτικό πρόγραμμα αυτόνομων οχημάτων σε αστικό περιβάλλον. Στις αρχές της επόμενης δεκαετίας, η φίρμα θα παρουσιάσει οχήματα με αυτοματοποίηση υψηλού επιπέδου (Επίπεδο 3) και με πλήρη αυτοματοποίηση (Επίπεδο 4/5). Σύμφωνα με τους ανθρώπους της, είναι η πλέον έτοιμη να υποδεχθεί την αυτόνομη οδήγηση, αυτοκινητοβιομηχανία, έχοντας εξελίξει αντίστοιχα συστήματα για επιβατικά αυτοκίνητα, φορτηγά, λεωφορεία και vans.

Από την πλευρά του, το BMW Group δίνει βάρος στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης από το 2006. Από το 2017 διαθέτει ανεξάρτητο ερευνητικό τμήμα, το Autonomous Driving Campus στο Unterschleissheim, βόρεια του Μονάχου, όπου χρησιμοποιούνται οι τελευταίες εξελίξεις σε επίπεδο software. Ακόμη, 70 αυτοκίνητα δοκιμών κινούνται ανά τον κόσμο, συγκεντρώνοντας δεδομένα τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία τεχνητής νοημοσύνης (A.I) στα αυτόνομα συστήματα. Η συγκεκριμένη γενιά τεχνολογικών εξελίξεων αναμένεται στην αγορά το 2021.

Αναμφίβολα, η συνεργασία μεταξύ Daimler και BMW δίνει διαφορετική οντότητα στο “παιχνίδι” της εξέλιξης των αυτόνομων οχημάτων, στο οποίο εκτός από τις αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν μπει και εταιρείες τεχνολογίας, όπως Google, Microsoft κ.α.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]