Αθήνα-Αγρίνιο με ηλεκτρικό: Ταξιδέψαμε και… ευπειθώς αναφέρουμε!

Αθήνα-Αγρίνιο σε λιγότερο από τρεις ώρες, σαν να οδηγούμε θερμικό! Γίνεται; Ο στόχος ήταν να κινηθούμε στα νόμιμα όρια ταχύτητας χωρίς στάση για φόρτιση....

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ταξίδι με ηλεκτρικό

Οι “αρετές” των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην πόλη έχουν τονιστεί πολλάκις, στον αυτοκινητόδρομο όμως τα ηλεκτρικά “παίζουν” εκτός έδρας. Ή μήπως όχι; Η δοκιμή του Hyundai Kona Electric 64kWh συνέπεσε με ένα προγραμματισμένο ταξίδι μου μέχρι το Αγρίνιο. Οπότε δεν έχασα την ευκαιρία να ταξιδέψω από την Αθήνα μέχρι εκεί προκειμένου να δω στην πράξη αν θα τα καταφέρει σε πραγματικές συνθήκες!

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή ανανεωμένο Hyundai Kona 1.6T DCT 198 PS

Γράφοντας “πραγματικές συνθήκες” εννοώ ότι το ταξίδι πραγματοποιήθηκε ακριβώς όπως με ένα θερμικό όχημα. Στο αυτοκίνητο ήμασταν δύο ενήλικες επιβάτες με τις αποσκευές μας, το σύστημα κλιματισμού ρυθμίστηκε στην αυτόματη λειτουργία και στους 22 βαθμούς Κελσίου (+θερμαινόμενα καθίσματα), ενώ η ταχύτητα συμμορφωνόταν με τα νόμιμα όρια ταχύτητας της διαδρομής (στα περισσότερα σημεία 100-130 χλμ./ώρα). Όσο για την θερμοκρασία, όπως θα δείτε και στις σχετικές φωτογραφίες, κινήθηκε κοντά στους 5 βαθμούς Κελσίου (η χαμηλότερη τιμή που παρατήρησα ήταν 1°C).

Παρασκευή 14 Ιανουαρίου, λοιπόν, ώρα 18:42 και το ταξίδι με το αθόρυβο Hyundai Kona Electric ξεκινά από την Λεωφ. Αθηνών (Αιγάλεω) και την στάθμη της μπαταρίας να βρίσκεται στο 91%. Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα έγινε αντιληπτή η κορυφαία ποιότητα κύλισης του κορεάτικου μοντέλου και η απουσία αεροδυναμικών θορύβων. Με την ταχύτητα να κυμαίνεται από τα 100 μέχρι τα 130 χλμ./ώρα και χωρίς να χρειαστεί καμία στάση, στις 20:27 βρισκόμουν στην γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου “Χαρίλαος Τρικούπης” και η στάθμη της μπαταρίας είχε μειωθεί στο 37%. Εννοείται ότι δεν δημιουργήθηκε κανένα άγχος αυτονομίας, αφού τα υπολειπόμενα χιλιόμετρα (περίπου 130 χλμ.) ήταν πολύ περισσότερα από την απόσταση μέχρι το Αγρίνιο (70 χλμ.).

Κάπως έτσι, το ταξίδι συνεχίστηκε με αμείωτο ρυθμό και σύμφωνα πάντα με τα προβλεπόμενα ανώτατα όρια ταχύτητας, μέχρι την έξοδο της Ιονίας Οδού προς Αγρίνιο. Ακολούθησαν λίγα χιλιόμετρα επαρχιακού δρόμου και το ταξίδι ολοκληρώθηκε άνετα, ξεκούραστα και χωρίς καθόλου άγχος στις 21:37 (μία ολιγόλεπτη στάση). Όπως θα δείτε και στην σχετική φωτογραφία που παραθέτω, το ταξίδι των περίπου 270 χλμ. ολοκληρώθηκε σε λιγότερο από τρεις ώρες και η μέση κατανάλωση διαμορφώθηκε στα 17,8 kW/100 χλμ. Το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας ήταν στο 16% και τα υπολειπόμενα χιλιόμετρα (αν συνέχιζα με τον ίδιο ρυθμό) ήταν 58. Αυτό ήταν, το Hyundai Kona Electric ολοκλήρωσε το ταξίδι σε ρυθμούς… θερμικού, χωρίς να γίνει στάση φόρτισης και έχοντας ακόμη σχεδόν 60 χλμ. να διανύσει στις ίδιες συνθήκες. Να τονίσω σε αυτό το σημείο πως αν είχαμε ξεκινήσει με 100% και όχι με 91% φόρτιση, θα είχαμε ολοκληρώσει το ταξίδι μας με υπολειπόμενη ενεργεία μπαταρίας στο 25%+.

