Οι χρόνοι των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης

Οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης της Formula1 πραγματοποιήθηκαν στη Βαρκελώνη και πρόσφεραν τα πρώτα συμπεράσματα για τη νέα χρονιά

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula1 ξεκινά στις 15-17 Μαρτίου, παραδοσιακά από το Albert Park της Μελβούρνης, στην Αυστραλία. Μέχρι τότε όμως, οι ομάδες έχουν διανύσει πολλά χιλιόμετρα δοκιμών, ώστε να παρουσιαστούν έτοιμες στο πρώτο ραντεβού της αγωνιστικής σεζόν.

Η πρώτη συνάντηση για τις ομάδες της F1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα της Βαρκελώνης, για τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης, οι οποίες είχαν διάρκεια δύο εβδομάδων. Αν και στην πράξη η εξαγωγή συμπερασμάτων δεν είναι απόλυτα ασφαλής, καθώς η κάθε ομάδα έχει ως κύριο γνώμονα τη δική της εξέλιξη και όχι τον ανταγωνισμό, εντούτοις πάντοτε η συγκεκριμένη διαδικασία προσφέρει λόγους συζήτησης.

Οι χρόνοι της τελευταίας ημέρας, ανά sector Πηγή: F1

Κύριο σημείο εστίασης υπήρξε η προσαρμογή στις αλλαγές των κανονισμών, οι οποίες αφορούν στο σχεδιασμό της εμπρός πτέρυγας των μονοθεσίων. Με αυτή την αλλαγή, επιδιώκεται το μονοθέσιο που βρίσκεται πίσω να μπορεί να ακολουθήσει πιο εύκολα και για περισσότερη ώρα, ένα προπορευόμενο. Απώτερος στόχος, είναι να αυξηθούν οι προσπεράσεις και κατά συνέπεια, οι μάχες εντός πίστας κατά τη διάρκεια των αγώνων.


Χαμόγελα για Ferrari και Vettel

Οι ομάδες συνέλεξαν δεδομένα, ενώ παράλληλα δοκίμασαν τόσο την αξιοπιστία, όσο και την ταχύτητα των μονοθεσίων τους. Κάθε ομάδα είχε ένα όχημα στην πίστα, οπότε οι οδηγοί μοιράζονταν σε αυτό με αποτέλεσμα να μην οδηγούν κάθε ημέρα. Την τελευταία ημέρα, ο Sebastian Vettel (Ferrari) σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, εμπρός από τον Lewis Hamilton (Mercedes). Αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία, είναι πως η μεταξύ τους διαφορά ήταν μόλις 3 χιλιοστά του δευτερολέπτου (0,003 δευτερόλεπτα), γεγονός που δίνει τα εχέγγυα για μια συναρπαστική χρονιά σε επίπεδο συναγωνισμού. Βέβαια, για να είμαστε βέβαιοι ότι η μάχη τους ήταν “στα ίσια” θα έπρεπε να γνωρίζουμε το φορτίο καυσίμου που είχε ο καθένας εκείνη τη στιγμή. Ένα δεδομένο κοινό στοιχείο, ήταν πως αμφότεροι χρησιμοποιούσαν την μαλακή γόμα (C5) της Pirelli.

Οι δύο πρωταγωνίστριες ομάδες των τελευταίων ετών, έδειξαν να έχουν σημαντική διαφορά από τις υπόλοιπες, καθώς το επόμενο “γκρουπ” ομάδων βρίσκεται 6 δέκατα (0,6 δευτερόλεπτα) πιο πίσω. Τον τρίτο χρόνο πέτυχε ο Nico Hulkenberg (Renault), ενώ στην 4η θέση βρέθηκε o Daniil Kvyat (Toro Rosso), εμπρός από τον Carlos Sainz (McLaren). Την τελευταία ημέρα, η Red Bull Honda δεν έκανε πολλούς γύρους λόγω προβλήματος με το κιβώτιο ταχυτήτων. Ο Max Verstappen μπορεί να βρέθηκε στην 8η θέση της άτυπης κατάταξης, ωστόσο ήταν ο μοναδικός που χρησιμοποίησε πιο σκληρή γόμα (C3) ελαστικών. Συνολικά, η Red Bull Honda θεωρείται πως έχει τη δυναμική να βρεθεί στην 3η θέση, κοιτώντας μάλιστα προς την κορυφή, δηλαδή στις Ferrari και Mercedes.

Δυστυχώς, δεν ήταν ευχάριστα τα μαντάτα από τη Williams, καθώς ξεκίνησε με αργοπορία τις δοκιμές, ωστόσο ο Robert Kubica αναγκάστηκε να σταματήσει νωρίς. Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας Paddy Lowe, σημαντικά κομμάτια του πλαισίου έφτασαν στο στάδιο της αποσύνθεσης, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να εξαχθούν χρήσιμα δεδομένα είτε για το αυτοκίνητο, είτε για την απόδοση του Πολωνού πιλότου.

Οι χρόνοι που σημειώθηκαν την τελευταία ημέρα (ανά ομάδα)
1. Ferrari (Sebastian Vettel) – 1:16.221
2. Mercedes (Lewis Hamilton) – 1:16.224
3. Renault (Nico Hulkenberg) – 1:16.843
4. Toro Rosso (Daniil Kvyat) – 1:16.898
5. McLaren (Carlos Sainz) – 1:16.913
6. Haas (Romain Grosjean) – 1:7.076
7. Alfa Romeo (Kimi Raikkonen) – 1:17.239
8. Red Bull (Max Verstappen) – 1:17.709
9. Racing Point (Sergio Perez)) – 1:17.791
10. Williams (Robert Kubica) – 1:18.993

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]