H smart κάνει το μεγαλύτερο comeback που έγινε ποτέ στην ελληνική αγορά

Η smart συστήνεται εκ νέου στην ελληνική αγορά με τα νέα της μοντέλα#1 (χάσταγκ ένα) και #3 (χάσταγκ τρία), τα οποία αλλάζουν όλα όσα ξέραμε για αυτήν. Και αυτό γιατί πλέον δεν έχουμε να κάνουμε με μια εταιρία που διαθέτει στην γκάμα της λιλιπούτια διθέσια μοντέλα, αλλά αμιγώς ηλεκτρικά SUVs. Με τον τρόπο αυτό δεν κάνει απλώς ένα update αλλά ένα reset και restart, το οποίο ωστόσο βασίζεται στις αρχές που την έκαναν και στο παρελθόν εξαιρετικά επιτυχημένη και αγαπητή.

Ιστορικά η smart από τα πρώτα της σχέδια μάλιστα, είχε στο μυαλό της την δημιουργία ηλεκτρικών, μικρών αυτοκινήτων πόλης. Μια ιδέα που γεννήθηκε στα τέλη της 10ετίας λόγω και τη πρώτης πετρελαϊκής κρίσης. Ωστόσο, έπρεπε να φτάσουμε στο 1998 και στην παραγωγή των πρώτων μοντέλων της γενιάς W450, από την τότε εταιρεία MCC (Micro Compact Car) και το μοντέλο το μοντέλο Smart CityCoupe. Φυσικά, αργότερα η εταιρεία άλλαξε, έχοντας πια τη mercedes πολύτιμο αρωγό και έτσι παρουσίασε διάφορα μοντέλα όπως τα Forfour και Roadster. Φυσικά το εμβληματικό της μοντέλο δεν ήταν άλλο από το διθέσιο fortwo, το οποίο ξεκίνησε ως βενζινοκίνητο, μετά το γνωρίσαμε και με έκδοση πετρελαίου, ήρθε το ήπια υβριδικό και πριν από λίγο καιρό τερμάτισε η παραγωγή του ως αμιγώς ηλεκτρικό.

Και κάπως έτσι φτάσαμε στην ολοκαίνουργια γενιά των smart όπως αυτή εκφράζεται με τα smart #1 και smart #3. Ξεκινώντας από το smart #1, έχει μήκος 4.270 χλστ. και βασίζεται στη νέα πλατφόρμα SEA (Sustainable Experience Architecture) πάνω στην οποία χτίζονται τα smart. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με 272 ή 428 ίππους και πίσω κίνηση ή τετρακίνηση, αντίστοιχα. Το #1 στη βασική του έκδοση προσφέρει μέγιστη απόδοση 200 kW με μπαταρία 49 kWh που χαρίζει 310 χλμ. αυτονομίας. Με τη μπαταρία 66 kWh, η αυτονομία αυξάνεται στα 440 χλμ. Η μπαταρία φορτίζει με εναλλασσόμενο ρεύμα AC από 10-80 % με 22 kW σε 3 ώρες, ενώ σε ταχυφορτιστή DC, αυτό μπορεί να επιτευχθεί σε λιγότερο από 30 λεπτά.

Όσον αφορά στο smart #3, το μήκος τους είναι στα 4,4 μ. και η μέγιστη ισχύς του είναι 200 kW ενώ στη κορυφαία BRABUS φτάνει στα 315 kW. Το smart #3 διατίθεται με δύο διαφορετικές εκδόσεις μπαταρίας: μία 49kWh που προσφέρει αυτονομία έως 325 χλμ. (κατά WLTP) και μία 66 kWh για αυτονομία έως 455 χλμ. (κατά WLTP). Με την αποδοτική φόρτιση τεχνολογίας DC έως 150 kW/h, το smart #3 φορτίζει από 10 στο 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά. Επιπλέον, σε wallbox AC 22kW, φορτίζει (10-80%) σε λιγότερο από 3 ώρες.

Σχετικά με τις τιμές τους στην ελληνική αγορά, το smart #1 ξεκινά στη χώρα μας από τα 36.950 ευρώ (έκδοση Pure), ενώ το smart #3 από τα 40.900 ευρώ (έκδοση Pro).

 

 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η smart έχει επεκτείνει το πλήρως ηλεκτρικό της χαρτοφυλάκιο με τρία μοναδικά και καινοτόμα μοντέλα. Βασιζόμενη στην επιτυχία των smart #1 και #3, το smart...

Η smart άλλαξε εποχή και εμείς δοκιμάζουμε το κορυφαίο της μοντέλο με 428 ίππους, τετρακίνηση και 0-100 σε μόλις 3,7 δλ. Και όλα αυτά με...
Το πρόγραμμα “smart bonus” ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία με όφελος από 5.000 ευρώ για τα smart #1 και smart #3 επιπλέον της κρατικής επιδότησης....
Με την παγκόσμια πρεμιέρα του, το smart #5 Brabus ολοκληρώνει τη σειρά ως το έκτο μοντέλο της εταιρείας και αποτελεί την ισχυρότερη πρόταση του smart...
Το #5 είναι το νέο SUV μοντέλο της smart και παράλληλα το μεγαλύτερο μοντέλο στην ιστορία της εταιρείας, ενώ σύντομα θα ξεκινήσει η διάθεσή του...
smart EQ Fortwo Coupe Electric Drive: Η Ινώ Στεφανή και ο Θωμάς Ευθυμίου, υποδέχονται στο TRACTION ένα μοντέλο-σταθμό. Και αυτό δεν είναι σχήμα λόγου, καθώς...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

αλκοτέστ

“Σαρωτικό” μπλόκο στη Βουλιαγμένης για αλκοτέστ – Drone video από τη μεγάλη ουρά

Smart #5

Στην Ελλάδα το μεγαλύτερο μοντέλο της smart – Οι εκδόσεις του και τιμές του

υπερβολική ταχύτητα

Οδήγηση με 200 χλμ./ώρα ή συμμετοχή σε “κόντρες”- Το πρόστιμο βάσει του νέου Κ.Ο.Κ.