Επίθεση σε όλα τα μέτωπα από την Peugeot η οποία μετά το 208 και το 2008, παρουσίασε με κάθε επισημότητα το νέο της pickup, το οποίο ονομάζεται Landtrek και έχει σκοπό να τα βάλει με παραδοσιακές δυνάμεις της κατηγορίας.
Εξάλλου η Peugeot δεν είναι καμιά εταιρεία που δεν ξέρει από επαγγελματικά οχήματα, αφού χρόνια τώρα κατασκευάζει μερικά από τα πλέον επιτυχημένα μοντέλα σε ελαφρά επαγγελματικά.
Διαβάστε ακόμη: Ανέβηκαν σε Ferrari για selfie και θα τους κοστίσει ακριβά…
Το Peugeot Landtrek ακολουθεί πιστά τις αρχές της κατηγορίας με δυνατότητα φόρτωσης ενός τόνου και ρυμούλκησης 3,5 τόνων, ενώ θα διατίθεται σε μονοκάμπινη και διπλοκάμπινη έκδοση καθώς και μονοκάμπινο χωρίς καρότσα.
Μάλιστα θα έχει εκδόσεις πετρελαίου αλλά και βενζίνης, προκειμένου να ικανοποιήσει όσο περισσότερους αγοραστές μπορεί, επαγγελματίες ή μη. Σύμφωνα με τους ίδιους τους Γάλλους, για την εξέλιξη του Peugeot Landtrek συνεργάστηκαν με προμηθευτές από Ευρώπη, Ιαπωνία και Η.Π.Α. προκειμένου να διασφαλίσουν το καλύτερο αποτέλεσμα. Μάλιστα, τονίζουν πως πραγματοποιήθηκαν δοκιμές 2.000.000 χιλιομέτρων σε κάθε τερέν και με ποικίλες κλιματολογικές συνθήκες.
Δείτε επίσης: Top 25 εταιρειών και μοντέλων σε πωλήσεις στην Ευρώπη
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με την σειρά. Σχεδιαστικά το Peugeot Landtrek έχει να επιδείξει το χαρακτηριστικό εμπρός μέρος των γαλλικών μοντέλων με τη μεγάλη μάσκα να ξεχωρίζει, ενώ στο πλάι διακρίνονται έντονα νεύρα στις πόρτες και στα φτερά. Στο πίσω μέρος, τα φώτα είναι ευμεγέθη, ενώ η πόρτα της καρότσας στην μονοκάμπινη έκδοση, θα μπορεί να ανοίξει και έως 180 μοίρες (σε εκδόσεις χωρίς προφυλακτήρα).
Το μήκος του αμαξώματος είναι στα 5.33 μέτρα στην διπλοκάμπινη έκδοση, ενώ στην μονοκάμπινη είναι στα 5.39 μέτρα. Και στις δύο περιπτώσεις, το πλάτος είναι στα 1.92 μέτρα, το ύψος από 1.829 έως 1.897 μέτρα και η απόσταση από το έδαφος στα 214 – 235 χλστ. Οι διαστάσεις της καρότσας από την άλλη είναι 1.630 χλστ. (διπλοκάμπινο) και 2.430 χλστ. (μονοκάμπινο) σε μήκος και 1.220 χλστ. (διπλοκάμπινο) 1.638 χλστ. (μονοκάμπινο) σε πλάτος. Σύμφωνα με την Peugeot, στην καρότσα του διπλοκάμπινου μπορούν να φορτωθούν δύο ευρωπαλέτες ανάμεσα στους θόλους των τροχών, ενώ σε αυτήν του μονοκάμπινου τρεις. Το ωφέλιμο βάρος μπορεί να φτάσεις τους 1.2 τόνους, ενώ προαιρετικά υπάρχει φωτισμός LED στην καρότσα.
Στο εσωτερικό από την άλλη, η Peugeot κάνει λόγο για σύγχρονο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, καθώς και για ποιοτικά υλικά και προσεγμένη εργονομία, ενώ αναφέρει πως ανάλογα με την έκδοση θα μπορούν να φιλοξενηθούν έως και έξι επιβάτες. Φυσικά θα υπάρχει σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής και όλες τις δυνατότητες συνδεσιμότητας με smart συσκευές.
Στα μοτέρ τώρα, το Peugeot Landtrek έχει να επιδείξει δύο επιλογές. Συγκεκριμένα κάτω από το καπό του θα μπορεί να μπει ο diesel 1.9 λτ. 150 ίππων και 350 Nm ροπής ή ο βενζινοκινητήρας 2.4 λτ. με 210 ίππους και 320 Nm ροπής. Το Peugeot Landtrek θα διατίθεται ως πισωκίνητο ή τετρακίνητο, με το δεύτερο να έχει και επιλογή υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων. Οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής είναι στις 30, 26 και 25 μοίρες αντίστοιχα.
Το λανσάρισμα του Peugeot Landtrek θα πραγματοποιηθεί στο τέλος του 2020, αρχής γενομένης από την αγορά της Λατινικής Αμερικής και της υποσαχάριας Αφρικής, ενώ προς το παρόν η Ευρώπη δεν είναι στα σχέδια της μάρκας. Κάτι που πάντως είναι αρκετά πιθανό να αλλάξει στο μέλλον, αναλόγως των απαιτήσεων της ευρωπαϊκής αγοράς πάντα.