Στο ταξίδι της επιστροφής ακολουθήθηκε ο ίδιος ρυθμός οδήγησης, με το Hyundai Kona Electric να είναι “φορτωμένο” στα όριά του αυτή την φορά, καθώς έφυγα από το Αγρίνιο με… γεμάτο πορτμπαγκάζ ως συνήθως! Μόνο που ξεκίνησα από Αγρίνιο με λιγότερη μπαταρία ώστε να δοκιμάσω και κάποιον φορτιστή του αυτοκινητόδρομου και να βιώσω και αυτή την εμπειρία, προκειμένου να σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου. Μία ολιγόλεπτη στάση σε φορτιστή της “NRG Energy” ισχύος 50 kW ήταν αρκετή ώστε η μπαταρία να φορτιστεί από το 66% στο 77% (60-70 χλμ. επιπλέον) και να φτάσω άνετα μέχρι την Αθήνα αλλά και να δοκιμάσουμε στην πράξη την διαδικασία φόρτισης σε ταχυφορτιστή.

Συμπέρασμα
Το ηλεκτρικό Hyundai Kona Electric με μπαταρία χωρητικότητας 64 kWh μου άφησε άκρως θετικές εντυπώσεις στο ταξίδι Αθήνα-Αγρίνιο, μιας και δεν αγχώθηκα σε κανένα σημείο της διαδρομής ώστε να αναγκαστώ να μειώσω ταχύτητα, ενώ απέδειξε ότι με αυτόν τον ρυθμό μπορεί να ολοκληρώσει ένα ταξίδι περίπου 350 χιλιομέτρων. Πέρα από γρήγορο ήταν και υπερβολικά οικονομικό, αφού η μέση κατανάλωση περιορίστηκε στις 17,8 kWh/100 χλμ. και δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω κάποιον σταθμό φόρτισης του οδικού δικτύου στην διαδρομή μας από Αθήνα μέχρι Αγρίνιο.

Λίγα λόγια για το Hyundai Kona Electric 204 PS
Tο ταξίδι πραγματοποιήθηκε με την ισχυρή έκδοση του Hyundai Kona Electric. Εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων και 395 Nm ροπής, ενώ την τροφοδοσία του αναλαμβάνει μία μπαταρία χωρητικότητας 64 kWh. Η αυτονομία φτάνει έως τα 484 χλμ., με τη Hyundai να ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα και τελική 167 χλμ./ώρα. Όσο για την φόρτιση, με τον στάνταρ ενσωματωμένο φορτιστή των 7,2 kW, το ηλεκτρικό Kona απαιτεί σύμφωνα με τους Κορεάτες περί τις 9 ώρες και 15 λεπτά για την φόρτιση. Με ταχυφορτιστή 100 kW ο χρόνος φόρτισης πέφτει στα μόλις 47 λεπτά για φόρτιση από το 10% έως και το 80%. Στο εσωτερικό υπάρχει μία οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με διαγώνιο στις 10,25 ίντσες, ενώ άλλη μία οθόνη 10,25″ βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και αναλαμβάνει τον ρόλο του ψηφιακού πίνακα οργάνων. Εκεί υπάρχουν και τα paddles που ρυθμίζουν την ένταση της ανάκτησης ενέργειας σε τρία επίπεδα, ενώ τρία είναι και τα προγράμματα οδήγησης που επεμβαίνουν μεταξύ άλλων και στην ισχύ του κινητήρα (Eco, Normal και Sport).

H τιμή του Hyundai Kona Electric με την μεγάλη μπαταρία των 64 kWh ξεκινά από τα 43.490 ευρώ. Έπειτα από έκπτωση λιανικής και κρατική επιδότηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου, το τελικό κόστος απόκτησης ορίζεται στα 33.474 ευρώ. Τέλος, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι υπάρχει εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων διάρκειας πέντε ετών και εργοστασιακή εγγύηση μπαταρίας υψηλής τάσης διάρκειας 8 ετών ή 160.000 χλμ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.