O απολογισμός

    Οι Μάνος και Κώστας Στεφανής κάνουν τον απολογισμό τους για το φετινό Ράλι Ακρόπολις, το οποίο παρά την εγκατάλειψη, τους επέτρεψε να εξάγουν χρήσιμα συμπεράσματα.

    pornohub
    sex videos
    mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
    Βρείτε μας στο
    Stefanis X2 Acropolis Rally 03

    Το Ράλι Ακρόπολις 2022 πέρασε στην ιστορία και καθώς η σκόνη, κυριολεκτικά και μεταφορικά, έχει κατακαθίσει, οι Μάνος και Κώστας Στεφανής μας μεταφέρουν όσα έγιναν, κατά την επιστροφή στη δράση μετά από 15 χρόνια.

    Στον εθνικό μας αγώνα, το δίδυμο μοιράστηκε ένα Hyundai i20 N Rally2 που προετοίμασε και συντήρησε τεχνικά, η ιταλική GB Motors.

    Χορηγοί της συμμετοχής των Μάνου και Κώστα Στεφανή στο Ράλι Ακρόπολις, ήταν η Hyundai Hellas και η Coral A.E. – Shell Licensee.


    Στον αγωνιστικό τομέα, το Ράλι Ακρόπολις είχε πιστοποιήσει εξαρχής, την προσωπικότητα που το έχει καταστήσει σε θρύλο του WRC. Από την διαδικασία των αναγνωρίσεων, είχε φανεί πως η φετινή εκδοχή του αγώνα θα είναι πιο σκληρή από την περσινή, οπότε οι Μάνος και Κώστας Στεφανής εστίασαν στην προστασία του Hyundai i20 N Rally2.

    Στην εντυπωσιακή υπερειδική του ΟΑΚΑ, όπου συγκεντρώθηκαν περισσότερες από 60.000 θεατών, οι Μάνος και Κώστας έβαλαν σε πρώτο πλάνο την προστασία του αυτοκινήτου, προκειμένου να ξεκινήσουν αλώβητοι το δύσκολο σκέλος της Παρασκευής 9 Σεπτεμβρίου, κατά το οποίο δεν υπήρχε ενδιάμεσο σέρβις.

    Stefanis X2 Acropolis Rally 02

    Όπερ και εγένετο, με την προσοχή να είναι ο βασικός γνώμονας στις ειδικές διαδρομές της Κορινθίας. Πράγματι, στη διαδρομή «Λουτράκι» το πλήρωμα απέφυγε κάθε κακοτοπιά, αφού εξαρχής ο στόχος ήταν να τερματίσει το φετινό Ράλι Ακρόπολις χωρίς τη χρήση SupeRally. Κυρίως η Παρασκευή ήταν ιδιαίτερα… επικίνδυνη για ζημιές που θα μπορούσαν να επιφέρουν έως και εγκατάλειψη.

    Δυστυχώς, αυτό επιβεβαιώθηκε στην αμέσως επόμενη ειδική διαδρομή -τρίτη του αγώνα,- το Χαρβάτι. Μόλις 5 στροφές πριν από τον τερματισμό και ενώ ο προσεκτικός ρυθμός διατηρούνταν, μια ατυχία τους έθεσε εκτός αγώνα.

    Με τον στόχο του τερματισμού δίχως χρήση SupeRally (διαδικασία επανεκκίνησης την επόμενη ημέρα) να μην είναι πια επιτεύξιμος και τη συνολική ποινή 40 επιπλέον λεπτών που προβλεπόταν (10 λεπτά για κάθε ειδική διαδρομή που δεν πραγματοποιείται), να έχει εκμηδενίσει κάθε πιθανότητα θετικού αποτελέσματος στη γενική κατάταξη, οι Μάνος και Κώστας Στεφανής πήραν την επίπονη ψυχολογικά απόφαση να μην επανεκκινήσουν.

    Αν και η απογοήτευση από την εγκατάλειψη είναι μεγάλη, κάτι τέτοιο παραμένει μέρος των αγώνων και ιδιαίτερα, του Ράλι Ακρόπολις, που αποτελεί έναν από τους πιο σκληρούς του WRC.

    Με αυτό το σκεπτικό, οι Μάνος και Κώστας Στεφανής κρατούν τα θετικά από τη συγκεκριμένη εμπειρία.

    Stefanis X2 Acropolis Rally 06

    Δήλωση Μάνου και Κώστα Στεφανή:

    «Το φετινό Ράλι Ακρόπολις πιστοποίησε για ακόμη μια φορά τον μοναδικό χαρακτήρα, που το έχει φέρει μεταξύ των διαχρονικά σημαντικότερων αγώνων του WRC. Οι ειδικές διαδρομές ήταν σκληρές και δύσκολες, όπως συνήθως  συμβαίνει στον εθνικό μας αγώνα. Πριν από την επίσκεψη στα βουνά της Κορινθίας και της Στερεάς Ελλάδας, ξεχώρισε η υπερειδική διαδρομή του ΟΑΚΑ. Η ατμόσφαιρα στο Ολυμπιακό Στάδιο ήταν εκπληκτική και χάρη στους υπέροχους θεατές, μας πρόσφερε μια αξέχαστη εμπειρία.

    «Η διοργάνωση του Ράλι Ακρόπολις κινήθηκε όπως έχουμε συνηθίσει σε πολύ υψηλά επίπεδα, όμως αυτό δε μας εξέπληξε καθόλου, αφού γνωρίζαμε εξαρχής την τεράστια εμπειρία των ανθρώπων που απαρτίζουν την Οργανωτική Επιτροπή.

    «Όσον αφορά στη συμμετοχή μας, η εξέλιξη του αγώνα δεν ήταν ιδανική, αφού παρά την πολύ προσεκτική μας οδήγηση, μια ατυχία δε μας επέτρεψε ολοκληρώσουμε την προσπάθειά μας.

    «Προφανώς είμαστε στενοχωρημένοι από αυτή την εξέλιξη, όμως ένα Ακρόπολις είναι πάντα Ακρόπολις. Αυτό που κρατάμε, είναι οι χρήσιμες εμπειρίες που αποκομίσαμε, καθώς τα αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2 είναι «πολεμικές μηχανές» και απαιτούν μεγάλη εξοικείωση και εμπειρία, ώστε να οδηγηθούν γρήγορα.

    «Ακόμη, κρατάμε την συγκινητική υποδοχή του κόσμου, ο οποίος τόσο κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων, όσο και του αγώνα, ακόμη και μετά από την εγκατάλειψη, μας έδειχνε σε κάθε ευκαιρία την αγάπη του. Ευελπιστούμε να επιστρέψουμε το 2023, ώστε να χαρίσουμε χαμόγελο σε όλους αυτούς τους θεατές, αλλά και για να ευχαριστηθούμε περισσότερο τον αγώνα.

    «Σε κάθε περίπτωση, θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους χορηγούς μας, Hyundai Hellas και Coral A.E. – Shell Licensee, δίχως τους οποίους δε θα είχαμε καταφέρει να βρεθούμε στην εκκίνηση του Ράλι Ακρόπολις, γεγονός που από μόνο του αποτελεί επίτευγμα στη σύγχρονη εποχή του WRC. Εις το επανιδείν!»

    Photo Credits: Rallypixels

    tamilsexstories
    sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
    https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.