Όταν ο Gronholm έτρεξε με το κράνος του Κώστα και την ελληνική σημαία

Δείτε ένα μοναδικό video και διαβάστε πως ο Gronholm βρέθηκε να οδηγεί με το κράνος του Κώστα Στεφανή!

Βρείτε μας στο

Στα τέλη της 10ετίας του 1990 και τα πρώτα χρόνια το 2000 βρέθηκα πολλές φορές στα Κανάρια Νησιά συμμετέχοντας σαν συνοδηγός στον Αγώνα των Πρωταθλητών, Race Of Champions, που διοργανώνει η Michele Mouton νικήτρια του ράλι Ακρόπολης 1982, με το σύζυγο της Fredrik Johnsson.

Ο Αγώνας των Πρωταθλητών ξεκίνησε το 1988 σαν ένα ετήσιο μνημόσυνο εις μνήμη του Henri Toivonen και του συνοδηγού του Sergio Cresto που είχαν καεί ζωντανοί σε εκείνο το φρικτό ατύχημα στο ράλι Κορσικής του 1986. Μάλιστα ο τίτλος του αγώνα ήταν Souvenir Henri Toivonen και αργότερα άλλαξε σε Race Of Champions.

Είχα την τύχη να καθίσω δίπλα σε όλα τα μεγάλα ονόματα της εποχής και φυσικά να δω ιδίοις όμμασι το οδηγικό στυλ του καθενός και τις μεταξύ τους διαφορές.

Θυμάμαι δίπλα στον Armin Schwarz μέσα στο Seat Cordoba WRC είχαμε κόντρα με τον Αμερικανό οδηγό Stock Car Jeff Gordon με καταρρακτώδη βροχή και λίγο πριν τη γέφυρα της πίστας που τα αυτοκίνητα άλλαζαν διαδρομή ο Gordon γλίστρησε και προσγειώθηκε τρία μέτρα μπροστά από το δικό μας αυτοκίνητο και συνέχισε τον αγώνα του. Την ίδια στιγμή ο Armin μου είπε μέσα από την ενδοσυνεννόηση: Kostas today it is raining Cordoba!!!

To 2001 με τον Harri Rovanpera κερδίσαμε τον Αγώνα των Πρωταθλητών, ενώ ένα χρόνο πριν το 2000 ο δυο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλι Marcus Gronholm χρησιμοποίησε το κράνος μου σε μια από τις αναμετρήσεις του με τον Tommi Makinen, 4 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλι.

Όλα έγιναν όταν καθισμένοι στην τέντα κάναμε αστεία και λέγαμε ιστορίες με τους οδηγούς που προανέφερα παρουσία και των Markku Alen, Miki Biasion, Valentino Rossi, Emanuele Pirro κλπ. Περιμέναμε να ξεκινήσει η αναμέτρηση δυο άλλων οδηγών και στη συνέχεια ήταν η σειρά του Gronholm vs Makinen. Παρουσίασε όμως πρόβλημα ένα εκ των δυο αυτοκινήτων και το μετέφεραν στο σέρβις για να το φτιάξουν καλώντας την ίδια στιγμή Gronholm και Makinen να μπούνε στα Toyota Corolla WRC για να μην υπάρχει κενό επειδή υπήρχε ζωντανή τηλεοπτική κάλυψη.

Έφυγαν τρέχοντας και μόλις μπήκαν στα αυτοκίνητα ο Gronholm διαπίστωσε ότι δεν είχε πάρει μαζί του το κράνος του. Η λύση βρέθηκε με το δικό μου κράνος το οποίο είχε επιμεληθεί η Μαρία Βασιλάκη με μια εκπληκτική απεικόνιση της Ελληνικής σημαίας στο επάνω μέρος του κράνους ενώ στα πλαϊνά ο διάσημος Speedy Gonzales πίεζε τον οδηγό με την ουρά μαστίγιο να πάει γρήγορα.

Δείτε πιο κάτω στο video που ακολουθεί τις εικόνες. Στο 0:24 του video δείχνει την πίσω μεριά του κράνους μου, στο 0:29 δείχνει εμπρός πλάνο με Ελληνική σημαία καθώς και από το 0:51 έως το 0:59 αλλά και από το 1:52 έως το 1:55.

mm
Η καριέρα του στα ράλι ξεκίνησε το 1970. Μέχρι σήμερα έχει καθίσει στο δεξί μπάκετ ως συνοδηγός σε πάνω από 30. Mεταξύ αυτών ο Jigger, ο Ιαβέρης, ο Λεωνίδας Κύρκος,, ο Άρης Βωβός, ο Ιαβέρης Junior, ο Dim και πολλοί άλλοι. Έχει συμμετάσχει σε 28 ράλι Ακρόπολις, έχει κερδίσει 16 πρωταθλήματα και κύπελλα στην Ελλάδα και έχει συμμετάσχει σε αρκετούς αγώνες του πανευρωπαϊκού και του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, Αφού τελείωσε τις σπουδές του στη δημοσιογραφία και παράλληλα με τους αγώνες εργάστηκε από τις αρχές του '70 στις εφημερίδες "Βραδινή", "Απογευματινή" καθώς επίσης και στα περιοδικά "Auto Tourism", "Πίστες και Δρόμοι". Στις αρχές της δεκαετίας του '90 συμμετείχε στην τηλεοπτική εκπομπή "Τροχοί και Δρόμοι" και από το 1999 έως και σήμερα είναι ο παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής "Traction", από την οποία έχουν περάσει ως καλεσμένοι σπουδαίες προσωπικότητες. Από το 2010 έως και σήμερα είναι διευθυντής έκδοσης του "Traction Magazine”. Όλα αυτά τα χρόνια της καριέρας του έχει οδηγήσει μερικά από τα σπουδαιότερα αυτοκίνητα όπως η Enzo Ferrari, η Ferrari F 50, η Porsche Carrera GT, η F1 Jordan, το Subaru Impreza WRC, το Peugeot 206 WRC, το Citroen Xsara WRC, το Skoda Fabia WRC και πολλά άλλα.

E-mail: kstefanis@traction.gr