Δοκιμάζουμε το κορεάτικο, 1600άρι, τούρμπο B-SUV – 138 ίπποι και χαμηλή κατανάλωση

Δοκιμάζουμε το κορεάτικο 1600άρι τούρμπο B-SUV με 138 ίππους και τα "επιθετικά" στοιχεία της N Line έκδοσης. Δείτε τις εντυπώσεις μας, αλλά και την τιμή του δημοφιλούς B-SUV...

Το Hyundai Kona πριν από λίγο καιρό είχε ανανεωθεί αισθητικά και η πρώτη μας γνωριμία μαζί του είχε γίνει στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Τώρα, ήρθε η στιγμή για την δοκιμή της βενζινοκίνητης έκδοσης. Πάμε να τον γνωρίσουμε πιο αναλυτικά στην έκδοση N Line της δοκιμής, η οποία διακρίνεται για τις “επιθετικές” τις πινελιές, εντός και εκτός!

Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση, εκεί όπου το Hyundai Kona απέκτησε μερικές “πινελιές” ανανέωσης. Στο εμπρός τμήμα φέρει μία LED λωρίδα που διατρέχει όλο το εμπρός μέρος από άκρο σε άκρο. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και στο πίσω μέρος, με την φωτεινή λωρίδα να “ελκύει” τα βλέμματα. Pixelated Seamless Horizon Lamp την ονομάζει η εταιρεία και η… νυχτερινή υπογραφή του αυτοκινήτου είναι έντονη. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το αυξημένο μήκος του νέου Hyundai Kona αγγίζει τα 4.355 χλστ. (N Line: 4.385 χλστ.), το πλάτος τα 1.825 χλστ. και το ύψος τα 1.570 χλστ. (N Line: 1.580 χλστ.). Όπως ήδη αναφέραμε, το συγκεκριμένο μοντέλο φέρει την έκδοση N Line, η οποία διαφοροποιείται εξωτερικά με στοιχεία όπως οι ζάντες αλουμινίου, η διπλή χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης στο πίσω μέρος.

Αξιοσημείωτα στοιχεία στην καμπίνα είναι το “αιωρούμενο” C-Pad, όπως ονομάζεται, το οποίο απαρτίζεται από διπλές οθόνες 12,3 ιντσών. Αυτή που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι αναλαμβάνει ρόλο πίνακα οργάνων, παρέχοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό. Η κεντρική οθόνη συνοδεύεται και από αρκετούς “φυσικούς” διακόπτες που είναι αρκετά χρήσιμοι, ώστε ο οδηγός να αλλάζει το κεντρικό μενού χωρίς να αποσπάται η προσοχή του. Κάπου εδώ να αναφέρουμε ότι υπάρχει και το σύστημα “Blind View Monitor”. Μόλις ο οδηγός βγάζει φλας, ανοίγει κάμερα που προβάλλει τη νεκρή γωνία. Έτσι, γίνονται για παράδειγμα πιο ασφαλείς οι αλλαγές λωρίδας αν και θέλει εξοικείωση και συνήθεια για να πάει το μάτι σου στην εικόνα της κάμερας στο ταμπλό και όχι στον καθρέφτη. Στην περίπτωση της N Line έκδοσης, υπάρχουν αρκετά στοιχεία που κάνουν το Kona να ξεχωρίζει. Το εσωτερικό διαθέτει σπορ μεταλλικά πεντάλ, τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων N Line, καθώς και κόκκινες πινελιές παντού. Τα σπορ καθίσματα N Line κοσμούνται με το λογότυπο N και εντυπωσιακές κόκκινες ραφές, τις οποίες συναντάμε επίσης στις επενδύσεις των θυρών και στο υποβραχιόνιο.

Πάμε και στους χώρους, όπου το Hyundai Kona παρέχει έξυπνες θήκες για μικροαντικείμενα στην κεντρική κονσόλα και όχι μόνο. Υπάρχουν μεγάλες “τσέπες” στις πόρτες, αλλά και επαρκείς χώρος για τις αποσκευές που αγγίζει τα 466 λτ. και εκτοξεύεται στα 1.300 με διπλωμένη την πίσω σειρά καθισμάτων.

Όπως προαναφέραμε το συγκεκριμένο Hyundai Kona της δοκιμής μας είναι βενζινοκίνητο. Χρησιμοποιεί τον τούρμπο κινητήρα 1,6 λτ. που αποδίδει 138 ίππους και συνεργάζεται με 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT. Με τον 1600άρη να παρουσιάζεται “γεμάτος” από χαμηλά, το Hyundai Kona καταφέρνει να δημιουργεί μία οδηγοκεντρική αύρα, ειδικά στην έκδοση N Line με τα “sportive” καλούδια. Στην περίπτωση που επιλέγεται το SPORT πρόγραμμα οδήγησης, αλλάζουν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κιβωτίου, ενώ το ίδιο γίνεται με την απόκριση του κινητήρα αλλά και την αίσθηση από το τιμόνι. Τα φρένα αποδείχθηκαν ανθεκτικά σε παρατεταμένη χρήση, με στάνταρ δίσκους στον πίσω άξονα σε όλες τις εκδόσεις. Όσον αφορά στην κατανάλωσή του, εμείς σε πραγματικές συνθήκες μετρήσαμε 6.1 λίτρα/100 χλμ.

Η τιμή του Hyundai Kona στην χώρα μας ξεκινά από τα 24.290 ευρώ για την έκδοση των 1.0 λτ. 48V Hybrid των 120 ίππων. Στην περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής μας, οι τιμές ξεκινούν από τα 25.290 ευρώ, ενώ το αυτοκίνητο που βλέπετε στις πιο πάνω εικόνες, είναι η έκδοση N Line που με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη κοστίζει 27.990 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

To Ioniq 5 ανανεώθηκε και το δοκιμάζουμε στην έκδοση με την μεγάλη μπαταρία! Δείτε τις εντυπώσεις μας και την πραγματική κατανάλωση......
Ένα από τα C-SUV με την πιο πλήρη γκάμα κινητήρων! Αυτή τη φορά το δοκιμάζουμε στην full hybrid έκδοση που συνδυάζει και τετρακίνηση......
Με ήπια υβριδικό κινητήρα, αυτόματο κιβώτιο και πακέτο εξοπλισμού "N Line"! Δείτε τις εντυπώσεις μας από την πιο "πληθωρική" έκδοση......
Μέχρι σήμερα τα Hyundai στο τιμόνι τους είχαν το σήμα της μάρκας, που ήταν το αρχικό γράμμα "H". Το νέο KONA όμως έχει τέσσερις αινιγματικές...
Με ήπια υβριδικό κινητήρα, αυτόματο κιβώτιο και πακέτο εξοπλισμού "N Line"! Δείτε τις εντυπώσεις μας από την πιο "πληθωρική" έκδοση......
Το συγκεκριμένο μοντέλο διακρίνεται για την χαμηλή του κατανάλωση! Δείτε πόσο κοστίζει πλέον στην πλήρως υβριδική του έκδοση......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής