Γλυπτική στον πάγο

Το πρώτο βήμα το έχουμε κάνει όλοι: έναν χιονάνθρωπο. Από εκεί και μέχρι τις δημιουργίες σε πάγο και χιόνι, η απόσταση είναι μεγάλη, κρύα και κουραστική

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Τίποτε από όλα αυτά δεν υπάρχουν πια. Αν χαθούν οι φωτογραφίες, ο ιστορικός τού μέλλοντος δεν θα έχει ιδέα για τη γλυπτική στον πάγο και πού είχε φτάσει. Η γλυπτική στον πάγο είναι η τέχνη που χρησιμοποιεί ως πρώτη ύλη τον πάγο ή το χιόνι, σε κάποιες περιπτώσεις, για τη δημιουργία γλυπτών, άλλοτε ρεαλιστικών και άλλοτε πιο αφηρημένων.

Τα γλυπτά του πάγου δημιουργούνται και εμφανίζονται σε ειδικά events κι αυτό λόγω της περιορισμένης διάρκειας ζωής των έργων. Η διάρκεια ζωής εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος. Για τον λόγο αυτό κάθε έργο μπορεί να παραμείνει στη μορφή που έχει από μερικά λεπτά μέχρι μερικούς μήνες. Η τέχνη, λόγω του ιδιαίτερου αυτού χαρακτηριστικού, εξελίσσεται μέσα από τα φεστιβάλ πάγου ανά τον κόσμο, στις ζώνες της Γης όπου οι θερμοκρασίες το επιτρέπουν.

Η πρώτη ύλη
Ο πάγος γλυπτικής παρουσιάζει μια σειρά δυσκολιών λόγω της μεταβλητότητας και της αστάθειας του υλικού. Μπορεί να σκαλιστεί σε ένα ευρύ φάσμα θερμοκρασιών, όμως τα χαρακτηριστικά του αλλάζουν ανάλογα με τη θερμοκρασία του ίδιου του πάγου αλλά και του περιβάλλοντος. Τα γλυπτά σκαλίζονται σε μπλοκ πάγου που αρχικά έχουν τετράγωνο σχήμα και πρέπει να επιλέγονται προσεκτικά ώστε να είναι κατάλληλα για τον σκοπό αυτό. Το νερό που έχει παγώσει θα διαμορφώσει ανάλογα και τα χαρακτηριστικά της πρώτης ύλης. Θα πρέπει να είναι καθαρό, με μικρή περιεκτικότητα σε άλατα και φυσικά χωρίς ξένα υλικά, όπως χώματα, φύλλα, πέτρες ή φυσαλίδες.
Αν ο πάγος είναι διαυγής και καθαρός εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη διαδικασία κατάψυξης. Θολώνει αν υπάρχουν παγιδευμένα μόρια αέρα μέσα του, που συχνά συνοδεύονται από σκόνες, και τον καθιστούν ακατάλληλο για γλυπτική. Ο διαυγής πάγος δημιουργείται συνήθως μετά την κατάλληλη διαδικασία κατάψυξης και δεν είναι φυσικός. Αυτή η διαδικασία έχει σκοπό να εξαλείψει τον παγιδευμένο αέρα, άλλοτε μέσω πίεσης, άλλοτε με αργή κατάψυξη, ώστε να κατακάθονται τα ανεπιθύμητα στοιχεία και φυσικά να απεγκλωβίζεται ο αέρας.
Ωστόσο, δεν είναι μονόδρομος αυτή η διαδικασία. Κάποιες φορές ο λευκός πάγος, γεμάτος φυσαλίδες αέρα, είναι επιθυμητός, ώστε να δίνει την εικόνα του χιονιού. Οι ρωγμές στο εσωτερικό του αποτελούν κι αυτές στοιχείο που συχνά επιλέγεται ώστε να ταιριάζει με το θέμα του έργου.
Διευρύνοντας την γκάμα των επιλογών, δημιουργείται ακόμη και χρωματισμός του πάγου με την προσθήκη των βαφών κατά τη διαδικασία και ενίοτε δημιουργούνται ρωγμές επί τούτου που αξιοποιούνται καλλιτεχνικά. Οι χρωματικές προσθήκες χρησιμοποιούν μια σειρά από τεχνικές, με την προσθήκη χρωματιστών τζελ ή άμμου κατά την κατάψυξη.
Υπάρχουν διάφορα μεγέθη των κύβων πάγου που παράγονται τεχνητά, ενώ η πρώτη ύλη μπορεί να προέρχεται φυσικά, από κατεψυγμένα ποτάμια ή από «λατομεία πάγου», τα οποία είναι ουσιαστικά λίμνες που έχουν παγώσει.
Οι μεγάλοι μονοκόμματοι κύβοι πάγου χρειάζεται να μετακινηθούν με βαριά μηχανήματα και χρησιμοποιούνται για τα μεγάλα events ή ως τμήμα ενός ξενοδοχείου πάγου.

Τεχνικές
Η θερμοκρασία του περιβάλλοντος επηρεάζει το πόσο γρήγορα το κομμάτι πρέπει να ολοκληρωθεί για να αποφευχθούν οι επιπτώσεις της τήξης. Εάν η γλυπτική δεν πραγματοποιείται σε ένα κρύο περιβάλλον ή εξωτερικό χώρο με πολικές θερμοκρασίες, ο γλύπτης πρέπει να εργαστεί πραγματικά γρήγορα για να τελειώσει το έργο.
Μερικά γλυπτά μπορούν να ολοκληρωθούν σε μερικά μόλις λεπτά εάν ο χαράκτης χρησιμοποιεί τα ανάλογα εργαλεία, όπως τα αλυσοπρίονα και τα σκαπτικά κομπρεσέρ, εφοδιασμένα με ειδικές μύτες.
Για το φινίρισμα, οι γλύπτες χρησιμοποιούν ξυράφια και αιχμηρές σμίλες, ακόμη και πριόνια που σχεδιάζονται ειδικά για τον τεμαχισμό και σχηματισμό του πάγου.
Κατά το τελικό φινίρισμα ο πάγος «καθαρίζει» από τις ατέλειες της χάραξης με τη χρήση θερμότητας από καμινέτο ή σεσουάρ, οπότε γίνεται εξαιρετικά διαυγής και λείος.
Σε αυτή τη φάση χρειάζεται ωστόσο μεγάλη προσοχή, καθώς ο πάγος λιώνει πολύ γρήγορα και με μια μικρή χρονική υστέρηση υπάρχει ο κίνδυνος να λειώσουν και αιχμές που αποτελούν στοιχείο του έργου κι όχι ατέλεια. Μια λύση στο θέμα είναι η χρήση αποσταγμένου νερού για τη λείανση των επιφανειών που πρόσκαιρα λιώνει τον πάγο, αλλά πολύ γρήγορα πήζει και το ίδιο.
Η τεχνολογία έχει παρεισφρήσει και σε αυτό το είδος με αποτέλεσμα πολλά γλυπτά να δημιουργούνται μέσω υπολογιστών και τεχνολογία CNC, ενώ και τα απλά καλούπια έχουν κι αυτά τη θέση τους, ειδικά όταν πρόκειται για τη δημιουργία γραμμάτων ή πινακίδων και λογοτύπων από πάγο.
Ως μορφή τέχνης διδάσκεται στις Σχολές Καλών Τεχνών των χωρών που έχουν αυτή τη δυνατότητα, αλλά και σε σχολές μαγειρικής (!) για εντυπωσιακές παρουσιάσεις και συνοδευτικά των μενού.

Διαγωνισμοί
Ανά τον κόσμο και σε ανάλογες περιοχές του πλανήτη, στο βόρειο κυρίως ημισφαίριο, λαμβάνουν χώρα πολλά σχετικά events, άλλοτε και με διαγωνιστικό χαρακτήρα. Η γλυπτική στον πάγο αποτελεί σε πολλές περιοχές μέρος της παράδοσης και συνθέτει μία από τις δραστηριότητες του χειμώνα. Γλύπτες από αυτές τις περιοχές αναμενόμενα διαπρέπουν και στις μεγάλες διεθνείς διοργανώσεις.
Στο Βέλγιο, κατά το Ice Sculpture Festival του 2010, σημειώθηκε κι ένα ρεκόρ, με περισσότερους από 300 τόνους πάγου να μεταμορφώνονται σε γλυπτά.
Στο Κεμπέκ του Καναδά, κάθε χρόνο διοργανώνεται ένα φεστιβάλ γλυπτικής στον πάγο, που διαρκεί τρεις εβδομάδες. Λόγω της ποικιλίας των έργων, των τεχνοτροπιών και του πλήθους των συμμετοχών, θεωρείται ως ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα στον χώρο. Η ιστορία του φεστιβάλ ξεκινά το 1880 και έχει αναδείξει μερικούς από τους σημαντικότερους καλλιτέχνες στον χώρο, όπως τον Louis Jobin.

Κάθε χρόνο, στη λίμνη Lake Louise, στο Banff National Park, πραγματοποιείται την τρίτη εβδομάδα του Γενάρη το Ice Magic, όπου επαγγελματίες γλύπτες παραλαμβάνουν 15 κύβους ακατέργαστου πάγου βάρους 135 κιλών έκαστος και σε τρεις ημέρες πρέπει να τον έχουν διαμορφώσει σε γλυπτά. Τα έργα εκτίθενται εκεί μέχρι τον Μάρτιο, οπότε αρχίζουν και αλλοιώνονται, για να λιώσουν μερικές εβδομάδες αργότερα, με τις πρώτες βροχές.
Η Κίνα είναι επίσης ένας τόπος όπου η γλυπτική στον πάγο εμφανίζει έντονη δραστηριότητα. Στο Harbin, την πρωτεύουσα της επαρχίας Heilongjiang, διεξάγεται κάθε χρόνο το περίφημο όσο και δημοφιλές International Ice and Snow Sculpture Festival.
Στη Γαλλία, ο σεφ Auguste Escoffier διοργανώνει ένα από τα πιο διάσημα events, όπου οι διάσημοι γλύπτες λαμβάνουν μέρος στο World Ice Art Championship.
Η Ιρλανδία, παρότι δεν φημίζεται για τους γλύπτες της, έχει αναδείξει μερικούς από τους σημαντικότερους γλύπτες πάγου, ενώ στην Ιαπωνία η παράδοση της τέχνης αυτής ξεκινά από το 1930.

Αντίστοιχα, οι Φιλιππίνες, αν και δεν προσφέρονται κλιματολογικά, έχουν έντονη εμπλοκή στο είδος αυτό της τέχνης. Περίπου 100 χλμ. από τη Μανίλα, η μικρή πόλη Paete – που σημαίνει σκαπτικό εργαλείο – είναι η πρωτεύουσα της γλυπτικής των Φιλιππίνων, όπου γίνεται κατεργασία κάθε πρώτης ύλης, μεταξύ άλλων και του πάγου. Πώς έγινε αυτό; Μετανάστες γλύπτες σε βορειότερες χώρες, λόγω της γνώσης της γλυπτικής διέπρεψαν σε διαγωνισμούς πάγου στο εξωτερικό, φέρνοντας πίσω στη χώρα τους την τέχνη.
Χώρες όπως η Ρωσία και η Σουηδία δεν μπορούσαν να λείπουν από τη λίστα με τους δραστήριους τόπους στον τομέα, όπως και οι βόρειες πολιτείες των ΗΠΑ και η Μ. Βρετανία.
Με μικρή ιστορία και αβέβαιο μέλλον λόγω της κλιματικής αλλαγής, η ιδιαίτερη τέχνη της γλυπτικής στον πάγο αποτελεί μία από τις πιο αγνές μορφές έκφρασης των καλλιτεχνών που αδιαφορούν για τον χρόνο, απολαμβάνουν τη δημιουργία και το αποτέλεσμα.
Τα έργα παραμένουν «ζωντανά» μόνο σε φωτογραφίες, δεν μπορούν να εκτεθούν στο μέλλον, δεν μεταφέρονται και δεν έχουν καμία αξία με την έννοια του χρηματιστηρίου των έργων τέχνης.

Για αυτόν ακριβώς το λόγο η γλυπτική στον πάγο θα αποτελεί πάντα την αγνότερη μορφή τέχνης και έκφρασης.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θανάσης σπούδασε στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ασχολήθηκε με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό της μοτοσυκλέτας επί 23 έτη, κέρδισε 3 πρωταθλήματα και δεκάδες νίκες, σημείωσε διακρίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ είναι ο πρώτος Έλληνας που έλαβε μέρος στο υπερμαραθώνιο Rally Dakar. Από το 1997 ασχολείται με την Οδική Ασφάλεια και το 1998, ίδρυσε τη δική του Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης (Riding School). Παράλληλα, τα τελευταία 20 χρόνια πραγματοποιεί Σεμινάρια Οδικής Ασφάλειας σε όλη την επικράτεια, μέσα από ένα πρόγραμμα που έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας. Το 2012 δημιούργησε την Παιδική Ακαδημία, για παιδιά ηλικίας από 5 ετών. Από το 2017, είναι ο μοναδικός μέχρι στιγμής στην Ελλάδα, προπονητής μηχανοκίνητου αθλητισμού, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Το "Riding School-Θανάσης Χούντρας" αποτελεί πρότυπο Κέντρου Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα, με καθημερινή λειτουργία σε δικές του εγκαταστάσεις.

E-mail: tchountras@traction.gr