Δοκιμή Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS Auto

Με το αυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο στον εξοπλισμό του το Ford Puma σου λύνει τα χέρια στην δύσκολη καθημερινότητα και όχι μόνο.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ο πολυβραβευμένος 1000άρης Ecoboost στην έκδοση των 125 ίππων βρίσκει στο “πρόσωπο” του νέου 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της Ford έναν αξιόλογο συνεργάτη που κάνει κάθε επαφή με το μικρό SUV της Ford ακόμη πιο απλή και ευχάριστη. Το δοκιμάζουμε στην έκδοση ST Line και σας αναφέρουμε.

Περί αυτόματου κιβωτίου ο λόγος
Προς το παρόν στη γκάμα του Puma, το αυτόματο εφτάρι κιβώτιο προσφέρεται μόνο με τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα των 125 ίππων. Έτσι το μικρό SUV διαχωρίζει τη θέση του από τις υπόλοιπες ήπια υβριδικές εκδόσεις που συνδυάζουν τα μοτέρ τους με το μηχανικό εξάρι κιβώτιο της Ford.

Η λειτουργία του κιβωτίου επηρεάζεται από τα προγράμματα λειτουργίας που έχει ο οδηγός στη διάθεση του με τις μεγαλύτερες διαφορές να γίνονται εμφανείς μεταξύ των προγραμμάτων Eco, Normal και Sport, τα οποία αλλάζουν παράλληλα και τη “διάθεση” του κινητήρα. Το κιβώτιο φέρει επίσης και χειροκίνητη λειτουργία με τις αλλαγές των σχέσεων να πραγματοποιούνται από μικρά σε μέγεθος “αυτάκια” πίσω από το τιμόνι.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 125 PS

Στο πρόγραμμα Eco το βάρος πέφτει στην οικονομία καυσίμου με το μοτέρ να γίνεται πιο ράθυμο στην απόκριση του και το κιβώτιο να αλλάζει νωρίς σχέσεις ώστε να φτάσει γρήγορα στην 6η ή 7η ταχύτητα και να τις κρατήσει παράλληλα όσο μπορεί. Τα πράγματα μπαίνουν σε μια… κανονικότητα στο Normal όπου ο κινητήρας ξεκινά να δείχνει τον πραγματικά ευχάριστο χαρακτήρα του με άμεση απόκριση από πολύ χαμηλά και το κιβώτιο να αλλάζει τις σχέσεις σε υψηλότερες περιστροφές.

Στη λειτουργία Sport το μοτέρ τα δίνει όλα και σε συνδυασμό με το κιβώτιο που κρατά τις αλλαγές μέχρι τα κόκκινα η έμφαση στις επιδόσεις είναι παραπάνω από εμφανής. Είτε ως αυτόματο είτε με επιλεγμένη τη χειροκίνητη λειτουργία, το κιβώτιο πραγματοποιεί τις αλλαγές γρήγορα, στα ανεβάσματα και τα κατεβάσματα, ενώ ως πλήρως αυτόματο η λειτουργία του περνά σχεδόν απαρατήρητη. Οι επτά σχέσεις εκμεταλλεύονται ακόμη πιο σωστά την απόδοση του κινητήρα και δίνουν την αίσθηση πως τουλάχιστον οι δύο πρώτες ταχύτητες είναι πιο κοντές σε κλιμάκωση έναντι του μηχανικού. Ο ζωντανός από τις χαμηλές στροφές 3κύλινδρος δίνει μάλιστα την εντύπωση ότι κάποιο ήπια υβριδικό σύστημα τον… υποβοηθά στις εκκινήσεις από στάση, όπως συμβαίνει στις mHEV εκδόσεις του Puma.

Ο 3κύλινδρος κινητήρας αποδίδει 125 ίππους και 170 Nm ροπής και με την άμεση απόκριση στο γκάζι δεν δυσκολεύεται να δείξει ότι είναι ένα από τα καλύτερα turbo 1000άρια μοτέρ της αγοράς. Σύμφωνα με τη Ford τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 10,2 δευτερόλεπτα και η τελική φτάνει στα 190 χλμ./ώρα. Παράλληλα η κατανάλωση κατά το πρότυπο WLTP φτάνει στα 6,1-6,5 λίτρα/100 χλμ. με τη μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής να ανέρχεται στα 7,4 λίτρα/100χλμ.

Κατά τα άλλα το Ford Puma δεν διαφέρει από τις υπόλοιπες εκδόσεις του και στο δρόμο δεν δυσκολεύεται να δείξει τον ευχάριστο και ολοκληρωμένο χαρακτήρα του. Η ποιότητα κύλισης κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα και η αίσθηση της ενισχύεται παρά τη σχετικά σφιχτή αίσθηση που δίνει η ανάρτηση, η οποία ωστόσο έχει ποιοτικά χαρακτηριστικά στη λειτουργία της και δεν δυσκολεύεται με την απορρόφηση των περισσότερων ανωμαλιών του οδοστρώματος. Τα επίπεδα θορύβου μέσα στην καμπίνα του Puma είναι χαμηλά ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες και αυτό του επιτρέπει να ταξιδεύει γρήγορα χωρίς να κουράζει τους επιβάτες του.

Το Ford Puma θα καλύψει γρήγορα έδαφος και στον επαρχιακό κάτι που θα κάνει και ευχάριστα. Οι κλίσεις είναι περιορισμένες, το τιμόνι είναι άμεσο και προσφέρει ικανή ποσότητα πληροφοριών στον οδηγό, ενώ από κοντά ακολουθούν και τα φρένα που δεν προβληματίζονται και σταματούν γρήγορα το μικρό SUV της Ford χωρίς να δείχνουν σημάδια κόπωσης σε λογική χρήση.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Ford Puma ST Line X mHEV 155 PS

Η σύγχρονη και δυναμική εμφάνιση του Puma συνοδεύεται από μια μοντέρνα και σοβαρή στην όψη καμπίνα που έχει κατασκευαστεί από ποιοτικά υλικά. Οι προσφερόμενοι χώροι είναι ικανοποιητικότατοι για τέσσερις ενήλικες επιβάτες, τη στιγμή που ο χώρος αποσκευών με τα καθίσματα στη θέση του φτάνει στα 402 λίτρα. Μην ξεχάσουμε και το Mega Box που βρίσκεται κάτω από τον χώρο αποσκευών, έχει 50 λίτρα συνολικά χωρητικότητα και φέρει και τάπα αποστράγγισης, και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με διαφορετικούς τρόπους για να ικανοποιήσει ένα ευρύ φάσμα αναγκών.

Η τιμή του Ford Puma, στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση ST Line με τον 1000άρη κινητήρα βενζίνης των 125 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο ξεκινά από τα 23.951 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr